برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی و عکس سیما تیرانداز و همسر جدیدش

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
sima-tirandaz (5)-min.jpg
سیما تیرانداز بازیگر مشهور سینما و تلویزیون متولد 9 شهریور 1349 در شهر تهران است. او از کودکی علاقه خاصی به بازیگری داشت اما خانواده اش به شدت مخالف بازیگر شدن او بودند اما برای رسیدن به آرزوهایش تسلیم نشد و هم اکنون یکی از بازیگران معروف و پرکار سینما و تلویزیون ایران می باشد.

تحصیلات و شغل دوم
سیما تیرانداز دارای دو مدرک لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر می باشد. خانم تیرانداز از زمانی که بازیگر شده است کار تدریس هم انجام می دهد و می گوید :

درسته تدریس بازیگری کار سخت و بسیار انرژی بر است اما با این حال من بدون توقف آن را در برنامه هایم دارم.
sima-tirandaz (1)-min.jpg
ناصر هاشمی همسر اول سیما تیرانداز
ماجرای آشنایی و ازدواج با همسر اول
سیما تیرانداز در سال 72 در یکی از تئاتر های شهر با ناصر هاشمی هم بازی بود و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر این دو نفر می شود و پس از شناخت خلق و خوی همدیگر در سال 74 تصمیم به ازدواج می گیرند اما این آشنایی و ازدواج زیاد دوام نمی آورد و این دو بازیگر در سال 82 از هم جدا می شوند.

علت طلاق از ناصر هاشمی
در آن زمان خبر جدایی سیما تیرانداز و ناصر هاشمی بعد از یک سال منتشر شد و هیچ وقت علت اصلی جدایی این دو زوج مشخص نشد. ناصر هاشمی بعد از جدایی از همسرش و با گذشت 15 سال هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
sima-tirandaz (3)-min.jpg
سیما تیرانداز و فرزند پسرش آریانا
ازدواج مجدد سیما تیرانداز
خانم تیرانداز بعد از جدایی از همسر اولش ، با مردی به نام مجید جوزانی آشنا می شود و این آشنایی خیلی زود منجر به ازدواج می شود. این دو زوج بعد از ازدواج در سال 88 صاحب فرزند پسری بنام آریانا می شوند.

خانم تیرانداز در این باره می گوید : آریان اولویت زندگی من است و در زندگی برایم از همه چیز مهم تر است. حتی اگر روزی متوجه بشوم که شغل من به پسرم لطمه می زند مطمئن باشید بازیگری را برای همیشه کنار می گذارم.
شروع فعالیت بازیگری
من از همان دوران کودکی اش به بازیگری علاقه خاصی داشتم و آرزو داشتم که روزی بازیگر شوم. این عشق و علاقه با دیدن یک تئاتر به اوج خود رسید و برای همین تصمیم گرفتن به پدرم بگویم که می خواهم بازیگر شوم و پدرم گفت برای این کار باید به کلاس های بازیگری بروی ، اما من گرفتار درس و مشق بودم و نمی توانستم به کلاس های بازیگری بروم.
 
بالا