برگزیده های پرشین تولز

تاپیک جامع آزمون و کلاس های مربیگری فیتنس و پرورش اندام همراه با آمادگی جسمانی

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36

به نام یزدان



تاپیک جامع کلاس ها و امتحانات مربیگری فیتنس و پرورش اندام همراه با آمادگی جسمانی

در اینجا زمان برگزاری کلاس های مربی گری و آزمون های مرتبط در رتبه بندی های مختلف اعلام میشه
همچنین می تونید در مورد این موضوع در همین تاپیک به بحثو تبادل اطلاعات بپردازید​
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36

دکتر ناصر امیری: نخستین دوره مربیگری فیزیک و تناسب اندام برگزار می شود




سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر از یرگزاری نخستین دوره کلاس های آموزشی فیزیک و تناسب اندام در سالجاری داد.



دکتر ناصر امیری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر این سمینار و همایش های مربوط به آن، دومین دوره مربیگری درجه یک پرورش اندام و ارتقاء درجه 3 به 2 ویژه آقایان نیز دردستور کار کمیته آموزش فدراسیون قرار دارد و هیات های استانی طبق روال سال های گذشته برنامه های آموزشی در سطح کشور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کمیته آموزش در سال 95 دچار یکسری تغییر و تحولات اساسی می شود و با سازماندهی جدید و مشخص شدن اعضاء این کمیته می خواهیم در کنار توسعه آموزش مربی، به تربیت مدرس در سطح کشور نیز بپردازیم و بین مدرسین فدراسیون همسان سازی ایجاد کنیم.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: می خواهیم با این کار در خصوص اعزام مدرس به سایر استان ها تمرکز زدایی کنیم و از مدرسین بومی که دوره های همسان سازی فدراسیون را با موفقیت پشت سر بگذارند، استفاده کنیم.

دکتر امیری در پاسخ به این سوال که آیا مهدی نصیرزاده و مریم وطن دوست در کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مسئولیتی دارند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها در دوران مسئولیت شان، خاطر نشان کرد: به لطف اعتماد و اطمینان صورت گرفته از جانب ریاست محترم فدراسیون مسئولیت این کمیته به بنده سپرده شد و سرکار خانم مرزوقی در سمت نائب رئیسی بانوان مشغول به فعالیت می باشد.

وی ادامه داد: زمانی که سکان هدایت کمیته آموزش به من سپرده شد وضعیت نابسامانی حاکم بود و در همین راستا هیات های استانی هم با مشکلاتی مواجهه بودند. شکر خدا تعامل بسیار خوبی با روسای هیات ها وجود دارد و همکاری شایسته آنها با فدراسیون، تمام مشکلات سالهای گذشته بررسی و به ما گزارش داده شد. در تلاشیم ظرف مدت 45 روز آینده تمام این مشکلات را برطرف نماییم.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطر نشان کرد: برنامه بعدی کمیته اموزش پس از سامان دهی به مشکلات و مسائل موجود، همسان سازی کتاب های آموزشی دوره های مربیگری درجه 3، 2 و یک می باشد که در آینده نه چندان دور این کتاب ها از طریق فدراسیون منتشر خواهد شد.


دکتر ناصر امیری همچنین افزود: در نظر داریم به منظور تغییر و سازماندهی مربیان تمام کارت های مربیگری اعم از درجه یک، 2 و 3 که در سالهای گذشته صادر شده است را جمع آوری و کارتهایی با مشخصات خاص در اختیار مربیان قرار دهیم.

تاریخ اطلاعیه : دوشنبه 13 ارديبهشت 1395

منبع : Iranbbf
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36

مرزوقی از برگزاری کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام خبر داد


نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام خبر داد و گفت: این کارگاه 7 خرداد ماه ویژه بانوان برگزار خواهد شد.




زهره مرزوقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: فدراسیون در نظر دارد نخستین دوره کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام را ویژه بانوان جمعه 7 خرداد ماه در محل مجموعه ورزشی انقلاب سالن همایش فارس برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این کارگاه ساعت 8:30 لغایت 17 با هدف ارتقاء سطح علمی عموم بانوان ورزشکاران، مربیان و علاقمندان به رشته فیزیک و تناسب اندام و آشنایی بیشتر با این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارائه فیش واریزی به مبلغ 1000،000 ریال معادل یک صد هراز تومان به شماره حساب 0106361522005 نزد بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی بنام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، یک قطعه عکس 3*4، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه توسط شرکت کنندگان در روز برگزاری سمینار الزامی می باشد.

مرزوقی در پایان خاطر نشان کرد: این کارگاه شامل 25 امتیاز فدراسیون می باشد و در پایان کارگاه، فدراسیون به تمام شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد کرد. همچنین از پذیرش و دریافت وجه نقد به صورت حضوری توسط شرکت کنندگان در زمان برگزاری کارگاه معذور هستیم.

تاریخ اطلاعیه : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395

منبع : Iranbbf
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36
اسامی پذیرفته شدگان دوره درجه 2 مربیگری بدنسازی و پرورش اندام

ARM.jpg
اسامی آقایان پذیرفته شده در دوره های مربیگری بدنسازی درجه 2 استان اصفهان اعلام شد.



به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیته آموزش فدراسیون اسامی پذیرفته شدگان استان اصفهان را که در دوره های مربیگری درجه 2 شرکت کردند و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های تئوری و عملی شدند را اعلام کرد.

