برگزیده های پرشین تولز

sabtehoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2016
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
تاسیس شرکت در کرج

در حال حاضر شرکتها و موسسات بسیاری در حال فعالیت می باشند که اکثر این شرکتها قبل از شروع فعالیت های خود به صورت قانونی اقدام به ثبت شرکت نمودند. تمامی افراد و صاحبان تجارت برای تاسیس شرکت در کرج بایستی مراحلی را طی نمایند.

هر واحد صنعتی, کارخانه و غیره برای شروع فعالیت های قانونی در حوزه مورد فعالیتش بایستی به طور قانونی ثبت شود , برای ثبت نیز باید جواز تاسیس را اخذ نمایید. جواز تاسیس در واقع مجوزی می باشد که وزارت صنعت و معدن براساس برخی دستورالعمل ها و شرایط به متقاضیان برای سرمایه گذاری در فعالیت های تجاری و صنعتی صادر می کند, جواز تاسیس برای موارد زیر صادر می شود.

سرمايه گذاري در طرحهای اولویت دار :در رشته فعاليت های صنعتي كه در چارچوپ اولويت هاي تعريف شده در اسناد بالا دست نظير سند راهبرد توسعه صنعتي كشور بر پايه آمايش سرزمين صورت مي گيرد، بر طيق ضوابط از حمايت ها و مشوق هاي خاص سرمايه گذاري دولت برخوردار مي گردد. حمايت ها و مشوق های خاص سرمايه گذاری: شامل تسهيلات بانكی(ريالي- ارزي)، يارانه زمين در شهركهای صنعتی، معافيت های حقوق ورودی ماشين آلات و يارانه های انرژي (آب، برق و گاز) مي باشد( فقط شامل طرحهای اولویت دار) .

سرمايه گذاري در طرحهای غیر اولویت دار : در رشته فعاليتهاي صنعتي كه خارج از چارچوپ گزينه قبلی باشد از مشوق هاي خاص سرمايه گذاري برخوردار نخواهد گرديد.
 
بالا