برگزیده های پرشین تولز

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

iranreportaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی است که در دنیای وب تاثیر بسیار خوبی دارد و در کنار سایر روش های تبلیغاتی که می توانید برای معرفی، تبلیغ و البته سئوی سایت خود به کار ببرید انتشار رپرتاژ می تواند یک روش مطمئن و با سرعت تاثیرگذاری بالا باشد.
رپورتاژ آگهی.jpg
رپورتاژ آگهی و سئو
همانطور که قبلا هم ذکر کردیم یکی از بهترین روش های گرفتن بک لینک انتشار رپورتاژ آگهی است. این روش یکی از مطمئن ترین و تاثیر گذارترین روش های بهبود سئو سایت است.
یکی از دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی این است که چون معمولا در سایت های معتبر و پربازدید منتشر می شود، می تواند تاثیر زیادی بر سئو سایت شما داشته باشد و سبب افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل شود. هر چقدر سایتی که قرار است رپورتاژ آگهی در آن منتشر شود سرعت ایندکس بالایی داشته باشد، رپورتاژ شما هم سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد توجه گوگل قرار میگیرد و ربات های گوگل آن را سریع تر خواهند دید. بک لینک در واقع همان لینکی است که از داخل یک سایت به سایت شما زده میشود و به معنی پیشنهاد سایت شما توسط سایتی دیگر است. بک لینک تاثیر به سزایی در افزایش رتبه یک سایت دارد و هر چقدر که تعداد بک لینک های دریافتی شما بیشتر باشد، اعتبار سایت شما نیز نزد گوگل بالاتر میرود. معمولا سایت های منتشر کننده رپورتاژ خبری به شما اجازه درج 3 تا 4 لینک را خواهند داد.
نکته قابل توجه و جالبی که در مورد رپورتاژ آگهی وجود دارد این است که رپورتاژ منتشر شده در یک سایت به هیچ عنوان از آن سایت پاک نمی شود. ممکن است رپورتاژ شما به تدریج و با گذشت زمان و افزایش مطالب جدید به صفحات بعدی انتقال یابد اما به هیچ عنوان از مطالب آن سایت حذف نمی شود. مزیت حذف نشدن این رپورتاژها این است که لینک های این رپورتاژها هم باقی خواهند ماند و این ماندگاری لینک ها در بهبود سئو و افزایش رتبه شما تاثیر خوبی خواهند داشت.
یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی که بر بهبود سئو تاثیر دارد این است که لینک هایی که سایت شما از رپورتاژ دریافت می کند از نوع فالو (Fllow) هستند. لینک های فالو لینک هایی هستند که اعتبار سایت لینک دهنده را به سایت شما منتقل خواهند کرد.
با توجه به نکات گفته شده انتشار رپورتاژ خبری می تواند یک روش ایده آل برای بهینه سازی سایت و تبلیغ شما باشد اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای این که توسط گوگل جریمه نشوید باید یک مقاله کاربر پسند بنویسید و برروی متنی که می خواهید منتشر کنید وقت بگذارید، زیرا اگر متن شما صرفا یک متن تبلیغاتی باشد و گوگل بتواند آن را تشخیص دهد قطعا شما را جریمه خواهد.
 
Last edited:
بالا