خرید بک لینک,خرید رپورتاژ آگهی

بهترین و جامع‌ترین برنامه حسابداری به نظر دوستان چی هست؟؟؟

شروع موضوع توسط amin.khrz ‏3 سپتامبر 2013 در انجمن کار و سرمایه و تجارت

  1. amin.khrz

    amin.khrz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2013
    نوشته ها:
    1,538
    تشکر شده:
    193
    محل سکونت:
    ahvaz
    دوستان عزیز دنباله یه برنامه حسابداری میگردم واسه یه فروشگاه.. میخوام نظر کسایی که تو این مورد تجربه دارن رو بدونم.. ممنون میشم راهنماییم کنید
     
  2. sgwp

    sgwp Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 ژوئن 2005
    نوشته ها:
    992
    تشکر شده:
    575
    محل سکونت:
    تهران
    توی این تاپیک راجع به انتخاب نرم افزار حسابداری شرح مبسوطی راجع به نرم افزارهای بزرگ و کوچک دادم فکر کنم به دردت بخوره

    http://forum.persiantools.com/t371615.html

    پیشنهاد میدم سیستمهای فروشگاهی سپیدار سیستم که وابسته به همکاران سیستم هست رو یک نگاهی بیاندازید
     
  3. amin.khrz

    amin.khrz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2013
    نوشته ها:
    1,538
    تشکر شده:
    193
    محل سکونت:
    ahvaz
    ممنون از راهنماییت داداشم.به نظر خودت بهترین برنامه نهایت تا 1.5 تومن چی هست؟

    Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
     
  4. sgwp

    sgwp Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 ژوئن 2005
    نوشته ها:
    992
    تشکر شده:
    575
    محل سکونت:
    تهران
    خوب بودن نرم افزار الزاما" به معنی قیمت بالا داشتن نیست . قیمتهای سال 92 رو ندارم چون فیلد کاریم عوض شده اما چون برای فروشگاه میخوای شرکتهایی مثل پیوست , شماران سیستم , تدبیر یا رافع که نرم افزارشون هم خوبه رو پیشنهاد میدم. از طریق سایتشون و تماس با واحد فروش میتونی قیمت بگیری.
    چند نکته مهم رو زمان خرید نرم افزار بهش دقت کن :
    1- اول از همه نیازهاتو در همه ابعاد ( عملیاتی - گزارشاتی ) لیست کن.نیازهای حسابداری یک فروشگاه با حسابداری یک شرکت یا موسسه فرق داره و از اونجا که اکثریت نرم افزارها با محوریت جوابگویی به شرکتها و موسسات نوشته شده ممکنه نرم افزار مربوطه در بعضی جاها جوابگوی کارت نباشه. به طور مثال اکثر خریدارها میگن که ما می خوایم پرینت چکهای صادره رو هم از برنامه بگیریم. حالا بعضی از شرکتها این امکان رو در برنامه اشون دیدن اما بعضی ها تو حسابداری جوابگو نیستند و شما رو مجبور میکنن نرم افزار خزانه داری یا دریافت و پرداختشون رو بخرید.
    2- با شرکتهای مختلف صحبت کن و دموی سیستم ها رو درخواست کن و حتما" ببین (ارائه دمو به معنای الزام به خرید نیست و وظیفه دارند که برای شما جلسه دمو برگزار کنند) .
    3- توی جلسات دمو حتما" بگو نیازهاتو روی نرم افزار بهت نشون بدن. اگه قول دادن که ما فلان آیتم رو نداریم اما این کار رو می کنیم اصلا" سمتشون نرو.
    4-الان فضای رقابتی بین شرکتهای نرم افزاری زیاده پس جای چونه زدن هم داری.
    5- مهمترین اصل و نکته این که از پشتیبانی خوب اون شرکت در شهرتون هم مطمئن شو. اگه قیمتش و نرم افزارش هم عالی بود ولی پشتیبانی نداشت یا ضعیف بود دورش خط قرمز بکش.
    6-حداقل دو یا سه مشتری بخواه که معرفی کنن تا ازشون استعلام بگیری.بعضی از شرکتها مقاومت میکنن ولی بعضی ها به راحتی لیست مشتریان رو در اختیارتون میذارن
     
    Last edited: ‏4 سپتامبر 2013
    ehsan_iace از این نوشته تشکر کرده است.
  5. amin.khrz

    amin.khrz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2013
    نوشته ها:
    1,538
    تشکر شده:
    193
    محل سکونت:
    ahvaz
    ممنون از راهنمایی های کامل و خوبتون..الان دیگه میتونم با استفاده از این معیار‌هایی که گفتید یه نرم افزار خوب انتخاب کنم.بازم مرسی
     
