برگزیده های پرشین تولز

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی پپسی که همه را مبهوت کرد!

ehsanbsb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
تهران
تصور کنید در یک ایستگاه اتوبوس در خیابان منتظر هستید و به اطرافتان نگاه می کنید و به طور کاملا طبیعی از پشت شیشه دارید تصاویری حیرت انگیز و وحشتناک می بینید که در حال رخ دادن است، به طور مثال بیرون آمدن دم افعی از زمین و..

اما پپسی چطور و با چه تکنیکی این کار را انجام میدهد تا شمارا متحیر کند.
باید بدانید شیشه ای که در کنار ایستگاه اتوبوس می بینید شیشه نیست و یک صفحه دیجیتالی است که به یک دوربین متصل شده است، در ابتدا که به اطراف نگاه می کنید صفحه دیجیتال دارد از اتفاقات واقعی به صورت زنده فیلم برداری می کند و دقیقا شما همان چیزی را می بینید که درحال اتفاق افتادن است و پس از آن بازی با روح و روان شما آغاز می شود و شما از آن به بعد در حال مشاهده اتفاقات عجیب و غریب در سطح شهر هستید.
طراحی ایستگاه اتوبوس در کمپین پپسی
شرکت Max در راستای کمپین «باور نکردنی» یا Unbelievable خود یک ایستگاه اتوبوس در لندن را به شکلی باورنکردنی طراحی کرد!این شرکت در این ایستگاه در خیابان آکسفورد، با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، افراد منتظر را به اشتباه انداخت.
در صفحه نمایشی که در ایستگاه کار گذاشته شده بود، تصاویر به نحوی منعکس می‌شد که گویا اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است، مثلا فضایی‌ها حمله کرده‌اند، روباتی با چشمانی مجهز به لیزر به شهر هجوم آورده یا پلنگی در سطح شهر در حال حرکت است و غیره. خانم راشل هلمز، مدیر ارشد بازاریابی در PepsiCo UK گفت: «این کار کاملا با جایگاه باورنکردنی پپسی مکس همراستا بود، از برنامه‌ریزی مبتکرانه در مورد رسانه (به کار گرفته شده) تا خلاقیت فوق‌العاده (اجرای) آن.»
دیدن تصاویر از اینجا
منبع : نیازمندیهای صنعت چاپ و تبلیغات
 
بالا