برگزیده های پرشین تولز

بهترین سایت برای خدمات تبلیغات در گوگل

کدام سرویس دهنده از نظر قیمت و ... مناسب تر است ؟

  • اسپاتنا

    Votes: 1 100.0%
  • برتینا

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

google-lower

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
2
سن
30
با سلام
قصد خرید اکانت تبلیغات در گوگل برای سایت هام دارم که بعد از بررسی و تماس متوجه شدم این ۲ سایت شرکت هستند اما مشکل اینجاست که یکی قیمت خوبی داره ولی یکی قیمت خیلی بالاتر داره ولی خب سایتش گویا خیلی قدیمی تره !
من فکر می کنم دلیل این هست که بنا به گفته خود اسپاتنا , این شرکت تازه وارد این عرصه شده
برتینا
اسپاتنا

کدوم مناسب تره ؟
 

google-lower

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
2
سن
30
ممنون می شم نظر بدید دوستان !
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
برتینا بازدهی بالایی نداشت
 

google-lower

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
2
سن
30
دریافت آسان سرویس‌های تبلیغاتی گوگل در ایران

شنبه 95/10/25، تهران، (اخبار رسمی): تمام کسب و کارها در بازاری به وسعت دنیا قرار دارند و همین باعث شده تا شرکت‌ها در هر لحظه، با هم رقابت کنند؛ ازهمین رو کسب و کارها نیازمند تبلیغات بیشتر و استفاده از بهترین رسانه و کانال تبلیغاتی هستند که در دنیا در حال سرویس دهی است.



سرویس های تبلیغات در گوگل بهترین گزینه پیش روی استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی اسپاتنا، ‌Google Adwords به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های تبلیغاتPPC دنیا سالهاست که به عنوان یک الزام حیاتی برای بسیاری از کسب و کارها در دنیا تبدیل شده است؛ چرا که این پلتفرم تبلیغاتی، تبلیغات شما را علاوه بر بزرگترین سایت جهان (یعنی گوگل) در بسیاری از سایت‌های بزرگ جهان نظیر یوتیوب, فیس بوک و... نیز در معرض دید قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اگر بالای صفحه نتایج جست‌وجوی گوگل دقت کنید، در سمت راست آنها گاه تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شود که این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌اند.

قابلیت‌های این ابزار برای نمایش تبلیغات فقط محدود به متن یا تبلیغ در صفحهٔ نتایج جست‌جوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است و خدمات تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است.

بر پایه این اطلاع، در سال ۲۰۱۱حدود ۹۶ درصد درآمد گوگل از تبلیغات بوده و خدمات ادوردز به مشتریان این امکان را داده که علاوه بر آنکه پایگاه‌هایشان برحسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده، در نتایج جست‌جو نمایش دهد تا بتواند سایت‌هایشان را در همان صفحه یک نتایج جست وجوی گوگل برای کاربرانی که جست وجوهایی مرتبط با کسب‌وکار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به‌صورت تبلیغات کوتاه در قالب‌های مختلف به نمایش بگذارد.

استفاده ازخدمات تبلیغات گوگل( Google Adwords) در ایران به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، به سادگی میسر نبود اما حالا خبر تازه این است که شرکت‌های مطرحی همچون اسپاتنا که ماهیت اماراتی دارد شروع به ارائه غیر مستقیم این سرویس به وب سایت‌ها و استارتاب‌های اینترنتی ایران کرده‌اند.

بر اساس این اطلاع، روند کار تبلیغ وب سایت در گوگل هم به این صورت است که با مراجعه به وب سایت اسپاتنا ‌و با انتخاب یکی از سرویس‌های تبلیغات در گوگل، می‌توانید با پرداخت مبلغ ریالی، تبلیغ خود را به دلار فعال کنید.

ابوالفضل دانش، سرمایه گذار برند اسپاتنا و به عنوان یکی از پارتنرهای گوگل در امارات در رابطه با گوگل ادوردز گفت: خیلی خوشحالیم که این سرویس‌ها حتی با بودجه کمتر از ۱۰۰ دلار، بازدهی بسیار مناسب و در واقع نرخ بازگشت سرمایه(ROI) بسیار بالایی دارد.

این فعال حوزه بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) افزود: با شناخت کامل به این حوزه حالا می‌توانیم بهترین مشاور برای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی مشتریان باشیم.

http://news.akhbarrasmi.com/news/13951023219185275/دریافت-آسان-سرویسهای-تبلیغاتی-گوگل-در-ایران/
 

meisam317

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,214
لایک‌ها
78
سن
39
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
ببین اگه بخوای استفاده مفید ارزان ببری باید AdWords یاد بگیری بعد از همینا اکانت اختصاصی تهیه کنی. .. من اکانت دارم
 

google-lower

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
2
سن
30
بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود.

در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.

پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست.

به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش.

بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد.

پس نتیجه می‌گیریم:

بازاریابیدیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال.

نگاه ریزبینانه‌تر به بازاریابی دیجیتال:

استفاده از فناوری‌های دیجیتال جهت ایجاد کانال‌های آنلاین و غیر آنلاین برای دسترسی به بازار.