  6. amin.khrz

    amin.khrz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2013
    نوشته ها:
    1,538
    تشکر شده:
    193
    محل سکونت:
    ahvaz
    دوستان به نظرتون هلو نرم افزار خوبی هست؟

    Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
     
  7. خرید بیت کوین
  8. abdolrahim1

    abdolrahim1 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏18 آگوست 2009
    نوشته ها:
    1,578
    تشکر شده:
    321
    برای چه کاری می خواین؟
    نرم افزار حسابداری پدیده به نظرم امکاناتش خیلی بیشتر از نرم افزارهای دیگست و قیمتش طبق توضیحاتی که تو سایتش زده
     
  9. amin.khrz

    amin.khrz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 ژانویه 2013
    نوشته ها:
    1,538
    تشکر شده:
    193
    محل سکونت:
    ahvaz
    داداش واسه کار فروشگاهی میخوام..ولی یه چیز جامع میخوام که آماره خیلی خوبی بتونه بم بده..در ضمن به POS و بارکد خوان هم راحت وصل بشه
     
  10. masudehsan

    masudehsan Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏15 سپتامبر 2013
    نوشته ها:
    430
    تشکر شده:
    156
    سلام .
    برای حسابداری فروشگاه ها و کلا فعالیت بازرگانی قطعا هلو بهترین گزینه هستش . مطمئن باشید سیستم هایی مثل پدیده واسه شما نرم افزار نمیشن .
    راحتی و آسان بودن هلو - پشتبانی رایگان و خدمات رسانی به موقع - جامعو پر کاربرد بودن - اماکن ارتقا به نسخه های بالاتر در صورت گسترش فعالیت - دارا بودن کیت های جداگانه برای مشاغل مختلف این نرم افزار رو از همه ی سیستم های دیگه متمایز کرده . البته پارسیان هم سیستم خوبیهو همینطور نرم افزارهای آسان و محک ویژه مشاغل هم گزینه های خوبی هستن . در هر مورد چه برای نصب و استقرار چه ورد اطلاعاتو چه کار با سیستم کمک خواستید بنده در خدمتم .
     
  11. hajibandeh

    hajibandeh کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏11 مارس 2013
    نوشته ها:
    22
    تشکر شده:
    0
  12. Nart

    Nart Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏7 دسامبر 2012
    نوشته ها:
    2,232
    تشکر شده:
    296
    نرم افزار هلو نسخه فروشگاهی
     
  13. ASRE_NOVIN

    ASRE_NOVIN Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏20 آگوست 2008
    نوشته ها:
    91
    تشکر شده:
    4
    من س‍‍‍‍‍‍\یدار رو دارم ُ‌چون فروشگاه رو جم کردم ُ‌با قیمت مناسب تقدیم می کنم
     
  14. nanayan

    nanayan Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏10 جولای 2013
    نوشته ها:
    237
    تشکر شده:
    37
    آرنیکا دانا بهترین نرم افزار
     
  15. barca1899

    barca1899 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2014
    نوشته ها:
    15
    تشکر شده:
    0
    سلام
    يه نرم افزار مي خوام براي پارچه فروشي.موجودي ريالي و تعدادي كالا خيلي مهمه و از اونجا كه تنوع محصول خيلي بالا هستش مي خوام كه بهترين جواب رو ازش بگيرم.براي دو تا مغازه مي خوام.مي خوام كه اطلاعات حسابهاي پايه رو تو هر دو سيستم وارد كنم.ولي امكان اين رو هم داشته باشم كه از روي يه سيستم به سيستم ديگه هم دسترسي داشته باشم؟آيا شدنيه؟؟تو بحث حسابداري هم ميخوام دستم بازتر باشه از جا داشته باشه؟؟ممنون ميشم اساتيد راهنمايي بفرمايند.قيمت هم ترجيحا معقول و پشتيباني هم مناسب باشه.
     
