razmik4055
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 4 ژوئن 2007
- نوشتهها
- 30
- لایکها
- 5
برای بسیاری از مردم کلمه سئو بسیار سنگین و پیچیده خواهد بود و تصور می کنند برای رسیدن به سئوی خوب و به دنبال آن گرفتن رتبه و رنک بهتر از نظر الکسا و گوگل کار دشواری خواهد بود.
شرح جزئیات
این نکته را باور کنید که آنقدرها هم تصور می کنید پیچیده و دشوار نیست. هنگامیکه شما در گوگل کلمه SEO را جست وجو می کنید با کوهی از راه حل ها و case study های متنوع مواجه می شوید. در این مقاله یک سری از تکنیک های مهم و اساسی در سال 2016 توضیح داده شده است. پس از سال ها تجربه در زمینه internet marketing و کار بروی page rank یا همان PR یک سایت، به لیستی از فاکتورهای مهم و اساسی در سئو رسیدیم. درست است که ممکن است در سئو حرفه ای نباشید اما با مطالعه سایت های موفق از نظر سئو می توان به نتایجی به مانند این دست یافت که در صورتیکه شما فاکتورهای مهم از قبیل link building را به درستی انجام دهید خیلی راحت با گرفتن backlink می توانید به نتایج مهمی که می خواهید برسید. اما در طول مطالعه در چند ماه گذشته به این نکته رسیدم که ساختن لینک به مانند کلمات کلیدی از رده خارج شده است. همان گونه که گوگل دیگر اهمیتی به کلمات کلیدی نمی دهد برای ساخت لینک تیز اهمیت زیادی دیگر قائل نیست. در عوض موتورهای جست و جو خیلی بر روی محتوای باکیفیت، نشانه گذاری طرح و سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کرده اند.
Brian dean و تیم آن در سال 2016 یک میلیون از نتایج گوگل را آنالیز کرده اند تا ببینند چه فاکتورهای رتبه بندی برای سئو در سال 2016 اهمیت دارند.
در ادامه راهنمای سریعی از سئو که برای سایتتان به آن ها احتیاج دارید آورده شده است.
Back links هنوز هم (خیلی) اهمیت دارد.
در بین چندین فاکتور مهمی که Brian dean در سال 2016 به آن نگاه کرده است backlink همچنان رتبه نخست را دارد که گوگل در رتبه بندی خود از آن استفاده می کند اما نه هر backlink ای. این تحقیق نشان می دهد که شما از چندین شاخه از دامنه های مختلف به backlink احتیاج دارید.
پرش بالاتر برابر با رتبه بدتری است
این مطالعه همچنین نشان می دهد که پرش ها نه تنها برای سایت شما بسیار بد است بلکه بر روی تمای تلاش های شما برای رسیدن به یک SEO بسیار خوب همانند آچار شلاقی عمل می کند. طبق تحقیقات زیادی که در نتایج گوگل انجام شد به این نتیجه رسیدیم که سایت هایی با نرخ پرش بالا[1] در گوگل نتیجه ضعیف تری نسبته به سایت هایی با نرخ پرش پایین[2] خواهند گرفت.
شرح جزئیات
این نکته را باور کنید که آنقدرها هم تصور می کنید پیچیده و دشوار نیست. هنگامیکه شما در گوگل کلمه SEO را جست وجو می کنید با کوهی از راه حل ها و case study های متنوع مواجه می شوید. در این مقاله یک سری از تکنیک های مهم و اساسی در سال 2016 توضیح داده شده است. پس از سال ها تجربه در زمینه internet marketing و کار بروی page rank یا همان PR یک سایت، به لیستی از فاکتورهای مهم و اساسی در سئو رسیدیم. درست است که ممکن است در سئو حرفه ای نباشید اما با مطالعه سایت های موفق از نظر سئو می توان به نتایجی به مانند این دست یافت که در صورتیکه شما فاکتورهای مهم از قبیل link building را به درستی انجام دهید خیلی راحت با گرفتن backlink می توانید به نتایج مهمی که می خواهید برسید. اما در طول مطالعه در چند ماه گذشته به این نکته رسیدم که ساختن لینک به مانند کلمات کلیدی از رده خارج شده است. همان گونه که گوگل دیگر اهمیتی به کلمات کلیدی نمی دهد برای ساخت لینک تیز اهمیت زیادی دیگر قائل نیست. در عوض موتورهای جست و جو خیلی بر روی محتوای باکیفیت، نشانه گذاری طرح و سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کرده اند.