جهت دست‌یابی به هدف: پشتیبانی از فعالیت‌های بازاریابی با در نظر داشتن سودآوری و حفظ مشتریان در کانال‌های چندگانه خرید و چرخه حیات مشتری.

براساس تاکتیک‌های زیر:

• درک اهمیت راهبردی فناوری‌های دیجیتال

• ایجاد و توسعه رویکردی برنامه‌ریزی شده برای دسترسی به مصرف‌کنندگان.

• مهاجرت دادن برنامه‌ریزی شده مصرف‌کنندگان به خدمات و ارتباط آنلاین از طریق ارتباطات الکترونیکی و سنتی.

• حفظ مشتری از طریق ارتقای دانش و انگیزش او.

• ارائه ارتباط یک‌پارچه و هدفمند.

• توجه به ویژگی‌های شخصی مصرف‌کننده و ارائه خدمات دیجیتالی و آنلاین برساس نیازهای او.

نکته‌های تعریف‌های ارائه شده:

1. بازاریابیدیجیتال هم بسترهای سخت‌افزاری را شامل می‌شود و هم بسترهای نرم‌افزاری.

2. بازاریابی دیجیتال نسخه جهش‌یافته بازاریابی سنتی است که در دنیای دیجیتال فرصت فرگشت یافته.

3. در بازاریابیدیجیتال بحث محوری فناوری نیست، بلکه محور آن تجارت است و در هسته آن مشتری و ادامه رابطه با مشتری وجود دارد، تا پویایی داشته باشد.

4. بازاریابی دیجیتال در خلاء رخ نمی‌دهد و زمانی بهترین اثربخشی را دارد که به صورت یک‌پارچه با دیگر استراتژی‌ها و روش‌های ارتباطی به کار گرفته شود، مانند ارتباط چهره به چهره، تلفن، نامه و بسته به نوع تجارت روش‌های دیگر... .

5. ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال باید در تمام فرآیند خرید حضور به مصرف‌کننده خدمت‌رسانی کنند: پیش‌فروش، هنگام خرید، پس از فروش و ادامه ارتباط با مشتری.

نمونه‌هایی از ابزارها و روش‌های بازاریابیدیجیتال:


  • تبلیغات گوگل
  • بهینه سازی وب سایت
  • انواع ابزارهای دیجیتال
  • انواع رایانه‌ها
  • بیلبوردهای دیجیتال
  • تلویزیون‌های دیجیتال
  • موبایل‌ها و تبلت‌ها
  • پادکست‌ها
  • رادیو
  • تلویزیون‌های اینترنتی
  • وبسایت‌ها
  • ایمیل
  • نرم‌افزارهای پیام‌رسان و جمعی
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
  • پیامک و پیام‌های نوشتاری
  • شبکه‌های مجازی
  • بنرهای مجازی و دیجیتال
  • ارتباطات بی‌سیم
  • پایگاه‌های داده
 

google-lower

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
2
سن
30
سلام دوست عزیز، امیدوارم ایام به کام باشه
میخواستم سایتمون را که جدیدا راه اندازی کردیم در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز بهتون معرفی کنم که آپشن های جالبی داره از جمله:

۱-دسترسی کنترل پنل پیشرفته تبلیغات گوگل به زبان فارسی به صورت رایگان
۲-بلادرنگ بودن سرویس و ایجاد تغییرات بر روی تبلیغات گوگل در لحظه و بدون واسط( به واسطه نمایندگی مستقیم تبلیغات گوگل )
۳-پرداخت ریالی به جای پرداخت ارزی به صورت آنلاین
۴-شارژ نمودن تبلیغات گوگل بدون محدودیت و به صورت آزاد(هزینه تبلیغات توسط کاربر انتخاب میگردد)
۵-تنظیمات زمانی بر روی تبلیغات گوگل
۶-دریافت گزارش لحظه ای از تبلیغات گوگل
۷-امکان متوقف کردن تبلیغات گوگل
و هم اینکه بخش پشتیبانی به تمام سوال های شما در زمینه گوگل ادوردز پاسخگو هستند.
آدرس سایت https://spatena.com/adwords هست خوشحال میشیم از سایت دیدن کنید،علاوه بر تبلیغات گوگل تبلیغات در زمینه های دیگه ای هم داره.
شماره پشتیبانی سایت: 284294-021
شماره تلگرام:
09128723393
 

abpak

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2016
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
11
سن
39
با سلام
قصد خرید اکانت تبلیغات در گوگل برای سایت هام دارم که بعد از بررسی و تماس متوجه شدم این ۲ سایت شرکت هستند اما مشکل اینجاست که یکی قیمت خوبی داره ولی یکی قیمت خیلی بالاتر داره ولی خب سایتش گویا خیلی قدیمی تره !
من فکر می کنم دلیل این هست که بنا به گفته خود اسپاتنا , این شرکت تازه وارد این عرصه شده
برتینا
اسپاتنا

کدوم مناسب تره ؟
برای دریافت خدمات گوگل ادز با شماره 09125367489 یا آی دی تلگرام @eng_jafary تماس بگیرید
بهترین کیفیت و مناسب ترین کیفیت
 
بالا