برگزیده های پرشین تولز

به روزرسانی گوگل نیوز بعد از 6 سال

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
Google-News_before-after-800x338.png

به نقل از تلگرام سئو :
قسمت خبری گوگل Google News در به روزرسانی جدید از نظر ظاهری تغییر کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شد که دسترسی و استفاده از آن را آسان تر کرده است.

طراحی جدید کاربری آن را بهبود بخشیده و با شکل ظاهری جدید آن محتواهای نوشتاری و بصری بیشتری ارائه می شود.

15 سال پیش قسمت گوگل نیوز در اختیار کاربران قرار گرفت. آخرین به روزرسانی این بخش در سال 2010 میلادی انجام شده بود و حالا وقت آن رسیده که طراحی های جدیدی اجرا شود.

ایده طراحی این گونه است که قابلیت های جدید اضافه شود ، محتوا با شرایط ویژه در اختیار کاربر قرار بگیرد البته با ساده سازی در کاربری و نحوه چیدمان و هدایت دهی که کاربر بهترین تجربه جستجویی خود را کسب کند. عمق دهی بیشتری در این طراحی به منظور آسان سازی فعالیت کاربران اعمال شده است.

آقای آناند پاکا مدیر عامل اجرایی گوگل نیوز درباره این طراحی جدید اعلام کرد :

" خواسته ما ارتباط کاربران با پایگاه های اطلاعاتی و خبری با کیفیت است تا این بخش از گوگل بیشتر در دسترس همگان باشد. "

در نخستین تصویر پیوست شده ، اسکرین شات سمت چپ چیدمان قدیمی را نمایش می دهد که لینک ها بطور متراکم در صفحه دیده می شوند. اسکرین شات سمت راست طراحی جدید را نشان می دهد که آسان تر دیده می شود و هم چنین هدایت دهی واضح تری دارد. در این طراحی جدید ویدئوها نقش برجسته تری پیدا کرده اند.

در بالای صفحه نوارهای جدیدی با نام Headlines ، Local و For You ایجاد شده که به منظور شخصی سازی بیشتر این بخش ارائه شده است. برای کمک به این فرآیند و پروسه تگ های دایرکتشنال مانند Fact Check ، Local Source ، Opinion و ... اضافه شده است. در دومین تصویر پیوست شده این قابلیت ها را مشاهده می کنید.

حالا که Apple News و News Feed فیس بوک منابع اصلی برای بسیاری از کاربران هستند گوگل در زمان صحیح طراحی جدید را معرفی و تغییرات لازم را برای جذب کاربران اعمال کرده است. این تغییرات نخست روی نسخه دسکتاپ اجرا می شود و پس از آن برای ورژن موبایلی اجرایی خواهد شد.

Google-News-screen-1-800x600.png
 
بالا