برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی مهتاب کرامتی و بازیگر شدنش

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
mahtab keramati (1)-min.jpg
عکس مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی متولد 25 مهرماه 1349 در شهر تهران است و سال ها پیش ازدواج ناموفقی با بابک ریاحی پور داشته و یک فرزند دختر دارد. پدر مهتاب کرامتی بازنشسته ارتش و مادرش متخصص تغذیه است و جالب است بدانید مادرش مدرک کارشناسی ارشد خود را همزمان با مهتاب کرامتی و دیگر دخترش که دانشجوی داروسازی بود گرفته است.

مهتاب کرامتی از همان دوران کودکی کار کرده و اولین درآمد او در سن 15 سالگی بود ک مراقب کنکور بود. او وقتی دانشجو بود به صورت خصوصی تدریس می کرد و در آزمایشگاه دانشگاه هم مشغول بود . اکنون علاوه بر بازیگری کار طراحی لباس هم می کند. او همچنین سال هاست سفیر صلح یونیسف در ایران است.

مهتاب کرامتی آدم پر انرژی و شادابی است و عاشق بچه هاست و وقتی در کنار آن هاست انگار تمام انرژی های خوب دنیا در او جمع شده است. به گفته خودش یک مهرماهی صلح طلب است و خیلی به ندرت ممکن است اتفاق یا ماجرایی پیش بیاد و جنجال به پا کند.

وقتی از کسی دلخور می شوم دلخوری ام را با آن شخص در میان می گذارم و به هیچ عنوان تو دلم نگه نمی دارم و حتما آن را عنوان می کنم. هیچ ورزشی را به صورت تخصصی انجام نمی دهم و پیاده روی و تردمیل همیشه در برنامه روزانه ام قرار دارد.
mahtab keramati (3)-min.jpg
مهتاب کرامتی و پیام ایرانی
ماجرای بازیگر شدن مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در آن زمان با خواهرش در خانه نمایش اجرا می کردند. پس از اینکه دیپلم خود را گرفت تحصیلات خود را در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد ادامه داد و فارغ التحصیل همین رشته است. اما او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در سال 75 در کلاس های بازیگری امین تاریخ شرکت می کند و برای اولین بار در فیلم مردان آنجلس در نقش هلن بازی می کند.

به گفته خودش خانواده اش مخالف بازیگر شدنم بودند و در آن زمان نگاه خانواده ها به سینما مثل الان نبود و وقتی ما می خواستیم کلاس های بازیگری برویم باید با خانواده هامون می جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره ها را بدهند. علاوه بر این در آن زمان ما باید کلی تست می دادیم حتی برای همین تست دادن هم خیلی سخت گیر بودند و هرکسی را قبول نمی کردند.
 
بالا