برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی و عکس ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
anne-marie-salameh-min.jpg
عکس آن ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز
آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی سریال حوالی پاییز متولد 1990 در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. او در لبنان با بازی در فیلم رشته در نقش دختری بنام هانادی که مورد تجاوز قرار گرفته است به شهرت فراوانی رسید.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و از جمله معدود بازیگران لبنانی است که به زبان فارسی مسلط است و گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.
anne-marie-salameh (1)-min.jpg
تصاویر آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز
تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران
سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است. در این سریال بازیگران مهشور دیگری همچون رویا تیموریان ، لیلا اوتای و مونا کرمی حضور دارند.

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد.
 
بالا