برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی مونا کرمی و عکس پدر و مادر و برادرش

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
mona_karami (2)-min.jpg
عکس مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است. خانواده او چهار نفره است و یک برادر دیگر به اسم مجید دارد. مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری بنام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود.

به گفته مونا کرمی بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد یه وقفه دو ساله برای من اتفاق افتاد که شاید برای اونایی که تجربه اول تصویر رو دارند یه ذره وقفه هه زیاد باشه دفترهای مختلفی می رفتم اما به هر دلیلی حالا دلیلش بعضی هاش این بود که من خودم فیلمنامه رو دوست نداشتم و دلایل مختلف دیگه داشت و اون تایم برام یه ذره ناراحت کننده بود.

اما تو اون دو سال واقعا تئاتر کار کردم و الان هم میگم چقدر خوب که تئاتر کار کردم و بعد دو سال اومدم سریال حوالی پاییز کار کردم که به نظرم خیلی مخاطب داشته باشد چون خیلی ملودرام عاشقانه ای دارد.
mona_karami (3)-min.jpg

مونا کرمی در کنار مادرش

mona_karami (1)-min.jpg

مونا کرمی در کنار پدر و برادرش مجید
ازدواج و همسر مونا کرمی
تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی و خانواده مونا کرمی منتشر نشده است اما به نظر مونا کرمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است.
 
بالا