برگزیده های پرشین تولز

بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶

nimaa70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
32
screen-shot-2015-03-24-at-10.11.42-am.png.jpg

بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ از نظر ویژگی، عملکرد و قیمت، بررسی و در متن زیر جمع آوری شده اند.
از قدرت عملکرد سیستم گرفته تا صفحه نمایشگر و طراحی با شکوه آنها، همگی در این مقاله گنجانده شده اند. گزینه های مقرون به صرفه که بدون نیاز به صرف هزینه ی زیاد، پایه ای ترین نیاز های شما را برآورده می کنند.
خرید لپ تاپ درواقع نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، اما داشتن یک انتخاب درست علاوه بر سرمایه گذاری می تواند سالها خیالتان را راحت کند.
در ادامه با ویژگی های بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ آشنا می شوید.

اگر به دنبال یک لپ تاپ رده بالا هستید و در عین حال به یک تبلت خوب هم نیازمندید،مایکروسافت سرفیس بوک انتخاب مناسبی برای شماست.

if-youre-looking-for-a-high-end-laptop-but-also-love-tablets-microsofts-surface-book-is-the-perfect-all-in-one.jpg

کمپانی مایکروسافت با معرفی میکروسافت سرفیس بوک (اولین لپ تاپ تولید شده توسط این شرکت)، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اما چه چیز این دستگاه را متمایز می کند؟ صفحه نمایشگر سرفیس بوک به راحتی جدا شده و می تواند مانند یک تبلت عمل کند. برخی مدل های مایکروسافت سرفیس بوک، دارای یک قطعه ی گرافیکی مخصوص هستند که در پایه ی کیبورد آن جای گرفته و آن را به یک وسیله ی قدرتمند و مناسب برای بازی و فیلم تبدیل می کند. مایکروسافت معتقد است که این دستگاه از اپل مک بوک پرو هم قدرتمند تر است.
قیمت تمام شده ی این دستگاه: ۱,۴۹۹ دلار

اگر به مک بوک های جدید علاقه مندید اما نمی توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید، مک بوک ایر با طراحی فوق باریک، عمر باطری فوق العاده و طراحی شگفت انگیز می تواند جایگزین مناسبی برای مک بوک باشد.

if-you-want-a-modern-macbook-but-youre-on-a-budget-the-macbook-air-is-gorgeous-super-slim-and-offers-amazing-battery-life.jpg

مک بوک ایر هنوز هم انتخاب کاملا درست و مناسبی برای کاربران محسوب می شود. علاوه بر باریکی حیرت انگیز این دستگاه، قدرت پردازش و عمر باطری آن می تواند قابلیت های فوق العاده ای را به نمایش بگذارد. سال گذشته کمپانی اپل، مک بوک ایر خود را با پنجمین نسل پردازنده های اینتل، آپگرید کرد. بدین ترتیب قابلیت حفظ شارژ در مک بوک ایر افزایش یافت. در بررسی این دستگاه در PCMag نوشته شده بود که مک بوک ایر بیش از ۱۷ ساعت شارژ خود را حفظ می کند! این وسیله با نمایشگر های ۱۱ و ۱۳ اینچی موجود هستند. پیشنهاد می کنیم برای مصارف کاری اندازه ی بزرگتر آن را خریداری کنید.
حداقل قیمت این دستگاه: ۸۹۹ دلار

توشیبا کروم بوک ۲ با قیمت مناسب و عمر باطری فوق العاده

toshibas-chromebook-2-is-super-cheap-and-has-great-battery-life.jpg

توشیبا کروم بوک ۲ از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می شود. صفحه نمایشگر زیبا، باطری فوق العاده و احساس راحت آن روی پاها، از ویژگی های آن محسوب می شود. مقاومت آن تا حدی ست که بدون نگرانی از خراشیدگی می توانید آن را داخل کیف گذاشته و ...

برای مشاهده ی متن کامل این خبر می توانید به سایت اخبار تکنولوژی تکرا مراجعه کنید: بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶


 
بالا