برگزیده های پرشین تولز

بهترین هتلهای ترکیه

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل امپریال دلفین آنتالیا


هتل امپریال دلفین

هتل امپریال دلفین


در صورتی که قصد سفر به آنتالیا برای نوروز 96 را داشته باشید، از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل مجموعه ی هتلهای دلفین است که با شعب گسترده ای که در شهرهای مختلفی دارد و البته امکانات گسترده ای که در اختیار مسافران قرار می دهد، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.



معرفی هتل امپریال دلفین آنتالیا


مجموعه ی هتل های لوکس دلفین، ارائه دهنده ی خدمات بسیار ویژه ای هستند. این مجموعه ی قدرتمند، به داشتن استاندارهای جهانی می اندیشد و با به کارگیری آنها توانسته است جایگاه ویژه ای نزد مسافران پیدا کند.

در این بین و از مجموعه ی هتلهای لوکس دلفین، هتل امپریال دلفین آنتالیا رتبه ی هشتم هتل های برتر آنتالیا را به خود اختصاص داده است و با وسعتی در حدود 54000 متر مربع در ساحل لارا چون نگیتی میدرخشد. همچنین این هتل در سال 2013 به عنوان مجلل ترین هتل شناخته شد. امپریال دلفین موقعیت بسیار مناسبی از جهت قرار گرفتن در نزدیکی مراکزی خرید و مناطق توریستی مانند پرگه، دارد و به همین دلیل است که کانون توجه بس یاری از مسافران شده است. این نخل های زیبا و منظره ی سبز زیبایی شگرفی به این هتل بخشیده است و معماری های ویژه و طراحی شیک آن بر جذابیتش افزوده است.

http://www.tandistravel.com/هتل-امپریال-دلفین-آنتالیا/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

با هتل مردان پالاس ، گران سفر کنید



اگر علاقه مند باشید، تا سفرتان به کشور زیبا و دیدنی ترکیه، سفری لوکس و مجلل باشد، می توانید با خرید تور لوکس آنتالیا و اقامت در یک هتل یو آل پنج ستاره و تراز اول به رویای خود جامه ی عمل بپوشانید. این موضوع به عوامل متفاوتی بستگی خواهد داشت؛ هتل محل اقامت، هواپیمایی و منطقه ای که برای اقامت انتخاب می کنید.

آنچه که مسلم است این است که آنتالیا به واسطه ی گردشگر پذیر بودنش هتل های بیشماری را در خود جا داده است که یکی از محبوب ترین آنها یا بهتر است بگوییم لوکس ترین آنها، هتل مردان پالاس است. پس اگر می خواهید تور گران آنتالیا را برای سفر انتخاب کنید، هتل مردان پالاس می تواند به بهترین شکل مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد.

http://csweb.ir/با-هتل-مردان-پالاس-،-گران-سفر-کنید/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل پورتو بلو


هتل پورتوبلو

هتل پورتوبلو


همانطور که میدانید، آنتالیا سواحل زیبایی دارد که کانون توجه بسیاری قرار گرفته اند.یکی دیگر از این سواحل زیبا، ساحل کنیالتی است که در غرب آنتالیا واقع شده است و از دیدنی های کشور ترکیه محسوب میشود. ساحل سنگی آن محل مناسبی برای شنا کردن، آفتاب گرفتن و انجام انواع فعالیت ها از جمله تفریحات آبیست.

از آنجایی که این ساحل توریست پذیر است، ساخت هتل در این مکان دور از انتطار نخواهد بود. یکی از هتلهای آنتالیا که در این منطقه ساخته شده است، هتل پورتو بلو است که در مکانی بسیار زیبا قرار گرفته است.



تور آنتالیا در نوروز 96 با اقامت در هتل پورتوبلو

http://www.tandistravel.com/هتل-پورتو-بلو/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل ساید استار ریزورت


هتل زیبا و ساحلی ساید استار ریزورت در شهر آنتالیا و در 200 متری از ساحل واقع شده است. میان هتل و ساحل خرابه های یک شهر قدیمی قرار دارد و تا مراکز خرید بی نهایت و رستوران ها و بارهای متعدد تنها 500 متر فاصله است.

دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی در زمان کوتاهی ممکن است. فرودگاه آنتالیا از هتل 55 کیلومتر فاصله دارد و با حمل و نقل عمومی، یک ساعته می توان به آن رسید. هتل ساید استار ریزورت جز هتلهای خوب شهر آنتالیا است. این هتل پنج ستاره، با هزینه رزرو شبی 300 هزار تومان می توان اقامت خوشی را برای تور آنتالیا فراهم کند.

هتل دارای 336 اتاق و سوئیت مجلل است که هر کدام به زیبایی چیده شده و امکانات خوبی دارند. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، نشیمن، آشپزخانه، تخت های دو نفره، گهواره، گاوصندوق، مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، دسترسی به اینترنت و تلفن و تلویزیون هستند. اتاق هایی هم مخصوص افراد ناتوان و ویلچری است.

http://www.tandistravel.com/هتل-ساید-استار-ریزورت/
 
بالا