برگزیده های پرشین تولز

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

moradimehdi077

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2019
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
30
محل سکونت
همدان
در دنیای مدرن امروز که همه درگیر زندگی روزمره و مشغله های فراوان هستند مردم نمیتوانند وقت زیادی صرف خرید وسایل مورد نیاز در مراکز خرید کنند. چرا که کسب اطلاع از قیمت و کیفیت کالا وقت و انرژی زیادی را از ما میگیرد. همچنین ممکن است علاوه براتلاف وقت در مراکز تجاری کالای موردنظر یافت نشود ویک تلاش بی حاصل برجای بماند.

اما دراین عصر این مشکل بزرگ به وسیله ی اینترنت حل شده است که با توجه به وسایل تکنولوژیکی فراگیر درمنازل ومحل کارما می توان با یک جستجوی ساده لیستی از هزاران فروشگاه اینترنتی که کالای موردنظر را برای فروش ارائه میدهند نمایش داد. و می توانید با اندک زمان ممکن یک خرید استثنایی داشته باشید.

مرفی این فروشگاه های آنلاین دلیلی برعملکرد عالی و بی عیب و نقص بودن آن ها نیست و هدف ما در این مطلب کمک به شما برای داشتن خریدی از هر جهت خوب و مقرون به صرفه بوده است و امیدواریم که دادن این اطلاعات بتواند کمک کرده باشد .



بهتراست قبل از تهیه ی کالا شاخصه های یک فروشگاه اینترنتی مناسب را بدانید.
۱)داشتن مجوزهای اولیه ولازم همچون نماد الکترونیک و…

۲)برند بودن فروشگاه .

۳)دارا بودن آدرس دفترو تلفن ثابت .

۴)داشتن گارانتی برای محصولات .

۵)معتبربودن برند کالا یا کیفیت خدمات .

۶)ارائه ی توضیحات کامل درباره محصول وخدمات .

۷)دارا بودن بخش پشتیبانی مشتریان به صورت آنلاین و پاسخگوی تلفنی .

۸)انتشارنظرات مشتریان قبلی بدون کم وکاست .

۹)داشتن بخش نقد و بررسی محصولات .

۱۰)دارا بودن اپلیکیشن موبایل .

۱۱)برخورداری از درگاه پرداخت اختصاصی و قابلیت پرداخت درمحل .

* بهترآن است که شما روش مناسب برای انتخاب وخرید یک کالا را نیزبدانید؛

برای یک خرید مناسب و دقیق لازم است شما چند فروشگاه آنلاین معتبر انتخاب کنید وبه پیدا کردن محصول مورد نظر درهرکدام از آنها بپردازید و از نوع ارائه ی هرکدام ازفروشگاه ها مطلع شوید و مقایسه کنید. همچنین متذکر می شویم که توجه ویژه ای به مشخصات فنی کالا و نظرات خریداران قبلی کالا برای اطمینان حاصل کردن ازخرید خود داشته باشید.

داشتن شرایط و روش پرداخت مناسب در این فروشگاه های ایرنتی یک امتیازمثبت به شمارمی رود چرا که میتوان با یک روش مناسب پرداخت از هزینه های اضافی جلوگیری کرد که در زیر به تفصیل به معرفی آنها خواهیم پرداخت. ما در یکی دیگر از تاپ ۱۰ های سلسله به معرفی ۱۰ تا از بهترین فروشگاه های ایرنتی لباس فعال در ایران به همراه نقد و بررسی دقیق ویژگی ها و معایب و مزایای آنها میپردازیم. در ادامه با سلسله همراه باشید.


۱ – فروشگاه دیجی استایل

۲- فروشگاه شیکسون


تحلیل کامل این 10 وب سایت برتر فعال در حوزه فروش لبای را در لینک زیر بخوانید :

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس

 
بالا