برگزیده های پرشین تولز

تاریخچه اینستاگرام

hassanseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
iran
در این مقاله مختصری از تاریخچه اینستاگرام را شرح می دهم تا ارزشمند این رسانه روش های درآمد زایی در آن آشنا شوید در ادامه با ما باشید.

اینستاگرام تا چه میزان خیلی مهم است !
در ماه مارس سال ۲۰۱۰ در سان فرانسیسکو یکه کوین سیستروم میشل برزیل برروی HTML5 کار می‌کردند، ایده‌ای خلق شد که جهان یی عکـس عکاسی را متحول کرد. آنها به این ضرورت پی‌برده بودند که آدم ی بیش از هرچیز نیازمند برقراری رابطه با همنوعانش است به همین دلیل فرد ان شبکه‌های اجتماعی روز به روز درحال افزایش هستند . ایده آنها برقراری رابطه آدم ‌ها از طریق عکـس بود. ایده آنها اینستاگرام (instagram) نام گرفت. ولی اتفاق بزرگ، خرید یک میلیارد دلاری اینستاگرام بوسیله فیسبوک، ارزشی جهت این سایتِ دو ساله ایجاد کرد که بیش از ارزش روزنامـه نیویورک‌تایمز با ۱۶۱ سال قدمت بوده است. بر اساس تحقیقات اهمیت گذاری، ارزش نیویورک تایمز معادل ۹۴۶ میلیون دلار است.در اینستاگرام، کاربر ان می‌توانند از زندگی روزمره خود، وقایع هر چیزی را که دوست دارند عکـس قشنگ گرفته و نهایتاً آن را با افرادی که دوست دارند به اشتراک گذارند. ولی این به ‌اشتراک گذاری فقط محدود به دستگاه‌های همراه از جمله تلفن‌همراه و تبلت است.

این پروگرام فرد دی محبوب ابتدا در ورژن iOS بعد آندروید عرضه شده هم‌هم اکنون فرد ان از طریق وب هم می‌توانند عکس‌ها پروفایل‌های ایسنتامحترم را مشاهده کنند.
در‌‌ همان ابتدا‌ی معرفی، این پروگرام کاربر دی در لیست ۲۵ پروگرام بر‌تر پلتفرم iOS قرار گرفت تعداد کاربر ان آن روز به روز بیشتر شد تا جائیکه بعد از دو ماه میلیون فرد عضو آن شدند. کارگزاران بورس، در همان اینستاگرام را به اهمیت ۲۵ میلیون دلار تخمین زدند. در ۳ آوریل سال ۲۰۱۲ اینستاگرام جهت آندروید منتشر شد در کمتر از روز میلیون بار دریافت شد. در همان هفته اهمیت سهام اینستاگرام در بورس به ۵۰۰ میلیون دلار رسید. اخیرا فیسبوک اینستاگرام را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خریداری کرد. شرکت ی که در کل ۱۰ کارمند هم نداشت.

کاربران اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان رسانه اجتماعی تا دسامبر ۲۰۱۰ در حدود میلیون فرد داشت. در ژوئن ۲۰۱۱ به ۵ میلیون فرد در سپتامبر همان سال به ۱۰ میلیون کاربر رسید. در آوریل ۲۰۱۲ به بیش از ۳۰ میلیون کاربر رسید.
در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون فرد دارد و بیش از ۵ میلیارد عکس جالب ارسال شده دارد. بر اساس گزارشات اعلام شده هر ماه حدود ۱۰ میلیون کاربر می‌گیرد که از هر دو پلتفرم android و iOS می باشند . اینستاگرام در ژولای ۲۰۱۲ اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون عکـس زیبا بوسیله کاربر ان آپلود شده است. این تعداد به ۱۵۰ میلیون در ماه آگوست ۲۰۱۲ رسید.

کاربرد اینستاگرام

این برنامـه کاربر دی می‌تواند افکت‌های عکس ی جالبی را روی عکس‌ها ایجاد نماید . با این پروگرام می‌توانید عکس‌هایی را که جلوه‌های جالبی هستند ایجاد بکنید و آنها را با دیگر شخص ان شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید هـر روز عکس‌های بسياري را که دیگر فرد ان می‌گیرند این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه بکنید و آنها را دنبال بکنید (Follow)، نظربگذارید(Comment) بپسندید (Like) و لذت ببرید. تمام این کارها روی تلفن همراه شما اتفاق می‌افتد.
اخیرا افزونه ویژه وردپرس این سرویس منحصر به فرد،توسط Obox Design انتشار شده است. هم اکنون فرد ان وردپرس قادرند گالری های قشنگ شگفت انگیزی از تصاویر موجود در حساب اینستاگرام خود را در سایت وبلاگ به راحتی به اشتراک بگذارند. از قابلیت‌های این افزونه می‌توان به وارد شدن اتوماتیک تمام عکس‌های موجود در حساب کاربر ی اینستاگرام در وقت تصدیق تطبیق حساب فرد ی خود، گزینش و وارد کردن گروهی تصاویر به پست‌ها ، نوشته‌های وردپرس تولید و تهیه و تولید گالری تصاویر در وردپرس به یاری تصاویر موجود در اینستاگرام را نام برد.

آپلود عکس
یکی از امکانات بهتر اینستاگرام امکان ارسال عکـس بر روی شبکه‌های اجتماعی چون توییتر ،فیسبوک فلیکر تامبلر فوراسکوئر است. بدین معنا که ضمن آپلود عکس رایگان بر روی اینستاگرام شما می‌توانید آن را همزمان در این رسانه‌های اجتماعی ارسال بکنید . در این ارسال‌ها نیازی به آپلود مجدد نیست منبع عکس زیبا جذاب همان اینستاگرام خواهد بود.

جستجو در اینستاگرام
در اینستاگرام جستجو بر طبـق کلمات کلیدی یا همان تگها انجام می‌شود. به مفهوم به احتمـا ل خیلی باید تگی وجود داشته باشد تا شما عکس زیبا زیبا را پیدا بکنید ! به این ترتیب می توانید تصاویر مورد علاقه را پیدا بکنید و یا عکاس آن را دنبال (Follow) بکنید .
 
بالا