برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی و نحوه بازیگر شدن رضا اکبرپور

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
reza akbarpour (2)-min.jpg
عکس رضا اکبرپور
رضا اکبرپور در دوازدهم آذر 1365 در یک خانواده هفت نفره در تهران متولد شده است او یک برادر و سه خواهر دارد و فارغ التحصیل ارشد علوم سیاسی می باشد. به گفته خودش ورزش دو جزئی از برنامه روزانه ام است و بیشتر اوقات روز را در کتاب فروشی مون که سالهاست داریم سپری میکنم.

رضا اکبرپور علاوه بر بازیگری در نویسندگی هم دستی دارد و از جمله بازیگرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش به این حد از موفقیت رسیده است و مشکلات زیادی را طی این سال ها تحمل کرده است او حتی مجبور شد به علت مشکلات شدید مالی یک مدت طولانی از بازیگری فاصله بگیرد اما به گفته خودش این عشق است که موجب شده من در این حرفه دوام بیاورم و آن را ادامه بدهم.

ازدواج و همسر رضا اکبرپور
رضا اکبرپور سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزند رضا اکبرپور منتشر نشده است.
reza akbarpour (1)-min.jpg


خانواده رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز
آغاز فعالیت بازیگری
رضا اکبرپور در سال 79 در کلاس های بازیگری شرکت می کند و پس از یادگیری اصول بازیگری در چندین تئاتر شرکت می کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرند اما متاسفانه بعد از یک بازه زمانی مجبور می شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیگری را کنار بگذارید و کاری پیدا کند تا بتواند کمی وضعیت مالی خودش را بهبود بخشید.

تا اینکه در سال 1390 با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت.

بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.
 
بالا