برگزیده های پرشین تولز

تاثیر انتخاب نوع رنگ بنا بر موقعیت مکانی و جغرافیای سایبان

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
phoca_thumb_l_000254.jpg


سایبان پارکینگ سایه سازان مهر گستر

میتوان گفت که از زمان حضور بشریت، انواع سایبان خودرو در تمدن های مختلف و در مناطق متفاوت موجود بوده و مورد استفاده قرار گرفته است. سایبان ها از سازه های منعطفی تشکیل شده اند که میتوان آنها را بر روی هر سطح و سازه ای استفاده نمود. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که رنگ سایبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؟ و در حین انتخاب آن نباید صرفا رنگ خانه را مد نظر قرار داد؟ درواقع در حال حاضر عوامل مختلفی بر انتخاب رنگ تاثیر دارد، حتی موقعیت جغرافیایی!!!

البته از تاثیر نوع سقف و معماری خانه در حین انتخاب رنگ مناسب نباید غافل شوید. اما چگونه باید رنگی مناسب را انتخاب نمود؟ در ادامه این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

اهمیت نوع رنگ برای سایبان خودرو در خانه های مدرن

این امکان برای ما وجود دارد که از سایبان ها به سادگی هر چه تمام تر در بخش های مختلف خانه استفاده کنیم. آنها از نظر جنس و نحوه کارکرد انواع مختلفی دارند. از همین رو در حین انتخاب سایبان نه تنها باید فاکتورهای مختلف را مد نظر قرار دهیم. بلکه در رنگ آن نیز باید نهایت دقت را داشته باشیم.

اولین نکته ‌ای که باید به آن توجه داشت مکان و موقعیتی است که قصد دارید سایبان خودرو در حیاط را در آن نصب کنید. تعیین محل دقیق قرارگیری سایبان خودرو مشخص‌کننده نوع آن خواهد بود. دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید نحوه کارکرد سایبان است.

اما رنگ سایبان خانه های مدرن باید چگونه باشد؟

بر خلاف خانه های سنتی، در خانه های مدرن در اطراف پنجره ها از حاشیه یا قاب جداگانه برای زیبایی استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل رنگ چادر سایبان شما می تواند با رنگ خانه شما مطابقت داشته باشد. در صورتی که از همان رنگ استفاده می‌ کنید، کارشناسان شرکت سایه سازان مهر گستر توصیه می کنند که حتما از رنگ های روشن و تیره در قسمت پیشانی سایبان پارکینگ اداری کمک بگیرید. با این کار سایبان پارکینگ اداری موردنظر عمیق تر به نظر خواهد رسید.

رنگ سایبان در خانه های قدیمی

مسئله مهم دیگری که در حین انتخاب سایبان خودرو مناسب باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است. یعنی اگر قصد استفاده از سایبان برای ایجاد محل مناسبی برای پارک خودرو را دارید، باید سایبان های فلزی و پلی کربنات را انتخاب کنید. زیرا گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

در خانه های سنتی که معمولا از یک چارچوب با رنگ متضاد در نما استفاده می ‌شود، بهتر است که رنگ سایبان با رنگ سقف همخوانی داشته باشد. علاوه بر این انتخاب رنگ سایبان متناسب با طیف رنگی درب نیز به جذابیت ‌های آن می ‌افزاید و باعث می‌ شود سایبان پارکینگ اداری خودرو برجسته‌ تر به نظر برسد.

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر رنگ سایبان

این مسئله را نمیتوانید کتمان کنید که موقعیت های جغرافیایی بر رنگ سایبان ها تاثیرگذار است. هر چقدر هم که شما بگویید پارچه های مورد استفاده سایبان ها در برابر رنگ و رو رفتگی از خود مقاومت نشان می دهند، باز هم جنس پارچه در برابر آفتاب دچار محو شدگی خواهد شد. البته این دلیل به تنهایی برای استفاده از سایبان پارکینگ اداری کافی است چون در صورتی که از سایبان استفاده نکنید، اتفاقی که برای پارچه سایبان رخ می‌دهد، برای لوازم خانه شما رخ خواهد داد.

برهمین اساس میتوان درک کرد که انتخاب جنس سایبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال؛ فولاد و آلومینیوم از مهم‌ ترین فلز‌های به کار رفته در سایبان‌ها هستند. سایبان ‌های دارای پوشش فلزی به طور عمده به‌ منظور اهداف صنعتی و هم‌ چنین مکان ‌هایی که زیبایی بصری چندان مهم نیست به کار گرفته‌ می‌ شوند. حفظ و نگهداری از این نوع سایبان ‌ها زحمت بیشتری‌ می‌ طلبد. بهتر است مطلب روی آوردن سلیقه و علایق مردم در استفاده از سایبان ها با طراحی امروزی را نیز بخوانید.

خرید سایبان

تا اینجای مقاله میتوان درک کرد عوامل مختلفی بر انتخاب سایبان تاثیر دارد. که موقعیت جغرافیایی از جمله مهم ترین آنهاست. از همین رو اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم با کارشناسان و متخصصان شرکت سایه سازان مهر گستر ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.
 
بالا