برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی بابک بهشاد

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
بیوگرافی بابک بهشاد

babak-behshad-2-min.jpg

بابک بهشاد متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۶۲ در تهران است و بعد از گرفتن دیپلم انسانی تحصیلات خود را ادامه نداده است او علاوه بر بازیگری, شاعر توانایی است. آقای بهشاد برای بازی در فیلم شب تولد توانست عنوان نامزد بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند.

بابک بهشاد هم مثل بعضی از بازیگران در انتخاب فیلمنامه و نقش هایش وسواس بوده و همیشه سعی کرده فیلمنامه هایی را انتخاب کنید که واقعا دوست داشته تا بتواند با تمام قوا و انرژی در آن نقش حضور داشته باشد. پرویز پرستویی و محمدرحمانیان الگوهای بازیگری او هستند.
babak-behshad-1-min.jpg

بابک بهشاد در کنار خواهرزاده اش

دلیل ازدواج نکردن بابک بهشاد
بابک بهشاد ۳۵ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ناگفته نماند تصاویری از خانم های مختلف در بعضی جشنواره ها کنار او منتشر شده است که هیچ کدام همسر او نیستند و فریب شایعه ها را نخورید.

بابک بهشاد در مورد اینکه چرا هنوز ازدواج نکرده است گفت : به دلیل مشغله های زیاد کاری که داشتم و دارم هیچ وقت نشده به موضوع ازدواج فکر کنم.

شروع فعالیت هنری
بابک بهشاد بعد از گرفتن دیپلم انسانی خود ادامه تحصیل نداد و وارد دنیای هنر شد و بازیگری را در سال ۸۲ با سریال تلویزیونی در چشم باد آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کرد و نهایتاً در سال ۸۶ با بازی در سریال راه بی پایان در کنار بازیگرانی همچون هومن سیدی و آزاده صمدی به خوبی درخشید و به محبوبیت رسید.

اما او همیشه به عنوان نقش اول در فیلم ها و سریال های مختلف حضور نداشته است با این حال همیشه به عنوان بازیگری مکمل مرد توانسته به خوبی عمل کند و با بازی خوبش در خاطره ها ماندگار شد.
 
بالا