برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
mehrave-sharifinia-(1)-min.jpg
مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

علت جدایی پدر و مادرش
پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.

mehrave-sharifinia-(2)-min.jpg

مهراوه شریفی نیا در کنار پدر ، مادر و خواهرش ملیکا
دلیل ازدواج نکردن
مهراوه شریفی نیا مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. البته خواهر کوچکتر او در سال 1386 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.

در برنامه دورهمی ، مهران مدیری از خانم شریفی نیا پرسید که ازدواج کردید؟ کسی نمیگیره شما رو؟ او در پاسخ با خنده گفت که شوهر گیر نمیاد! مدیری مجدد سوال کرد که تو همین ماه 35 ساله می شوید جرا ازدواج نمی کنی؟ خانم مهراوه در پاسخ با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه! مدیری مجداً پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ مهراوه شریفی نیا گفت : راستش اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.

شایعه ازدواج با پوریا پورسرخ
در مورد افراد مشهور همیشه شایعاتی در مورد زندگی خصوصی آن ها ساخته می شود. در مورد مهراوه شریفی نیا هم اخیراً شایعه شده بود که او با پوریا پورسرخ ازدواج کرده است که این خبر با واکنش هر دو نفر مواجه شد. آقای پورسرخ می گوید که کیما (مهراوه) مثل خواهرش است.
 

gbiqarar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 می 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
7
سن
28
محل سکونت
teh
واقعا بازیش رو دوست دارم فو العاده بازی میکنه.
 
بالا