Brian dean و تیم آن در سال 2016 یک میلیون از نتایج گوگل را آنالیز کرده اند تا ببینند چه فاکتورهای رتبه بندی برای سئو در سال 2016 اهمیت دارند.
در ادامه راهنمای سریعی از سئو که برای سایتتان به آن ها احتیاج دارید آورده شده است.
Back links هنوز هم (خیلی) اهمیت دارد.
در بین چندین فاکتور مهمی که Brian dean در سال 2016 به آن نگاه کرده است backlink همچنان رتبه نخست را دارد که گوگل در رتبه بندی خود از آن استفاده می کند اما نه هر backlink ای. این تحقیق نشان می دهد که شما از چندین شاخه از دامنه های مختلف به backlink احتیاج دارید.
به بیان دیگر در صورتیکه شما 100 تا backlink از یک دامنه مشابه دریافت کنید، دلیل بر این نخواهد بود که به صورت انفجاری به نتایج اول گوگل برسید اما در صورتیکه شما 100 تا backlink از دامنه های مختلفی دریافت کنید معلوم می شود که شما در کسب و کار هستید.
سوال اینجاست که شما چگونه می توانید این backlink ها را دریافت کنید. 10000 سایت هرز با کامنت J شوخی بود
طبق تحقیقات انجام شده بهترین لینک هایی که شما می توانید دریافت کنید از اشاره های متنی است که در رسانه های معتبر انجام می دهید. فقط اینچنین لینک هایی از نقطه نظر گوگل دارای ارزش بالایی نیستند اما آن ها می توانند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما بیاورند. راهنمایی این قسمت آورده شده است که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از PR بتوانید لینک دریافت کنید.
.
پرش بالاتر برابر با رتبه بدتری است
این مطالعه همچنین نشان می دهد که پرش ها نه تنها برای سایت شما بسیار بد است بلکه بر روی تمای تلاش های شما برای رسیدن به یک SEO بسیار خوب همانند آچار شلاقی عمل می کند. طبق تحقیقات زیادی که در نتایج گوگل انجام شد به این نتیجه رسیدیم که سایت هایی با نرخ پرش بالا[1] در گوگل نتیجه ضعیف تری نسبته به سایت هایی با نرخ پرش پایین[2] خواهند گرفت.
این اطلاعات به شما نشان می دهد که نرخ پرش بالا سبب بدتر شدن رتبه خواهد شد. همچنین این موضوع مشخص می شود که در صورتیکه کاربران به سایت شما وارد شوند و از آن پرش کنند این سیگنال را به گوگل می رساندکه مردم علاقه ای به خواندن محتوای سایت شما نداشتند بنابراین می توان نتیجه گرفت که گوگل سایت های با نرخ پرش بالا را رتبه بدتری می دهد.
با این حال Dean تاکید کرده است که bounce rate یا همان نرخ پرش پایین نشانه ای از محتوای عالی یک سایت است. همچنین نشان می دهد زمانیکه شما مقاله ای با هدف بر روی سایت خود گذاشته اید مردم به آن می چسبند و بی خیال آن نخواهند شد.
احتمالا این پرسش برای شما مطرح شده است که چگونه می توان Bounce rate را کاهش داد. این یک پرش با سرعت بالا نخواهد بود. اگر سایت شما از نظر محتوایی عالی باشد این محتوا به مانند قلاب برای کاربران عمل می کند و به مانند ای است که کاربران شما را در قلاب گیر می اندازد و وادار می کند بر روی پست های دیگر شما نیز کلیک می کنند و آن ها بسیار علاقه مند می شوند که صفحات دیگر شما رانیز ببینند.
روش بعدی که شما به وسیله آن می توانید نرخ پرش را بهبود دهید این است که محتوای خود را به قطعات کوچک تر بشکنید. تجربه نشان داده است که دیواری از یک متن طولانی سبب می شود که کاربران به زندگی خود ادامه دهند و محتوا را مطالعه نکنند اما در صورتیکه شمامطالب خود را در دو تا سه پاراگراف بشکنید خلاصه کردن آن بسیار آسان تر خواهد بود.
خط آخر: زمانی را برای بهبود نرخ پرش سایت خود صرف کنید. این زمانی که بر روی نرخ پرش خرج می کنید به سئوی شما لطمه نخواهد زد بلکه سبب شده است زمانی را بر روی بهبود آن سرمایه گذاری کرده باشید.
