برگزیده های پرشین تولز

بهترین منبع برای آموزش نرم افزار طراحی آب شیرین کن صنعتی wave

alireza927

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2017
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
2
خوب لازم به گفتن نیست که چرا باید نرم افزار wave را یاد بگیریم و آن را جایگزین دیگر نرم افزار‌های موجود مثل ROSA یا CADIX کنیم. بارها در این مورد صحبت کرده‌ایم. وای الان هدف ما این است که به شما بگوییم بهترین آموزش نرم افزار wave را کجا می‌توانید پیدا کنید؟



منبع آموزشی نرم افزار wave
ما به شما توصیه می‌کنیم برای یادگیری کار با این نرم افزار از وب سایت شرکت سازنده این برنامه یا همان Dupont استفاده کنید. ولی دو مشکل وجود دارد. اول اینکه این منبع به زبان انگلیسی است و اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید بهتر است از خیر آن بگذرید. ولی مساله دوم که از اولی مهمتر است این است که در این سایت فقط یک سری آموزش سطحی دریافت می‌کنید که شاید برای یادگیری کار با نرم افرار کافی باشد، نه بیشتر. مشکل اصلی این است که این سایت به شما آموزش نمی‌دهد که چگونه از امکانات نرم افزار ویو در پروژه‌های مختلف استفاده کنید.





بهترین منبع آموزش نرم افزار wave در دانش‌لاین
اگر دوست دارید علاوه بر خود نرم افزار wave یاد بگیرید چگونه از تک تک امکانات آن در طراحی سیستم‌های تصفیه آب استفاده کنید به شما توصیه می‌کنم که حتما از دانش‌لاین کمک بگیرید. دکتر زیره‌پور که خودشان سال‌هاست در صنعت تصفیه آب غشایی مشغول به فعالیت هستند آموزش این نرم افزار را ارائه کرده‌اند که به نظرم هر بهره‌بردار و طراحی باید آموزش‌های ایشان را مشاهده کند. مهم‌ترین نکته آموزش‌های ایشون در این است که محدود به نرم افزار نیست و در اصل آموزش اصول طراحی سیستم‌های تصفیه آب RO است که از نرم افزار برای پیاده‌سازی این اصول استفاده می‌شود. با شرکت در دوره‌های آموزشی ایشان دیگر شما محدود به نرم افزار خاصی نیستید و می‌توانید این اصول را برای کار با هر نرم افزار دیگری هم استفاده کنید.
 
Last edited:
بالا