برگزیده های پرشین تولز

تاثیر آنتی ویروس ها چقدرمی باشد؟

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15
پیشرفت فناوری در سالهای اخیر، به قدری چشمگیر بوده است که افراد بیشتری نسبت به گذشته از اینترنت استفاده می کنند. بسیاری از آنها هرگز از خودشان نپرسیده اند که “تاثیر آنتی ویروس ها چقدر می باشد؟”

همان طور که می دانید فضای اینترنت کاملا امن نیست. آگاهی نداشتن کاربران وب از خطرات پیش رو موجب شده مجرمان سایبری از آنها راحت تر سو استفاده کنند. برنامه نویس های منحرف برای اثبات توانایی های خودشان ویروس های آزار دهنده ای را طراحی می کنند. بدافزارهایی هم وجود دارند که بسیار پیشرفته تر هستند و در نهایت برای سرقت پول یا حتی هویت قربانی طراحی می شود.

سوال اصلی را فراموش نکنیم، آنتی ویروس ها چقدر تاثیرگذارند؟ در پاسخ باید بگوییم تهدیدها همیشه درحال تغییرند. همه روزه تهدیدهای بیشتری برای کامپیوترهای ما ظاهر می شود و شرکت های نرم افزار های امنیتی برای محافظت در مقابل این تهدیدها همواره به تغییرات جدید واکنش نشان می دهند. آنها به دنبال الگوهای رفتاری برنامه هایی هستند که سعی می کنند خود را بر روی کامپیوتر شما نصب کنند همچون کشف ویژگی های معروف ویروس ها. در حالی که فناوری مورد استفاده بسیار پیشرفته است، هر پیشرفتی در نرم افزار آنتی ویروس، محرک یک پیشرفت جدید در خود ویروس هاست تا از مسیرهای شناسایی بگریزند.

پس، تاثیر آنتی ویروس ها چقدر می باشد ؟
نرم افزارهای آنتی ویروس بسیار تاثیرگذارند اما وابستگی زیادی به به روز رسانی دارند. افرادی که از آنتی ویروس استفاده می کنند، همگام با تهدیدات، امنیت خود را به روز می کنند. نکته مهم این است که همیشه به روز رسانی آنتی ویروس خود را به خصوص در زمان اتصال به اینترنت در اولویت قرار دهید.

آنتی ویروس هایی که بصورت مداوم به روز رسانی می شوند نود 32، کسپرسکی، بیت دیفندر و اویرا می باشد.
 
بالا