• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تاسیس رستوران شلوغ

madareto.com

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2012
نوشته‌ها
153
لایک‌ها
51
سن
31
محل سکونت
Teh
افزایش فروش فست فود با روش های جذب مشتری
%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C.jpg


اگر شما بفهمید جایی هست که فضاش مثل طبیعت سرسبز با صدای اب وجود داره که یه غذا بهت میده خیلی ارزون و سلف سرویس باشه و حتی یه پیش غذای رایگان بده و هر هفته یه قرعه کشی مثلا چند هزار تومان داشته باشه شما ترغیب نمیشی هر روز بری اونجا ؟
این ایده افزایش فروش رستوران اولیه بود چند تا ایده خیلی خیلی مهم هم هست که در ادامه عرض می کنیم.
افزایش فروش فست فود نیاز به ایده های نو برای فست فود و روش های جذب مشتری فست فود دارد یکی از مهمترین امور هر رستوران یا فست فودی میزان فروش آن می باشد با توجه به این که هزینه های سربار آنها باید از تفاوت قیمت مواد اولیه و محصول تامین شود حداقل فروشی برای پوشش این هزینه ها لازم است با توجه به سرمایه گذاری صورت گرفته که شامل هزینه های ثابت و نرخ تورمی پول می باشد لذا این گزینه نیز از نرخ تفاوت ذکر شده باید تامین شود از آن جا که رستورانداری یک امر انتفاعی تلقی می شود مبحث فروش از اهمیت صد چندانی برخوردار می شود.
امروزه ما شاهد اتخاذ ایده های جذب مشتری برای رستوران هایی چون :
پخش تراکت
ارسال sms
درج آگهی در مجلات
اعمال تخفیف در رسانه ها
طراحی سایت
تبلیغات در سایت های مطرح آشپزی و لیست رستورانی
تبلیغات در شبکه اجتماعی موبایلی و کامپیوتری
شاید روش های ذکر شده در برخی موارد موفقیت های را در بر داشته باشد اما این راه کارها موقتی و در اکثر مواقع نا سرانجام است.
با رقابتی شدن بازار استفاده از روش هایی چون :
بازاریابی مدرن و مداوم
برنامه reward programming
crm
طراحی سایت
تبلیغات اینترنتی
روشهای خلاقانه
می تواند تا حدود زیادی کارگشا باشد گرچه نباید از تاثیر بازارهای پیش آمده در دنیای مجازی قافل شد.

افزایش فروش رستوران
increase-sale-fastfood-with-method-absorb-customer01.jpg


البته شایان ذکر است که بسیاری از دقدقه های فروش را می توان در مرحله راه اندازی فست فود مرتفع نمود.
گروه تخصصی راه اندازی فست فود با اتخاذ روش های مدرن بازاریابی و راه اندازی واحد های مذکور گامی عملی در این راه برای افزایش فروش فست فودها بر خواهد داشت.

استراتژی فروش در رستوران
increase-sale-fastfood-with-method-absorb-customer02.jpg


امروزه این سؤال مطرح است چه ایده ای در مدیریت و گرداندن یک رستوران می تواند ، بیشترین پتانسیل رابرای موفقیت دارا باشد ؟
به گفته کارشناسان بزرگ مارکتینگ مهم ترین راه برای رسیدن به موفقیت این است ، که به دنبال شناسایی نیازهای برآورده نشده باشیم و برای برطرف نمودن آن یک مدیریت و راه حل سودمند را پایه گذاری نماییم. شاید دوران منوهای بسیار تکراری در رستوران ها مخصوصا فست فودها تمام شده باشد ، برای تصدیق این موضوع می توان سری به منوهای اکثر فست فود های شهر زد تا به عمق این واقعیت بیشتر پی برد. البته تحرکاتی نیز در این زمینه در بازار مشاهده می شود که بیشتر شامل تغییر اسامی و یا نوع سرو می باشد.
لذا وجود ایده های نو آورانه کمک قابل توجهی به ما در راستای موفقیت خواهد نمود ، در حقیقت می توان به این مهم اشاره نمود که شرط تداوم حیات فست فود ها ، به بازسازی منو و به روز نمودن آنها به طوری که منطبق با نیازهای مشتریان باشد ، منوط است.

ایده های نو برای فست فود
increase-sale-fastfood-with-method-absorb-customer03.jpg


تخفیف برای افزایش فروش فست فود
چگونگی اعمال تخفیف برای افزایش فروش در فست فود
گاهی پیشی گرفتن هزینه ها از درآمد ، صاحبان کسب و کارها را به فکر راهکاری برای افزایش فروش می نماید.
امروزه یکی از راهکارهای افزایش فروش تخفیف یا فروش کالا به قیمت پایین تر می باشد.
تخفیف را می توان به صورتی از درصد سود یا یک عدد ثابت در نظر گرفت که بنا به استراتژی طراحی شده درصد آن قابل تعیین می باشد.
در تعیین برنامه های تخفیف گذاری آیتم های گوناگونی همچون موارد زیر را باید لحاظ نماییم :
قدمت و سابقه کاری ما ؟
نوع محصولات و قیمت های ما ؟
آنچه که مشتریان درباره ما فکر می کنند ؟
آیا برای ساکنین منطقه ما یا مشتریان ما قیمت مهم است ؟
رقبای ما چه کسانی هستند و چه توانی برای پاسخگویی با برنامه های ما دارند ؟
در چه فصلی از سال قرار داریم ؟
مدت زمان تخفیف ؟
وسعت دامنه تخفیف ؟
گروه های هدف ؟
با در نظرگرفتن تمامی آیتم های قابل بررسی تخفیف می تواند گره گشای برخی از مشکلات مارکتینگ باشد ولی در نظر داشته باشید تخفیف آخرین راهی است که باید رفت و گاهی با سیستم تخفیف نامناسب باید کسب و کار خود را حتی تعطیل نمایید که برای تمامی موارد ذکر شده مثالهای واقعی موجود است.
البته برای طراحی یک سیستم تخفیف نیازمند مطابق نمودن درصد تخفیف با برنامه حسابداری می باشیم. گاهی مشاهده می گردد که عدم پیاده سازی برنامه حسابداری و محاسبات نادقیق درصد تخفیف هزینه سرسام آوری به بار می آورد.

جذب مشتری برای فست فود
increase-sale-fastfood-with-method-absorb-customer04.jpg


عکس برداری در فست فود
یکی از آیتم های مهم در فروش فست فودها معرفی صحیح و جذاب محصولات می باشد. این آیتم معمولا با منوهای تصویری به صورت مطلوبی قابل تحقق است ، شایان ذکر است که در سالهای اخیر با توسعه تکنولوژی استفاده از تبلت ها یا میزهای دیجیتال جذابیت های شگرفی در این حوزه به وجود آورده است.
عکس برداری حرفه ای و تکنیکال از محصولات می تواند کمک شایان ذکری به فست فود ها و کافی شاپ ها خواهد نمود. یک تصویر درست از محصول موجود کمک خیلی زیادی به مشتریان در انتخاب شان خواهد نمود.

روش های جذب مشتری فست فود
increase-sale-fastfood-with-method-absorb-customer05.jpg


افزایش فروش فست فود کاملا خلاقانه می باشد لذا برای مشاوره رایگان با گروه تخصصی راه اندازی فست فود و راه اندازی رستوران ما تماس حاصل نمایید.
 
بالا