برگزیده های پرشین تولز

تاثیر گوگل پلاس بر سئو وافزایش رتبه سایت

hassanseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
iran
برای دستیابی به رتبه بالا هر کاری که از دستمان بیاید انجام میدهیم. اما ، حتی چنانچه بتوانیم، درست نیست که هر کاری را تست کنیم. کاری که درست است، انجام چیزی است که بر رتبه بندی تاثیر بسیار زیاد خوب دارد. G+، شبکه اجتماعی گوگل ، این احتیاجات را برآورده می نماید - بنظر می آید که در رتبه بندی معجزه می نماید در حالیکه برخي از افراد (بجز آنهایی که تمام چیز را امتحان میکنند) افرادی که از شبکه های اجتماعی برای سئو استفاده میکنند، تلاش های خود را بر فیسبوک متمرکز میکنند زیرا آن مشهور تر از G+ است. هرچند که معین شده که تلاش های ما در G+ بیشتر از فیسبوک نتیجه میدهد. آن اینجاست

جهت چه گوگــل پلاس برای سئو ارزش مخصوص دارد؟

در حالیکه گوگل هر رابطه مستقیم با گـوگل پلاس و کار در آن را انکار می نماید ، زیاد زمان ها وبسایت های با رتبه بهتر ، فعالین بهتر ی در گ.گل پلاس دارند. در حالیکه در نظریه این میتواند تصادف پاک باشد، ولی نتایج حرف خودشان را میزنند. اینجا چند دلیل برای اینکه گـوگل پلاس جهت سئو مهم است آورده شده:

گوگــل مالک آن است و خیلی مهم نیست که قبول کنند یا نه، همان گونه که شواهد نشان میدهد، مشهور بودن در گـوگل پلاس، فاکتور زیاد بزرگی برای رتبه بهتر است.

برخي از لینک ها را می شود دنبال کرد و آنها به ترفیع رتبه کمک میکنند. تمام لینک ها بهتر نیستند اما برخلاف بقیه وبسایت ها، حداقل لینک های"به اشتراک گذاشته شده"(لینک های زیر مطالب) خوب هستند ، بعد از آنها بهره ببرید. بعلاوه زمانی که مطلب جالبی میگذارید و آن را دوباره میگذارند، میتوانید چندین لینک را در یک صفحه بدست آورید.

لینک های گـوگل پلاس، متن انکر ارتباط میگیرند. عنوان مطلب، متن انکر است(که معین ا خوبتر از "این را کلیک کن"، "اینجا" و یا متن های انکر کلی دیگر است) و این متن انکر طبیعی بنظر می آِد به رتبه شما آسیب نمیزند.

سریع فهرست کردن تمام صفحات یکی دیگر از ویژگی ها است. با اینکه درست است که گـوگل در فهرست کردن تمام وبسایت ها سريع است، این مزیت گوگل پلاس نسبت به فیسبوک توییتر که تمام محتوا از موتورهای جستجو مخفی می شود ، قابل شکست نیست.

همان گونه که میبینید، ویژگی ها ی گـوگل پلاس برای سئو چشـم گیر هستند . پس، حتی چنانچه درباره تمام رسانه های اجتماعی شکاک هستید، مورد گوگل پلاس تفاوت می نماید و خوب است که یکبار امتحانش بکنید .چگونه از گوگل پلاس استفاده کنیم تا رتبه بهتر ی بیاوریم

گـوگل پلاس با بقیه رسانه های اجتماعی مفرق نیست، هرچند که خصوصیات ی ویِژگزینشه خودش را دارد. اینجا چند راهکار پایه ای برای مصرف درست از آن آمده است

عضو گوگل پلاس شوید / فعال باشید

معین ا، اگر هنوز در گوگــل پلاس نیستید، اولین قدم عضویت در آن است. انجام این کار آسان است و شما را با جزئیات آن خسته نمیکنیم. بعد از اینکه عضو گوگل پلاس شدید، ببینید که دوست ها تان آشنایانتان می باشند یا نهف آن را به حلقه اضافه بکنید . میتوانید درهمان موقع مطلب بگذارید اما ابتدا بهتر است که مطالبی که افراد دیگر گذاشته اند را بخوانید. به آنها نظر دهید، آنها را به اشتراک بگذارید، بعد ازآن میتوانید مطلب گذاشتن را شروع کنید.

از حق نویسندگی گوگل استفاده بکنید .

حق نویسندگی گـوگل یکی دیگر از خدماتی است که میتوانید در گوگل پلاس پیدا بکنید . غلاوه بر ارزشمند بودن این وسائل جهت حفاظت از محتوا، به سئو کمک می نماید . زمانی که مقاله های خود را به پروفایل خودتان در این وسائل اضافه میکنید، اسم شما در نتایج جستجو ظاهر می شود . این شاید باعث ترافیک نشود ولی مطمئنا به شما یاری می نماید تا شهرت خود را تهیه کنید .

محتوا های خوب قرار دهید

ضروری به گفتن نیست که بایستی مطالب خوب بگذارید. محتوای با کیفیت کم نه فقط به اعتبار شما لطمه میزند بلکه ممکن است هیچ دیده نشود. در شبکه های اجتماعی، تنها وقتی که دیده شوید، میتوانید از ویژگی ها مصرف بکنید زیرا در اینصورت ممکن است که محتوایتان به اشتراک گذاشته شوند. پس، قانون مهم جهت تمام شبکه های اجتماعی در اینجا هم صدق می نماید - مطلب نگذاشتن خوبتر از مطلب بیهوده گذاشتن است.

صفحه درباره را جالب بکنید .

صفحه های معرفی میتوانند زیاد خسته کننده باشند و شاید بخواهید از مال خودتان بگذرید اما این غلط بزرگ است. با گـوگل پلاس، صفحه های معرفی بسیار زیاد مفید ند زیرا از این طریق میتوانید لینک به سایتتان، پروفایل بقیه شبکه های اجتماعی و یا حتی لینک به صفحه هایی که فکر میکنید جذاب هستند را اضافه بکنید . تمام این تلاش ها بیهورد نیستند، پس آنها را انجام دهید.

به پروفایلتان تذکر بکنید .

صفحه های معرفی تنها جزءی نیستند که بایستی بهشان توجه شود. علاوه بـر آن، بایستی پروفایل گوگــل پلاس را عالی بکنید . همان گونه که از تجربیاتتان در شبکه های اجتماعی دیگر میدانید، این اطلاعات برای خوب یت ضروری هستند . به همین دلیل می بایست تمام اطلاعات ارتباط را پر بکنید آنها را به روز بکنید . خود را در دسترس قرار دهید.

شبکه های اجتماعی جهت افرادی که میترسند و یا مایل نیستند که رابطه برقرار کنند مناسب نیست.البته روش های دیگری مثل افراد محتلفی هستند که به فروش لایک گوگل پلاس مشغول هستند و می توانید اقدام به خرید لایک گوگل پلاس کنید. اگر در شبکه های اجتماعی هستید به مفهوم نمیخواهید حضـور خود را در آنجا مخفی بکنید بلکه میخواهید حلقه دوست ها تان،همکاران و آشنایانتان را گسترش دهید.جهت به دست آرودن آن، باید خود را در دسترس قرار دهید، مثلا،آسان به حلقه بقیه اضافه شوید مطالب خود را عمومی بکنید . این خوب یت یک شبه شما را تضمین نمی نماید ولی زمانی که در دسترس هستتید مطالب پروفایلتان جذاب هستند ، شانس شما جهت دیده شدن را ارتقا میدهد.

گوگل پلاس یک جواهر واقعی برای SEO است. با وجود متخصصین زیاد، دخالت خود گـوگل ، ویژگی ها ی آن را پایین می آورد. گوگــل پلاس به بسياري از سایت ها برای بدست آوردن رتبه خوب یاری می نماید . مسلما این نمیتواند یک تضمین برای خوب یت شما باشد ولی تست کردن آن اهمیت دارد. عاقلانه ترین کار، امتحان کردن جهت وب سایت است، و ببینید که چطور کار می نماید . اگر گوگــل پلاس به شما جواب داد، آنگاه میتوانید استفاده از آن را بهبقیه وبسایت هایی که بهینه میکنید، گسترش دهید. اما ، انتظار معجزه نداشته باشید. اربقیه تلاش های SEO شما ضعیف باشد، حتی گـوگل پلاس نمیتواند آن را جبران نماید .​
 
بالا