برگزیده های پرشین تولز

بهترین پوسته فروش فایل مخصوص وردپرس با امکانات لازم 1wp

f-a.ir

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
13
محل سکونت
iran
شاید اکثر افراد داشتن و به روز کردن یک وبلاگ رو تجربه کرده باشند؛ یا در سطحی بالاتر، مدیر یک وب سایت بودند. و عده کمتری با ایجاد یک فروشگاه خرید پستی و یا فروشگاه اینترنتی فروش فایل، برای خود شغلی با درآمد مناسب ایجاد کرده اند. قالب یک وی پی، یک پوسته وردپرس می باشد که سعی شده است تا قابلیت مجله آنلاین وردپرس – که یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوی می باشد – را با سیستم فروشگاه فایل ترکیب نماید. در حالت عادی، اکثر وب سایت ها و مجلات آنلاین برای راه اندازی فروشگاه خود، یک سابدومین البته عموما با نام shop در کنار دامنه اصلی ایجاد می کنند. یکی از معایب این نوع فروشگاه ها، جداگانه بودن قسمت مدیریت این وب سایت ها می باشد؛ علاوه بر اینکه ، مطالب اکثر وب سایت و وبلاگ ها فروشگاهی به علت آپدیت نامنظم و مطالب عموما غیر تخصصی که بیشتر به توضیحات محصولات فروشگاهی اختصاص دارد؛ دیرتر در موتورهای جستجو ثبت شده و بدون اتکا به دامنه و وب سایت اصلی، بازدیدکننده و در نهایت فروش کمی خواهند داشت.


1wp-ir-wordpress-theme
در وب سایت هایی که با پوسته یک وی پی ایجاد می شوند ، شما می توانید بدون محدودیت ، در کنار تمام مطالب و پست های مجله آنلاین یا با هر موضوع دیگری، محصولات و فایل های خود را برای فروش قرار دهید. از امکانات این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نام و فولدر دانلود مخفی بوده و در لینک دانلود نمایش داده شده به بازدید کننده ، فایل تغییر نام داده می شود.

۱- پنل مدیریت پیشرفته که در آن اطلاعات فروش امروز، فروش روز گذشته و فروش ماه جاری و خلاصه ایی از آمار و ارقام فروشگاه را مشاهده کرد.(برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد پنل مدیریت فروشگاه اینجا کلیک کنید …)

۲- برای دانلود فایلها، علاوه بر اینکه امکان دانلود نامحدود وجود دارد ؛ امکان ایجاد محدودیت دفعات دانلود ( مثلا ۵ بار دانلود ) یا محدودیت در بازه زمانی پس از خرید ( ۱۰ روز پس از خرید ) و یا هر دو مورد ( ۵بار دانلود رد فاصله زمانی ۱۰ روز پس از خرید ) وجود دارد. بعد از اتمام دفعات دانلود و یا بازه زمانی دانلود، لینک منقضی خواهد شد و فایل قابل دانلود نیست.

۳- بعد از خرید هر فایل، شناسه دانلودی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت که طبق محدودیت تعریف شده، قادر به دانلود فایل خواهد بود.

۴- امکان ارسال جزئیات خرید شامل تاریخ خرید، زمان خرید، آپی خرید و لینک دانلود به ایمیل مشتری بلافاصله پس از خرید وجود دارد.

۵- در پنل مدیریت فروشگاه ،علاوه بر خریدهای موفق، خریدهای ناموفق هم با جزئیات کامل نمایش داده می شوند .

۶- ایجاد محصول در فروشگاه بسیار آسان بوده و همانند انتشار پست ساده در وردپرس می باشد.

۷- این پوسته دارای فایل قالب جداگانه برای ایجاد تماس با ما می باشد که از تابع داخلی وردپرس (wp_mail) و یا با استفاده از (gmail) قادر به ارسال پیام برای مدیریت وب سایت خواهد بود.

۸- تنظیمات ایجاد فروشگاه بسیار ساده بوده ودر ظرف چند دقیقه فروشگاه شما آماده می باشد. برای آشنایی با تنظیمات فروشگاه اینجا کلیک کنید.

۹-قابلیت ادامه دانلود یا resum برای دانلود فایل های با حجم زیاد


قیمت :350 هزار تومان

برای آشنایی با روند پرداخت و مشاهده نحوه ثبت اطلاعات یک محصول با کمترین قیمت ممکن ( 100 تومان ) ایجاد شد.

تست خرید از فروشگاه یک وی پی

این محصول صرفا جهت آشنایی با نحوه و روند خرید و نمایش اطلاعات پس از خرید ایجاد شده و مبالغ خرید برگشت داده می شود.

demo : http://demo.1wp.ir
user: demo.1wp.ir_user
pass: demo.1wp.ir_pass
 
Last edited:

f-a.ir

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
13
محل سکونت
iran
برای مشاهده پنل کاربری می توانید از لینک زیر وارد سایت شوید و نحوه نمایش اطلاعات را مشاهده کنید:

http://demo.1wp.ir/wp-admin

username :demo.1wp.ir_user

password :demo.1wp.ir_pass
 

f-a.ir

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
13
محل سکونت
iran
ممنون از دعوت شما
 
بالا