برگزیده های پرشین تولز

تاثیر ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
برای افزایش فروش وب سایت و یا برای برندسازی اینترنتی ، ویدئو مارکتینگ نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. آیا شما برای فعالیتهای بازاریابی اینترنتی خودتان ، برنامه ای برای ویدئو مارکتینگ دارید؟ در بین بازاریابان اینترنتی ، بحث بازاریابی با ویدئو بسیار داغ می باشد و تقریبا می شود گفت که اکثر سایتهای موفق دنیا از این روش برای پیروزی در کسب و کار اینترنتی استفاده می کنند.


تاثیر ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی
کسب و کار از طریق اینترنت روز به روز افزایش پیدا کرده و همانطور که شما مشاهده می کنید تعداد سایتهای ایرانی هم روز به روز در حال افزایش است. در بین کسب و کارهای اینترنتی ، برخی از سایتها به نسبت سایتهای رقیب خودشان به سرعت پیشرفت می کنند و این پیشرفت برای این می باشد که با تکنیکهای بازاریابی اینترنتی به خوبی آشنا هستند. یکی از این روشها برای بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ویدئو و یا همان ویدئو مارکتینگ می باشد.


ویدئو مارکتینگ چیست؟
ویدئومارکتینگ یعنی اینکه ما با استفاده از ویدئو ، پیام بازاریابی خودمان را به مخاطبان هدف برسانیم.
در این فیلم آموزشی درباره تاثیر ویدئو مارکتینگ صحبتهایی را انجام دادم که شما می توانید این فیلم آموزشی را به صورت آنلاین در سایت آترین وب مشاهده کنید.

نویسنده : فرشاد حیدری
منبع :
آموزش بازاریابی اینترنتی
 

hosseintlfm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
27
ویدیو مارکتینگ تاثیرات زیادی دارد که می توان با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی خوب ذهن مخاطب را درگیر کرد. هر چه این ویدیو ها جذاب تر ساخته شود فکر بیننده را بیشتر در گیر می کند. بشر امروزی دوست دارد با چشم خود ببیند تا آن که بخواهد بخواند که فلان محصول فلان خاصیت را دارد. به طور مثال وقتی در آگهی نشان می دهیم که فرد کچلی با استفاده از قطره های دارویی موهایش شروع به رشد می کنند ناخوداگاه ذهن مخاطب درگیر این قضیه می شود. ویدیو مارکتینگ دنیای بزرگی است که شما می توانید محصول، برند، خدماتتان را به همه ی دنیا معرفی نمایید.
برای مشاهده منبع این مطلب، کلیک کنید.
 

Mohsen Khan

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,225
لایک‌ها
299
حسین جان
ما متوجه نشدیم شما داشتی تبلیغ می کردی

حالا چرا رفتی سراغ کچل ها ؟
 
بالا