برگزیده های پرشین تولز

بهترین گیمبال های موبایل در سال ۲۰۲۰

دوربینت

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2020
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
گیمبال موبایل پراستفاده‌ترین وسیله در فیلم‌برداری با گوشی‌های هوشمند است. این ابزارها جلوی لرزش موبایل را گرفته و موجب می‌شوند تا تصویر نهایی نرم و روان ثبت شود. همچنین به دلیل دارا بودن امکانات حرفه‌ای، کاربر را قادر می‌سازد تا تصاویری بسیار حرفه‌ای و سینمایی را با دوربین گوشی موبایل خود ثبت کند. در این میان اما انتخاب‌ها برای خرید بهتری گیمبال موبایل بسیار زیاد هستند. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، راهنمایی جامع را برای خرید بهترین لرزش گیرهای گوشی موبایل در سال ۲۰۲۰ برای شما تهیه کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیازها و خواسته‌هایتان تهیه کنید.

گیمبال موبایل DJI مدل اسمو موبایل ۳
بهترین گیمبال موبایل - اسمو موبایل 3


Osmo Mobile 3 را بدون شک می‌توان بهترین لرزشگیر موبایل موجود در بازار دانست. امکانات این گیمبال بسیار حرفه‌ای بوده و دارای راحتی بالایی در استفاده می‌باشد. ساختار کلی محصول به‌صورت تاشو بوده تا در زمان حمل فضای کمتری را اشغال کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول، موبایل‌هایی با عرض حداکثر ۸۸ میلی‌متر را نیز بر روی لرزشگیر نصب کرده و با آن فیلم‌برداری کنند. برای کنترل بهتری روی فیلم‌برداری، بر روی دسته این دستگاه دکمه‌هایی تعبیه شده است که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به‌راحتی پروسه فیلم‌برداری را کنترل نماید.
کیفیت ساخت بالا، از دیگر ویژگی‌هایی است که اسمو موبایل ۳ را به بهترین گیمبال موبایل بدل کرده است. این کیفیت در امکانات محصول نیز کاملاً مشهود می‌باشد. این دستگاه در دو کیت ساده و کومبو ارائه می‌شود که در کیت کومبو، یک سه‌پایه کوچک و یک کیف حمل نیز همراه لرزشگیر ارائه خواهد شد.

گیمبال ژیون Smooth 4
بهترین لرزشگیر موبایل - smooth 4


کمپانی Zhiyun-Tech را می‌توان یکی از ۳ کمپانی برتر درزمینهٔ ساخت گیمبال‌های حرفه‌ای برای دوربین دیجیتال و گوشی موبایل دانست. این محصول به‌صورت حرفه‌ای برای فیلم‌برداری با گوشی موبایل طراحی و تولید شده است و با گوشی‌هایی تا عرض ۸۵ میلی‌متر سازگار است. تحمل وزن این گیمبال برابر با ۲۱۰ گرم بوده که بدین ترتیب قادر به نگهداری تمامی موبایل‌های پرچم‌دار و میان‌رده موجود در بازار می‌باشد. این محصول دارای باتری داخلی بوده و مدت‌زمان شارژ دهی آن نیز برابر با ۱۲ ساعت می‌باشد که برای چنین دستگاهی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
مهم‌ترین و بارزترین ویژگی این محصول را می‌توان چرخ بزرگ قرارگرفته در کنار آن دانست. با استفاده از این چرخ کاربر می‌تواند تا کنترل زوم و یا فوکوس دوربین موبایل را با استفاده از آن انجام دهد. بدین ترتیب کنترل دقیق و حرفه‌ای‌تری را بر روی پروسه فیلم‌برداری و تنظیمات مربوط به آن خواهید داشت.
 
بالا