arash_mh
Registered User
- تاریخ عضویت
- 31 جولای 2013
- نوشتهها
- 109
- لایکها
- 15
اگر از فعالان عرصه سئو هستید ، حتما اطلاع دارید سئو ، تاکید خاصی بر شبکه های اجتماعی دارد که چالشی سخت در بهینه سازی سایت و سئو بشمار می رود. عده زیادی صبر و حوصله کافی برای رونق فعالیت در شبکه های اجتماعی ندارند ، لذا فعالیت مصنوعی از طریق خرید لایک ، فالوور و … انجام می شود.
بدون شک شبکه های اجتماعی تاثیرگذار بر سئو هستند ، همانطور که گوگل به این موضوع اشاره کرده است ، اگر فعالیت شما در شبکه های اجتماعی بدون صرف وقت و حوصله فقط ظاهری و مصنوعی است ؛ روی بازدهی و تاثیرات حساب نکنید! برای درک بهتر تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو ، با ما همراه باشید.
بسیاری از آیتم های سئو بعد از تاثیرات طبیعی و معمولا بلند مدت ، تاثیرگذارند. شبکه های اجتماعی یکی از همین موارد است. به عبارت ساده تر ؛ با فعالیت در شبکه های اجتماعی ، قبل از اینکه تاثیر خاصی در سئو سایت شاهد باشید ، جذب مخاطب به طور مستقیم از شبکه های اجتماعی را تجربه میکنید
موضوع بسیار ساده است ؛ فعالیت حقیقی و پویا در شبکه های اجتماعی تعامل میان شما و کاربرانتان را بیش از پیش افزایش می دهد. اگر محتوای ارزشمندی ارائه کنید ، مخاطبان مطالب ارزشمند را با دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارند ، مطالب ممکن است هزاران یا حتی میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی دست به دست شود و این در حالی است که مالک این محتوا شما هستید ، اگر موفق عمل کرده باشید ، محتوا مخاطب را به حضور در سایتتان تشویق خواهد کرد.
حالا تصور کنید از بین هزارن بار اشتراک گذاری مطالب شما ، حداقل ۳۰% از مخاطبان جذب شده باشند ؛ علاوه بر اینکه شما موفق به جذب تعدادی مخاطب جدید شده اید ، با توجه به اشتراک گذاری مطالب ، بیش از هزاران بار کاربران مختلف لینک یا محتوای شما را به یکدیگر پیشنهاد کرده اند.
حالا گوگل وارد عمل می شود ، کاربران زحمت شناسایی محتوای خوب و ارزشمند را کشیده اند ، گوگل تمام تلاش خود را می کند تا محتوایی به کاربران پیشنهاد دهد که به نظر آنها مفید و ارزشمند است. وقتی خود کاربران مطلب یا محتوایی را مورد توجه قرار می دهند ، اشتراک گذاری می کنند و… همین رفتار کاربران است که باعث علاقه مندی بیشتر گوگل به شما می شود.
اگر نوع و سیستم فعالیت شما به گونه ای است که توانایی تولید محتوا با چنین ویژگی هایی را ندارید ، نگران نباشید! می توانید از کاربران خود بخواهید تا دیدگاهی در مورد برندتان به اشتراک بگذارند ؛ تجربه خرید ، خدمات پس از فروش ، برخورد ، سطح قیمت ها ، مقایسه و …
طرح های تشویقی را فراموش نکنید! در شبکه های اجتماعی همواره با مخاطبان در تعامل باشید ، اجازه ندهید مخاطبان کمبود شما را احساس کنند ، هرچه حضورتان کمرنگ تر شود ، رقیب شما فرصت بهتری برای تسخیر مخاطبان خواهد داشت. می توانید مسابقات متنوع برگزار کنید ، در مورد مسائل مهم و پر طرفدار روز کاربران را تشویق به بحث و مشارکت کنید و…
منتشر شده در : آناتاج بلاگ » تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو
بدون شک شبکه های اجتماعی تاثیرگذار بر سئو هستند ، همانطور که گوگل به این موضوع اشاره کرده است ، اگر فعالیت شما در شبکه های اجتماعی بدون صرف وقت و حوصله فقط ظاهری و مصنوعی است ؛ روی بازدهی و تاثیرات حساب نکنید! برای درک بهتر تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو ، با ما همراه باشید.
بسیاری از آیتم های سئو بعد از تاثیرات طبیعی و معمولا بلند مدت ، تاثیرگذارند. شبکه های اجتماعی یکی از همین موارد است. به عبارت ساده تر ؛ با فعالیت در شبکه های اجتماعی ، قبل از اینکه تاثیر خاصی در سئو سایت شاهد باشید ، جذب مخاطب به طور مستقیم از شبکه های اجتماعی را تجربه میکنید
موضوع بسیار ساده است ؛ فعالیت حقیقی و پویا در شبکه های اجتماعی تعامل میان شما و کاربرانتان را بیش از پیش افزایش می دهد. اگر محتوای ارزشمندی ارائه کنید ، مخاطبان مطالب ارزشمند را با دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارند ، مطالب ممکن است هزاران یا حتی میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی دست به دست شود و این در حالی است که مالک این محتوا شما هستید ، اگر موفق عمل کرده باشید ، محتوا مخاطب را به حضور در سایتتان تشویق خواهد کرد.
حالا تصور کنید از بین هزارن بار اشتراک گذاری مطالب شما ، حداقل ۳۰% از مخاطبان جذب شده باشند ؛ علاوه بر اینکه شما موفق به جذب تعدادی مخاطب جدید شده اید ، با توجه به اشتراک گذاری مطالب ، بیش از هزاران بار کاربران مختلف لینک یا محتوای شما را به یکدیگر پیشنهاد کرده اند.
حالا گوگل وارد عمل می شود ، کاربران زحمت شناسایی محتوای خوب و ارزشمند را کشیده اند ، گوگل تمام تلاش خود را می کند تا محتوایی به کاربران پیشنهاد دهد که به نظر آنها مفید و ارزشمند است. وقتی خود کاربران مطلب یا محتوایی را مورد توجه قرار می دهند ، اشتراک گذاری می کنند و… همین رفتار کاربران است که باعث علاقه مندی بیشتر گوگل به شما می شود.
اگر نوع و سیستم فعالیت شما به گونه ای است که توانایی تولید محتوا با چنین ویژگی هایی را ندارید ، نگران نباشید! می توانید از کاربران خود بخواهید تا دیدگاهی در مورد برندتان به اشتراک بگذارند ؛ تجربه خرید ، خدمات پس از فروش ، برخورد ، سطح قیمت ها ، مقایسه و …
طرح های تشویقی را فراموش نکنید! در شبکه های اجتماعی همواره با مخاطبان در تعامل باشید ، اجازه ندهید مخاطبان کمبود شما را احساس کنند ، هرچه حضورتان کمرنگ تر شود ، رقیب شما فرصت بهتری برای تسخیر مخاطبان خواهد داشت. می توانید مسابقات متنوع برگزار کنید ، در مورد مسائل مهم و پر طرفدار روز کاربران را تشویق به بحث و مشارکت کنید و…
منتشر شده در : آناتاج بلاگ » تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو