برگزیده های پرشین تولز

تاثیزر تیزر های تبلیغاتی در فروش

tzer.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
31
محل سکونت
تهران
تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش چقدر است؟ آیا ایجاد تیزر یا تیزرهای تبلیغاتی ارزش هزینه، زمان و منابع مورد نیاز برای ساخت آن‌ها را دارد؟ در این مطلب با تاثیرات شگفت انگیز تیزرهای تبلیغاتی در فروش آشنا خواهید شد.

تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش
طبق یک ضرب المقل قدیمی، بهتر است بخش زیادی از درآمد خود را صرف تبلیغات کنید، چرا که در این صورت مطمئن خواهید بود کسب و کار شما برای همیشه پابرجا مانده و با تغییرات اقتصادی و سیاسی و همچنین ورود رقبای جدید، گزندی به آن وارد نمی‌شود.

سال ها قبل تنها چند روش محدود برای تبلیغات وجود داشت و تبلیغات کاغذی همچون پخش بروشور و یا انتشار آگهی در روزنامه تنها راهی بود که از طریق آن می‌توانستید خود را به بقیه معرفی کنید. کمی بعدتر رسانه های دیجیتالی و رادیویی ظاهر شدند. به خاطر دسترسی بیشتر افراد به این رسانه ها، رفته رفته کسب و کارهای بیشتری به سمت استفاده از آن‌ها به منظور ارائه تبلیغات روی آوردند چرا که به تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش کاملا پی برده بودند.

-تبلیغاتی-موتور.jpg


برای سالیان متمادی تلویزیون بهترین روش برای تبلیغ به صورت گسترده به شمار می‌رفت. متاسفانه به خاطر هزینه های گزاف تبلیغات در رسانه ملی، کسب و کارهای کمی قادر به سفارش تبلیغ در آن بودند. از طرفی دیگر، سبک تبلیغ های تلویزیونی به نحوی است که برای هر شرکتی مناسب تلقی نمی‌شود. به عنوان نمونه یک شرکت طراحی سایت حتی اگر هزینه های مورد نیاز برای ارائه سفارش در تلویزیون را نیز به جان بخرد، باز هم نخواهد توانست به اندازه تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش از آن بهره ببرد. برای چنین شرکتی تبلیغ در رسانه ملی بازدهی کافی ندارد.
رفته رفته با افزایش استفاده از اینترنت، درخواست‌ ها برای ارائه تبلیغات در این پهنای گسترده اطلاعات بیشتر شد. در ابتدا به خاطر محدود بودن تعداد کاربران اینترنت کمتر کسی رغبت می‌کرد برای قرار دادن بنر خود بر روی یک وب سایت هزینه کند، به همین دلیل تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش سال‌ ها قبل به اندازه امروز نبود. بعد از ایجاد یک تیزر تبلیغاتی و قرار دادن آن بر روی یک وب سایت در قالب فایل گیف و یا حتی ویدیوی عادی، افراد کمی از آن بازدید می‌کردند.
http://tzer.ir/effect-of-teaser-on-sales/
 
بالا