برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی مانی رحمانی و خانواده اش

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
mani rahmani (3)-min.jpg
مانی رحمانی متولد دوزادهم اردیبهشت 1383 در شهر تهران است. او در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده است و شخصیتی مذهبی دارد و همیشه در مراسمات مذهبی شرکت می کند.

مانی رحمانی با اینکه هر روز کلی از وقت خود را برای بازیگری می گذارد اما با این وجود نمرات او در مدرسه عالی است و کلیپ های قرآنی که بازی می کند کاملا از روی علاقه قلبی و بدون هیچ چشم داشت مالی می باشد. او تمام موفقیت هایش را مدیون مدیریت و پیگیری های پدر و مادرش می داند.

جالب است بدانید مانی رحمانی با این سن کم تا به امروز در 20 سریال و فیلم سینمایی حضور موفق داشته است.
mani rahmani (1)-min.jpg

نحوه بازیگر شدن
مانی رحمانی از همان دوران کودکی وقتی که 4 ساله بود علاقه خود را به بازیگری نشان داد و برای همین پدر و مادرش او را به دفتر سینمایی بردند تا تست بازیگری بدهد. بعد از دادن تست به عنوان هنرور در دو کار حضور می یابد و بعدش به عنوان بازیگر مشغول به کار می شود.

سال 94 برای مانی رحمانی سال پرکار و سرنوشت سازی بود. او در این سال در یک فیلم مهم سینما بنام خانه ای در خیابان چهل و یکم و سریال تلویزیونی نفس گرم به خوبی ایفای نقش کرد و بیش از گذشته بر شهرت و محبوبیت خود بیفزاید.

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس (فصل دوم) نقش پسر نوجوانی بنام جواد جوادی را بر عهده دارد و انتظار می رود با بازی در نقش اصلی این سریال ، آینده درخشان و پرکاری را برای خود رقم بزند.
mani rahmani (2)-min.jpg
خاطره جالب با سریال زیر لب بشمار
یکی از خاطرات جالب مانی رحمانی مربوط به سریال زیر لب بشمار می باشد. او در این باره گفت : در قسمت فلش بک های وحید من باید با پای لنگ راه می رفتم و این نقش را نمی توانستم به خوبی اجرا کنم. برای همین آقای شهروان برای اینکه کار طبیعی تر شود کمی سنگ ریز کف پای من گذاشت تا من موقع راه رفتن نتوانم پایم را خوب زمین بگذاریم.

یادمه در آن زمان هوا خیلی سرد بود و من خیلی درد می کشیدم تا جایی که اشکم دراومده بود و آقای شهروان می گفت اشکالی ندارد این سختی ها را الان تحمل می کنی و وقتی فیلم پخش می شود خواهی دید که چقدر نقش را خوب اجرا کردی.
 
بالا