برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی متین ستوده

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
matinsadatso-tudeh-1-min.jpg
عکس متین ستوده
متین ستوده بازیگر قد بلند سینما و تلویزیون ایران متولد بیست و دوم اردیبهشت 1364 در تهران است و خیلی از ما متین ستوده را با سریال لیسانسه ها به یاد داریم. او فارغ التحصیل رشته بازرگانی است و پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما است و مادرش پس از 35 سال تدریس در دبستان بازنشسته شده است. تعداد اعضای خانواده متین ستوده 5 نفر می باشد و او یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.

متین ستوده از جمله بازیگران ایرانی است که به واسطه خانواده اش از همان دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شد. او در دوران کودکی پس از ایفای نقش در دو سریال به دلیل اینکه از درس و مدرسه عقب افتاد پدرش مخالف ادامه کار بازیگری او شد و برای همین او از بازیگری فاصله گرفت تا تحصیلات خود را ادامه دهد.

اما بعد از اینکه تحصیلاتش را در سال 1387 در رشته بازرگانی تمام کرد به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت می کند و پس از آن به صورت حرفه ای و جدی وارد حرفه بازیگری می شود و با بازی در فیلم روز بر می خیزد کار بازیگری را دوباره بعد از سال ها شروع می کند و با سریال لیسانسه ها در کنار بازیگرانی همچون هوتن شکیبا ، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی به اوج شهرت می رسد.

matinsadatso-tudeh-4-min.jpg

متین ستوده در کنار پدر و مادرش
matinsadatso-tudeh-3-min.jpg
متین ستوده و امیرحسین رستمی در لیسانسه ها
تلنگری شدید بنام مرگ
برای همه ما شنیدن خبر مرگ افراد نزدیک خانواده مون خیلی دردناک و ناراحت کننده است متاسفانه منم سال ها پیش خاله و دختر خاله ام را در یک روز از دست دادم و این موضوع تا مدت ها در روحیه من تآثیرات منفی داشت اما چیزی که باعث تغییر نگاه من به مرگ شد و به من تلنگر اساسی و شدید زد مرگ یکی از پسران جوان فامیل مون بود که به تازگی ازدواج کرده بود و تازه داماد بود.

هیچ کس اصلا فکرشو نمی کرد که ممکن است او در همین روزها که بهترین روزهای عمرش بود فوت کند اما او فوت کرد او در یک حادثه تصادف کشته شد و این موضوع باعث شد نگاه من به مرگ کلا تغییر کند و به این حقیقت برسم که مرگ هیچ وقت خبر نمی دهد و هر لحظه ممکن است به سراغ آدم بیاد پس باید همیشه برای مرگ آماده بود.
 
بالا