برگزیده های پرشین تولز

بهترین هتل های ترکیه

shahin71mo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
78
لایک‌ها
12
محل سکونت
اهواز
ترکیه یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین گردشگران به حساب می آید، سالانه میلیون ها گردشگر برای بازدید از نقاط مختلف آن راهی این کشور می شوند، وجود گردشگران بسیار در نقاط مختلف آن سبب شده است که هتل های بسیاری در هر یک از شهر های ترکیه احداث گردد، در ادامه با ما همراه باشد تا به معرفی بهترین هتل های ترکیه بپردازیم.


01.jpg

هتل کرون پلازا استانبول

این هتل 5 ستاره که در محله ینی شهیر واقع شده است یکی از بهترین ‏هتل های استانبول محسوب می شود.

از امکاناتی که در اتاق های این هتل به گردشگران و مسافران ارائه می ‏شود، می توان به تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، یخچال، رم سرویس، ‏حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و غیره اشاره کرد. برای خرید تور دقیقه 90 ارزان استانبول کلیک کنید.



هتل جی دبلیو ماریوت آنکارا

این هتل نیز همانند اکثر هتل های 5 ستاره و لوکس، ساختمانی برج مانند دارند که به لطف آن، گردشگران چشم انداز زیبایی از شهر در اتاق هایشان خواهند داشت. اتاق ها در کنار دکوراسیونی لوکس، از امکانات مختلفی هم برخوردار هستند که شامل سیستم های تهویه مطبوع مدرن، تلویزیون دیواری، یخچال، مبلمان، تخت خواب، سرویس بهداشتی و حمام شخصی می باشند. همچنین خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان ارائه می شود اما جهت برخورداری از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود. خرید تور ارزان قیمت آنکارا تنها با یک کلیک.


هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل Premier Palace که در سواحل جنوبی ترکیه و در دل طبیعت قرار گرفته است، هتلی است نو ساز و در مجموع دارای حدود 412 اتاق لوکس و مجهز می باشد. در ادامه قصد داریم انواع اتاق هایی که در هتل برای اقامت گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته است را معرفی و به اختصار شرح دهیم. پیش از آن به ذکر امکانات مشترک در همه اتاق ها می پردازیم:

حمام، وان، سشوار، تلفن، میز مخصوص نوشیدنی های بین المللی، تلویزیون LCD، تراس، صندوق امانات، چای ساز، قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، Wi-Fi رایگان. مشاهده تور لحظه آخری ارزان آنتالیا.



هتل افتالیا اوشن آلانیا

این هتل جزء هتل های گران قیمت شهر به حساب می آید چراکه گردشگران تور آلانیا می بایست با توجه به نوع و شرایط اتاق ها و استفاده از امکانات و خدمات هتل میانگین 434 الی 21000 لیر ترکیه به پرداخت نمایند.

اتاق های هتل دارای چشم انداز زیبایی از نمای جلوی هتل و یا طبیعت سبز اطراف هتل دارند. اتاق ها مجهز به امکانات سرمایشی، گرمایشی و اعلام حریق بوده و گردشگران می بایست جهت استعمال انواع دخانیات به اتاق های مجزای هتل مراجعه کنند. همچنین اتاق ها علاوه بر دکوراسیونی شیک، دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، سرویس های بهداشتی و تخت خواب نیز می باشند.



هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش (Grand Belish Hotel) یک هتل 5 ستاره می باشد، که در کشور ترکیه و در شهر کوش آداسی واقع شده است. تمامی اتاق های هتل Grand Belish Hotel، شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، دکوراسیون مدرن، محل غذا خوری، سیستم تهویه مطبوع، فن، گاو صندوق، یخچال، میز و کمد می شوند.
 
بالا