  16. barca1899

    barca1899 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2014
    نوشته ها:
    15
    تشکر شده:
    0
    اساتيد و دوستان كسي نيست راهنمايي كنه؟؟؟!!!منتظرما
     
  17. sgwp

    sgwp Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 ژوئن 2005
    نوشته ها:
    992
    تشکر شده:
    575
    محل سکونت:
    تهران
    دو تا سئوال :
    دو تا سیستم برای دو تا مغازه در دوجای مختلفه؟ یا نه میخوای روی یک کامپیوتر دو تا نرم افزار نصب کنی و اطلاعات هر دو مغازه رو یکجا ولی به تفکیک داشته باشی ؟
    منظورت از قسمتی که قرمز رنگ شده چیه ؟یخورده بیشتر توضیح بده
     
  18. barca1899

    barca1899 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2014
    نوشته ها:
    15
    تشکر شده:
    0
     
  19. barca1899

    barca1899 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26 فوریه 2014
    نوشته ها:
    15
    تشکر شده:
    0
    با سلام.دو تا مغازه جدا هستش و دو جاي مختلف شهر هستن.يكيش شراكتي هست و ديگري مستقل.مي خوام كه براي هر دو تا سيستم خريد فروش يعني موجودي كالا دقيق باشه ولي بيشتر حسابداري تو سيستم اول باشه.بتونم وقتي تو سيستم اول هستم از موجودي كالاي مغازه دوم هو بدون حضور فيزيكي تو اونجا اطلاع داشته باشم.برنامه هلو چطوره؟؟ممنون ميشم توضيح بدين و به جزئيات راهنمايي كنيد.ممنون
     
  20. sgwp

    sgwp Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 ژوئن 2005
    نوشته ها:
    992
    تشکر شده:
    575
    محل سکونت:
    تهران
    خوب امکان ارتباط دیتایی دو سیستم مجزا از هم که از لحاظ فیزیکی هم کاملا" دور از هم هستند فقط با یکسری راهکارهای گران قیمت که به درد کارخانجات و شرکتهای بزرگ میخوره امکان پذیره. مگر این که سیستمهایی که ادعای تحت وب بودن رو دارند کمکتون کنند که طبعا" هزینه خرید اونا برای یه مغازه به صرفه نیست و خیلی گران هستند.
    با اطلاعات ناقصم دو تا راه حل پیشنهاد میدم :
    1- برای هر مغازه یک سیستم اصلی و یک سیستم پشتیان خریداری بشه و در هر کدوم از مغازه ها از سیستم پشتیبان جهت انجام عملیات backup و restore مغازه دوم استفاده بشه.
    این کار چند تا عیب داره و یک حسن. یه عیبش اینه که شما آنلاین اطلاعات مغازه دوم رو نداری و اگه مثلا" اطلاعات شب گذشته را برگردانده باشی فقط اطلاعات تا همان مقطع را داری. دومیش اینه که هزینه چهار تا سیستم رو باید بدی اما حسنش اینه که همیشه یه بک آپ از اطلاعاتت داری.
    2- برقراری امکان اینترنت در هر دو مغازه و استفاده از امکان ریموت شدن بخصوص با نرم افزار teamviewer. این امکان کم هزینه تر و راحت تره. شما در کدوم از مغازه ها که باشی فقط کافیه هر دوتا سیستم روشن و به اینترنت وصل باشند به راحتی در هر موقع از زمان می تونید اطلاعات را هم مشاهده کنید و هم ویرایش و هم ثبت.

    سیستم هلو رو کار نکردم ولی خوب اکثر صنوف و مغازه ها دارند ازش استفاده میکنند و راضی هم هستند فقط ظاهرا" لولهای مختلفی داره که با مراجعه به سایتش و تماس با واحد مشاوره میتونی بهترین نسخه اش رو انتخاب کنی.
    سپیدار سیستم هم که مال همکاران سیستمه خوبه و جدیدا" هم سیستم دشت رو با یکماه نصب رایگان میفروشه(تبلیغاتش رو تو مترو دیدم) . گرچه ممکنه هزینه های خرید و پشتیبانیش به نسبت بعضی از نرم افزارهای موجود در بازار بالاتر باشه اما هم پشتیبانیش خوبه و در سراسر کشور دفتر اصلی خودش رو داره و هم خیالت راحته داری از یه شرکت باسابقه خرید میکنی که سعی کرده اغلب امکانات را جامع در سیستم ببینه.
    ضمنا" با تماس با واحد فروش و یا مشاوره هر شرکتی به راحتی شما را راهنمایی میکنن و راهکارهای مختلف ارائه میدن.
     
    barca1899 از این نوشته تشکر کرده است.
  21. gamer5

    gamer5 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏21 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    815
    تشکر شده:
    427
    محل سکونت:
    تهران
    والا من خودم اطلاعات دقیقی ندارم ولی میدونم که تو شرکت خودمون برای محاسبه حقوق و مالیات و باقی موارد از هلو استفاده میکنن و یه نرم افزار دیگه به اسم نرم افزار جامع هماهنگ
     
عسل طبیعی و گرده گل ایرانیavanak  همکاری در فروش