برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی و عکس الهه حصاری

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
elahe-hesari-(6)-min.jpg

الهه حصاری بازیگر سرشناس کشورمان در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد. شروع بازیگری او از سال ۱۳۸۶ بوده است. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد.

ازدواج و همسر
تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و همسر الهه حصاری منتشر نشده است و به نظر، او مجرد می باشد.
elahe-hesari-(1)-min.jpg

فعالیت های هنری الهه حصاری در سینما
فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی، اولین فیلم الهه حصاری در سال ۱۳۸۶ بوده که در آن ایفای نقش کرده است.

اولین کار حرفه ای خود را در تلویزیون با مجموعه هشت ونیم دقیقه شروع کرد. سریال هشت ونیم دقیقه در ایام پاییز سال ۱۳۹۵ از شبکه دو پخش شد که الهه حصاری با نقش یلدا به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی، ایفای نقش کرده است.

او در فیلم سینمایی تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، محمد رضا هدایتی و ارسلان قاسمی در سال ۱۳۸۷ نیز خوش درخشید.همچنین او با ابراهیم وحید زاده در سریال عروسک در سال ۱۳۸۸ نیز همکاری داشته است و در این سریال ایفای نقش کرده است.

او در سال ۱۳۸۹ در دو فیلم سینمایی زن ها شگفت انگیزند و زنان ونوسی تجربه بازیگری داشته و توانسته است خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

در سال ۱۳۹۰، سابقه بازی در سه فیلم سینمایی آزاد راه، بی تابی بیتا و انتهای خیابان هشتم را در کارنامه بازیگری خود را دارد.

در سال ۱۳۹۱ در قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی و در سال ۱۳۹۲ در نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش کرده است.

الهه حصاری در فیلم هایی سینمایی نظیر داره صبح میشه، ترانه، هایلایت، ماه گرفتگی،سوفی و دیوانه و کروکودیل نیز سابقه بازیگری دارد.

فعالیت های هنری الهه حصاری در تلویزیون
الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ در مجموعه های تلویزیونی شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری سابقه بازیگری داشته و توانسته است در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی، خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.
 
بالا