برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی لیلا اوتادی

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
leila-otadi-4-min.jpg
عکس لیلا اوتادی
لیلا اوتادی متولد چهاردهم مرداد ماه 1362 در شهر تهران است وسه خواهر و یک برادر دارد. خانم اوتادی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وقتی 7 ساله بود پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی کیمیا به او داده می شود اما خانواده اش بخاطر اینکه به درسش لطمه وارد نشود با بازیگر شدن دخترشون مخالفت می کنند.

تا اینکه بعد از گرفتن دیپلم خود کار بازیگری را با تئاتر شروع می کند و به واسطه همین تئاتر وارد سینما می شود و نخستین بار با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری کار بازیگری را شروع می کند و اکنون یکی از بازیگران زن موفق سینما و تلویزیون ایران می باشد.

جالب است بدانید لیلا اوتادی از سن 17 سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است و مجموعه شعرهای خود را در زمستان 93 با کتابی بنام "در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است.

لیلا اوتادی عاشق ماشین شاسی بلند است و قبلا یک لندکروز سفید داشت و دوستانش به او می گفتند آمبولانس خریدی لیلا؟ این حرف به من برخورد و برای همین فروختمش و یک ماشین کوچک تر خریدم اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی داد و دوست نداشتم برای همین فروختمش و دوباره لندکروز خریدم اما این بار رنگ مشکی اش که شبیه آمبولانس نباشد.
leila-otadi-1-min.jpg

لیلا اوتادی در لباس پرو
ماجرای ازدواج و همسر
لیلا اوتادی با انتشار عکسی از خودش که در حال پرو لباس عروس بود سبب شد شایعاتی در فضای مجازی پخش شود که لیلا اوتادی ازدواج کرده است. با این وجود تا زمانی که خود لیلا اوتادی این خبر را تأیید نکرده نمی شود گفت که ازدواج کرده است. به محض انتشار هر خبری در این مورد در این بخش درج خواهد شد.
 
بالا