فرم های با متن طولانی سبب بهبود رتبه خواهد شد. ( سورپرایز، سورپرایز)
افراد آنلاین توجه کمتری به گسترگی دارند.
شما چه مقدار زمان می گذارید تا آن را بخوانید؟
بله درست است که افراد خاصی هستند که وقتی نگاه می کنند متنی طولانی است آن را نمی خوانند اما قرار نیست که شما معماری و استراتژی تولید محتوای خود را بر اساس این گروه ها بنا کنید. درباره آن فکر کنید، در صورتیکه شما مقاله ای با 3000 کلمه در متنی با عنوان " چرا شما جذاب هستید " ببینید آیا می توانید از آن فرار کنید. البته که نه، شما تک تک کلمات آن را خواهید خواند. طبق این محتوای انفجاری مردم به چنین متن هایی هرچند طولانی علاقه دارند.
شما به بودجه زیادی برای پیاده سازی این 5 استراتژی مهم و ضروری بازاریابی احتیاج ندارید.
مطالعه هم چنین به این نکته اشاره می کند که مردم علاقه ای به خواندن متن های طولانی با عنوان بسیار مناسب دارند و سایت هایی با چنین محتواهایی رتبه بهتری در گوگل خواهند گرفت.
طبق اطلاعات Dean میانگین نتایج صفحه اول در گوگل دارای 1890 کلمه هستند. کاملاً مشخص است که در صورتیکه شما متنی طولانی دارید باید به بهترین نحو آن را بنویسید.
به صورت عمقی، محتوای متمرکز از 10 موضوع با عناوین مختلف اجرای بهتری خواهد داشت.
این مطالعه چیز مشابهی نیز دریافت است به این صورت که محتوای با موضوعات مرتبط بالاتر از سایت هایی قرار می گیرند که محتوای با موضوعات نامرتبط با هدف سایت دارند.
سرعت سایت تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.
ممکن است که شما شنیده باشید که گوگل سایت های با سرعت بالا را ترجیح می دهد. در حقیقت گوگل تاکید کرده است که از ابزار سرعت سنج به عنوان بخشی از الگوریتم های خود استفاده می کند.
چگونه می توانید کاری انجام دهید که سایت شما با سرعت بیشتری لود شود؟
دوستان عزیز اگر می خواهید کاملتر و دقیقتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید . امیدوارم مفید باشد.
موفق باشید
به شما خواهیم گفت در سال 2016 چه اتفاقاتی واقعا برای سئو در جریان است!
شرح جزئیات
این نکته را باور کنید که آنقدرها هم تصور می کنید پیچیده و دشوار نیست. هنگامیکه شما در گوگل کلمه SEO را جست وجو می کنید با کوهی از راه حل ها و case study های متنوع مواجه می شوید. در این مقاله یک سری از تکنیک های مهم و اساسی در سال 2016 توضیح داده شده است. پس از سال ها تجربه در زمینه internet marketing و کار بروی page rank یا همان PR یک سایت، به لیستی از فاکتورهای مهم و اساسی در سئو رسیدیم. درست است که ممکن است در سئو حرفه ای نباشید اما با مطالعه سایت های موفق از نظر سئو می توان به نتایجی به مانند این دست یافت که در صورتیکه شما فاکتورهای مهم از قبیل link building را به درستی انجام دهید خیلی راحت با گرفتن backlink می توانید به نتایج مهمی که می خواهید برسید. اما در طول مطالعه در چند ماه گذشته به این نکته رسیدم که ساختن لینک به مانند کلمات کلیدی از رده خارج شده است. همان گونه که گوگل دیگر اهمیتی به کلمات کلیدی نمی دهد برای ساخت لینک تیز اهمیت زیادی دیگر قائل نیست. در عوض موتورهای جست و جو خیلی بر روی محتوای باکیفیت، نشانه گذاری طرح و سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کرده اند.
Brian dean و تیم آن در سال 2016 یک میلیون از نتایج گوگل را آنالیز کرده اند تا ببینند چه فاکتورهای رتبه بندی برای سئو در سال 2016 اهمیت دارند.
در ادامه راهنمای سریعی از سئو که برای سایتتان به آن ها احتیاج دارید آورده شده است.
Back links هنوز هم (خیلی) اهمیت دارد.
در بین چندین فاکتور مهمی که Brian dean در سال 2016 به آن نگاه کرده است backlink همچنان رتبه نخست را دارد که گوگل در رتبه بندی خود از آن استفاده می کند اما نه هر backlink ای. این تحقیق نشان می دهد که شما از چندین شاخه از دامنه های مختلف به backlink احتیاج دارید.
