برگزیده های پرشین تولز

به جمع دوستان خود در گروه نیربای لایو بپیوندید

AmirK2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2011
نوشته‌ها
77
لایک‌ها
20

بیشتر افرادی که از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می کنند با شبکه اجتماعی نیربای لایو آشنا هستند. اگر شما هنوز با این برنامه آشنا نیستید این مطلب را مطالعه نمایید.

این شبکه اجتماعی که هموطنان بسیاری نیز در آن حضور دارند امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید در وورلد استریم نظرات و تصاویر خودتان را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذارید. و در پست های دیگران نظر خود را مطرح کنید. افراد نزدیک به خود را بیابید یا به گروه های فراوان موجود در این برنامه بپیوندید و از حضور در آنها لذت ببرید.

نحوه استفاده از این برنامه :
۱- برای استفاده از این برنامه باید ابتدا لوکیشن گوشی خود را روشن کنید، برای این کار ابتدا به Setting بروید، سپس بر روی Location تپ کنید و آن را بر روی روشن قرار دهید.

۲- با ورود به برنامه صفحه ثبت نام را مشاهده می نمایید


۳- حالا به بخش ثبت نام می روید. مشخصات خود را وارد نمایید و ثبت کنید


به همین راحتی شما وارد برنامه می شوید و می توانید از کلیه امکانات موجود در برنامه بهره مند شوید

چگونه در گروه سایت وینفون عضو شوم؟
گروه رسمی سایت وینفون حدود یکسال پیش تاسیس گردیده و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ عضو فعال دارد. بسیاری از مشکلات کاربران و سوالات آن ها به همت دوستان فعال بنده در گروه به سرعت برطرف می گردد و گروه وینفون طی این مدت به مرجعی کامل برای حل مشکلات ویندوزفونی تبدیل شده است.

اما متاسفانه گروه فعلی به علت برخی مشکلات در قسمت تنظیمات که با پیگیری بسیار زیاد از سمت ما و تیم مدیریت نرم افزار نیربای لایو برطرف نشد تا چند روز آینده به گروه جدیدی منتقل می گردد. شما نیز می توانید از امروز به عضویت گروه جدید دربیایید.

برای عضویت در گروه وینفون به دستورات زیر عمل نمایید.

۱ –


۲ –


۳ –


۴ – در این قسمت توجه داشته باشید که گزینه Sort by حتما بر روی انتخاب Activity قرار داشته باشید. بعد از آن با جستجوی هر یک از کلمات winphone یا Iran یا Lumia و … به گروه وینفون می رسید. به نام دقیق گروه توجه فرمایید : WinPhone official group


۵ –


۶ –


قوانین و شرایط عضویت در گروه
اما همانطور که شما نیز به خوبی می دانید اداره هر گروه پر جمعیتی به یک سری قوانین، نظارت و مدیریت نیاز دارد. گاها برخی از دوستان با کم لطفی مطالبی را در گروه قرار می دهند که با موضوع گروه وینفون مرتبط نیست و باعث رنجش خاطر سایر اعضا می گردد. برای جلوگیری از این موضوع قوانینی را وضع نمودیم که به بهتر شدن گروه کمک کند. نظر شما را به قوانین زیر جلب می نمایم :

۱- این گروه با هدف برطرف نمودن مشکلات جامعه ویندوزفونی ایجاد گردیده پس کلیه مطالب و تصاویر مندرج توسط اعضا باید مرتبط با موضوع ویندوز فون و یا سایت وینفون باشد و از انتشار هر نوع مطلب و یا تصویر غیر مرتبط اعم از تبلیغ و … پرهیز شود.

۲- هر شخص در هر روز مجاز به درج حداکثر ۵ مطلب می باشد.

۳- هر شخص در هر روز می تواند تنها یک برنامه و یا یک بازی را معرفی و یا در رابطه با آن ایجاد بحث نماید.

۴- کامنت های زیر هر پست باید تنها مربوط به موضوع همان پست باشد. از بحث های اعتقادی، سیاسی، سلیقه ای، قومیتی و شخصی در بخش نظرات پرهیز شود.

۵- تنها مرجع تشخیص و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته مدیر گروه است.

۶- این قوانین شامل حال مدیر گروه نمی شود.

۷- در صورت انجام تخلف از سوی اعضای گروه، فرد خاطی توسط مدیر گروه تذکر دریافت می نماید و در صورتیکه تذکرات شخصی از ۳ بار تجاوز نماید شخص خاطی از گروه اخراج خواهد شد.

دانلود از استور ویندوز فون

منبع : وینفون
 
بالا