برگزیده های پرشین تولز

بهترین سوغات کیش

asiatour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
30
کیش، شهرهای مهم گردشگری ایران است که سوغاتی‌ های متنوع و ارشمندی دارد پس اگر می خواهید دلی به دریا بزنید و با هزینه ای مناسب سفری لذت بخش را تجربه کنید، تور کیش ارزان یکی از سفر هاییست که باید با آن سفر کرد و از لحظه به لحظه آن استفاده کرد. اما، سوغاتی خوب کیش را نباید فراموش کرد. در هنگام سفر به کیش تهیه سوغاتی برای کسانی که دوستشان داریم یکی از دغدغه هاییست که اگر قبل سفر در رابطه با آن اطلاعاتی داشته باشیم این دغدغه تبدیل به یکی از خاطرات خوش ما در جزیره کیش می شود.


خرما

از آنجایی که آب وهوای کیش گرم هستش، یکی از محصولاتی که خوب رشد میکنه که میتونین به عنوان سوغات ، شیره خرما، عسل خرما و محصولات مختلف تهیه شده از خرما رو تهیه کنین که خیلی هم مرغوب و خوشمزه س.

upload_2019-3-9_12-9-7.jpeg


صنایع دستی

در کیش انواع صنایع دستی مثل ، سفال، زیورآلات، تابلوهای برجسته، مجسمه و جاکلیدی رو درست میکنن و به فروش میرسونین.کیش هنرمندان زیادی داره که اینها رو میسازن و در بازارهای محلی میفروشن.

upload_2019-3-9_12-9-7.jpeg

ماهی و میگو
مردم کیش، بیشترشون به شغل ماهیگیری مشغول هستن و دریای اون کلی ماهی و میگو داره. از بهترین ماهی های کیش میشه به ماهی تن، ساردین، سرخو و سنگسر اشاره کرد که طرفداران زیادی در بین مسافران کیش داره.

upload_2019-3-9_12-9-7.jpeg

شکلات و قهوه
شکلات و قهوه ، نسکافه، کافی میکس ، شاید سوغات کیش نبوده ولی به مرور زمان که مسافران اون رو به عنان سوغت خریداری کردن به یک رسم تبدیل شده.

upload_2019-3-9_12-9-7.jpeg

لباس
در واقع بیشتر مسافران برای خرید پوشاک و لباس به این جزیره سفر میکنن. در این جزیره زیبا انواع لباس با قیمت های ارزان رو میتونین خریداری کنین و برای دوست و آشنا سوغات ببرین.

upload_2019-3-9_12-9-7.jpeg
 
Last edited:
بالا