پرش بالاتر برابر با رتبه بدتری است
این مطالعه همچنین نشان می دهد که پرش ها نه تنها برای سایت شما بسیار بد است بلکه بر روی تمای تلاش های شما برای رسیدن به یک SEO بسیار خوب همانند آچار شلاقی عمل می کند. طبق تحقیقات زیادی که در نتایج گوگل انجام شد به این نتیجه رسیدیم که سایت هایی با نرخ پرش بالا[1] در گوگل نتیجه ضعیف تری نسبته به سایت هایی با نرخ پرش پایین[2] خواهند گرفت.
شرح جزئیات
این نکته را باور کنید که آنقدرها هم تصور می کنید پیچیده و دشوار نیست. هنگامیکه شما در گوگل کلمه SEO را جست وجو می کنید با کوهی از راه حل ها و case study های متنوع مواجه می شوید. در این مقاله یک سری از تکنیک های مهم و اساسی در سال 2016 توضیح داده شده است. پس از سال ها تجربه در زمینه internet marketing و کار بروی page rank یا همان PR یک سایت، به لیستی از فاکتورهای مهم و اساسی در سئو رسیدیم. درست است که ممکن است در سئو حرفه ای نباشید اما با مطالعه سایت های موفق از نظر سئو می توان به نتایجی به مانند این دست یافت که در صورتیکه شما فاکتورهای مهم از قبیل link building را به درستی انجام دهید خیلی راحت با گرفتن backlink می توانید به نتایج مهمی که می خواهید برسید. اما در طول مطالعه در چند ماه گذشته به این نکته رسیدم که ساختن لینک به مانند کلمات کلیدی از رده خارج شده است. همان گونه که گوگل دیگر اهمیتی به کلمات کلیدی نمی دهد برای ساخت لینک تیز اهمیت زیادی دیگر قائل نیست. در عوض موتورهای جست و جو خیلی بر روی محتوای باکیفیت، نشانه گذاری طرح و سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کرده اند.
Brian dean و تیم آن در سال 2016 یک میلیون از نتایج گوگل را آنالیز کرده اند تا ببینند چه فاکتورهای رتبه بندی برای سئو در سال 2016 اهمیت دارند.
در ادامه راهنمای سریعی از سئو که برای سایتتان به آن ها احتیاج دارید آورده شده است.
Back links هنوز هم (خیلی) اهمیت دارد.
در بین چندین فاکتور مهمی که Brian dean در سال 2016 به آن نگاه کرده است backlink همچنان رتبه نخست را دارد که گوگل در رتبه بندی خود از آن استفاده می کند اما نه هر backlink ای. این تحقیق نشان می دهد که شما از چندین شاخه از دامنه های مختلف به backlink احتیاج دارید.
به بیان دیگر در صورتیکه شما 100 تا backlink از یک دامنه مشابه دریافت کنید، دلیل بر این نخواهد بود که به صورت انفجاری به نتایج اول گوگل برسید اما در صورتیکه شما 100 تا backlink از دامنه های مختلفی دریافت کنید معلوم می شود که شما در کسب و کار هستید.
سوال اینجاست که شما چگونه می توانید این backlink ها را دریافت کنید. 10000 سایت هرز با کامنت J شوخی بود
طبق تحقیقات انجام شده بهترین لینک هایی که شما می توانید دریافت کنید از اشاره های متنی است که در رسانه های معتبر انجام می دهید. فقط اینچنین لینک هایی از نقطه نظر گوگل دارای ارزش بالایی نیستند اما آن ها می توانند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما بیاورند. راهنمایی این قسمت آورده شده است که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از PR بتوانید لینک دریافت کنید.
.
پرش بالاتر برابر با رتبه بدتری است
این مطالعه همچنین نشان می دهد که پرش ها نه تنها برای سایت شما بسیار بد است بلکه بر روی تمای تلاش های شما برای رسیدن به یک SEO بسیار خوب همانند آچار شلاقی عمل می کند. طبق تحقیقات زیادی که در نتایج گوگل انجام شد به این نتیجه رسیدیم که سایت هایی با نرخ پرش بالا[1] در گوگل نتیجه ضعیف تری نسبته به سایت هایی با نرخ پرش پایین[2] خواهند گرفت.
این اطلاعات به شما نشان می دهد که نرخ پرش بالا سبب بدتر شدن رتبه خواهد شد. همچنین این موضوع مشخص می شود که در صورتیکه کاربران به سایت شما وارد شوند و از آن پرش کنند این سیگنال را به گوگل می رساندکه مردم علاقه ای به خواندن محتوای سایت شما نداشتند بنابراین می توان نتیجه گرفت که گوگل سایت های با نرخ پرش بالا را رتبه بدتری می دهد.
با این حال Dean تاکید کرده است که bounce rate یا همان نرخ پرش پایین نشانه ای از محتوای عالی یک سایت است. همچنین نشان می دهد زمانیکه شما مقاله ای با هدف بر روی سایت خود گذاشته اید مردم به آن می چسبند و بی خیال آن نخواهند شد.
احتمالا این پرسش برای شما مطرح شده است که چگونه می توان Bounce rate را کاهش داد. این یک پرش با سرعت بالا نخواهد بود. اگر سایت شما از نظر محتوایی عالی باشد این محتوا به مانند قلاب برای کاربران عمل می کند و به مانند ای است که کاربران شما را در قلاب گیر می اندازد و وادار می کند بر روی پست های دیگر شما نیز کلیک می کنند و آن ها بسیار علاقه مند می شوند که صفحات دیگر شما رانیز ببینند.
روش بعدی که شما به وسیله آن می توانید نرخ پرش را بهبود دهید این است که محتوای خود را به قطعات کوچک تر بشکنید. تجربه نشان داده است که دیواری از یک متن طولانی سبب می شود که کاربران به زندگی خود ادامه دهند و محتوا را مطالعه نکنند اما در صورتیکه شمامطالب خود را در دو تا سه پاراگراف بشکنید خلاصه کردن آن بسیار آسان تر خواهد بود.
خط آخر: زمانی را برای بهبود نرخ پرش سایت خود صرف کنید. این زمانی که بر روی نرخ پرش خرج می کنید به سئوی شما لطمه نخواهد زد بلکه سبب شده است زمانی را بر روی بهبود آن سرمایه گذاری کرده باشید.
فرم های با متن طولانی سبب بهبود رتبه خواهد شد. ( سورپرایز، سورپرایز)
افراد آنلاین توجه کمتری به گسترگی دارند.
شما چه مقدار زمان می گذارید تا آن را بخوانید؟
بله درست است که افراد خاصی هستند که وقتی نگاه می کنند متنی طولانی است آن را نمی خوانند اما قرار نیست که شما معماری و استراتژی تولید محتوای خود را بر اساس این گروه ها بنا کنید. درباره آن فکر کنید، در صورتیکه شما مقاله ای با 3000 کلمه در متنی با عنوان " چرا شما جذاب هستید " ببینید آیا می توانید از آن فرار کنید. البته که نه، شما تک تک کلمات آن را خواهید خواند. طبق این محتوای انفجاری مردم به چنین متن هایی هرچند طولانی علاقه دارند.
شما به بودجه زیادی برای پیاده سازی این 5 استراتژی مهم و ضروری بازاریابی احتیاج ندارید.
مطالعه هم چنین به این نکته اشاره می کند که مردم علاقه ای به خواندن متن های طولانی با عنوان بسیار مناسب دارند و سایت هایی با چنین محتواهایی رتبه بهتری در گوگل خواهند گرفت.
طبق اطلاعات Dean میانگین نتایج صفحه اول در گوگل دارای 1890 کلمه هستند. کاملاً مشخص است که در صورتیکه شما متنی طولانی دارید باید به بهترین نحو آن را بنویسید.
به صورت عمقی، محتوای متمرکز از 10 موضوع با عناوین مختلف اجرای بهتری خواهد داشت.
این مطالعه چیز مشابهی نیز دریافت است به این صورت که محتوای با موضوعات مرتبط بالاتر از سایت هایی قرار می گیرند که محتوای با موضوعات نامرتبط با هدف سایت دارند.
سرعت سایت تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.
ممکن است که شما شنیده باشید که گوگل سایت های با سرعت بالا را ترجیح می دهد. در حقیقت گوگل تاکید کرده است که از ابزار سرعت سنج به عنوان بخشی از الگوریتم های خود استفاده می کند.
چگونه می توانید کاری انجام دهید که سایت شما با سرعت بیشتری لود شود؟
دوستان عزیز اگر می خواهید کاملتر و دقیقتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید . امیدوارم مفید باشد.
موفق باشید
به شما خواهیم گفت در سال 2016 چه اتفاقاتی واقعا برای سئو در جریان است!