پذیرفته شدگان می توانند اسامی خود را در فایل pdf مشاهده نمایند.






اسامی پذیرفته شدگان دوره درجه 3 مربیگری بدنسازی و پرورش اندام


ARM.jpg
اسامی آقایان پذیرفته شده در دوره های مربیگری بدنسازی درجه 3 زنجان اعلام شد.




به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیته آموزش فدراسیون اسامی پذیرفته شدگان استان زنجان را که در دوره های مربیگری درجه 3 شرکت کردند و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های تئوری و عملی شدند را اعلام کرد.

پذیرفته شدگان می توانند اسامی خود را در فایل pdf مشاهده نمایند.





تاریخ اطلاعیه : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1395

منبع : Iranbbf
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36

برترین های رقابت های پاورلیفتینگ کشوررمعرفی شدند


مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه های کشور با معرفی برترین ها در کرمانشاه به کار خود پایان داد.



به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه های کشور در 4 رده سنی نوجوانا، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اوزان 53، 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و 120+ در در سالن وزنه‌برداری کوروش باقری در مجموعه ورزشی تختی کرمانشاه برگزار شد.


در پايان این رقابت ها كه به مناسبت گراميداشت شهداي مدافع حرم و عمليات غرورآفرين مرصاد از مورخه 5 لغايت 8 مرداد ماه پیگیری شد، تیم های برتر کشور در 4 رده سنی به شرح زیر معرفی شدند:

*** رده سني نوجوانان
-تيم پاور اسپرت استان كرمانشاه(مقام اول)
-تيم استان آذربايجان غربی(مقام دوم)
-تيم استان اصفهان(مقام سوم)

***رده سني جوانان
-تيم رك.ورد استان كرمانشاه(مقام اول)
-تيم بازرگاني حائري(مقام دوم)
-تيم استان كرمان(مقام سوم)

***رده سني بزرگسالان
-تيم هيأت بدنسازي و پرورش اندام استان كرمانشاه(مقام اول)
-تيم شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان كرمانشاه(مقام دوم)
-تيم استان قزوين(مقام سوم)

***رده سني مستر يك
-تيم ركورد استان كرمانشاه(مقام اول)
-تيم آذربايجان شرقي(مقام دوم)
-تيم استان قزوين(مقام سوم)

***رده سني مستر دو
-تيم ركورد استان كرمانشاه (مقام اول)
-تيم استان كردستان(مقام دوم)
-تيم استان خو زستان(مقام سوم)



تاريخ اطلاعیه:يكشنبه 10 مرداد 1395 - 10:57
منبع : Iranbbf
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2014
نوشته‌ها
1,875
لایک‌ها
1,520
سن
36

معرفی نفرات برتر مسابقات پرورش اندام خراسان‌شمالی


مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک استان خراسان‌شمالی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.



به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام، دومین دوره مسابقات فیزیک و سومین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در هشت وزن ، دودسته قدی در رشته بادی کلاسیک و سه دسته قد و وزن در رشته فیزیک برگزار شد.

در رشته بادی کلاسیک و رده سنی بزرگسالان و در وزن 157- کیلوگرم اسکندر گرمه‌ای ، هادی وحیدی و میلاد نیازی هر سه از بجنورد در سکوی نخست ایستادند.

در 175+ کیلوگرم این رشته نیز حامد یگانه ، حسین عطایی و مهدی وحدانی از بجنورد صاحب عناوین نخست شدند.

در رشته فیزیک و دسته قدی 172- سانتی‌متر شهاب هژیر ، اسکندر گرمه‌ای و سید مرتضی خیرآبادی هر سه از بجنورد به مقام قهرمانی رسیدند.

در همین رشته و در دسته قدی 176- حسین شاطر زاده ، حسن نیازی مقدم و وحید روحی از بجنورد در سکوی نخست ایستادند.

در دسته قدی 176+ محمود محمدیان ، مهدی وحدانی و سهیل هوری پور از بجنورد اول شدند.

در رشته پرورش اندام و رده سنی جوانان و در وزن 70- کیلوگرم جلال رشخانی از گرمه صاحب گردن‌آویز طلا شد و وحید روحی و علی خاکشور از بجنورد و شیروان دوم و سوم شدند.

در پرورش اندام جوانان و 70+ کیلوگرم اسکندر گرمه‌ای از بجنورد در سکوی نخست قهرمانی ایستاد و مهدی وحدانی و حسن نیازی هر دو از بجنورد دوم و سوم شدند.

این مسابقات در بخش بزرگسالان و در وزن 65 کیلوگرم با قهرمانی سعید رحمانی از بجنورد ، روح اله سعید نیا از بجنورد و رضا پرویزی از آشخانه ادامه یافت.

در وزن 70 کیلوگرم پرورش اندام میلاد نیازی مقدم از بجنورد به مقام قهرمانی رسید ، غلامرضا جیرانی و موسی‌الرضا ملازاده از شیروان و صاحب سکوی دوم و سوم شدند.

در 75 کیلوگرم حسین براتی مقدم اول شد و مهرداد محمدی و وحید ایرانی دوست هر سه از شیروان دوم و سوم شدند.

در 80 کیلوگرم هادی وحیدی و توفیق شاهکو از بجنورد و مهدی کلاته از اسفراین اول تا سوم شدند.

در 85 کیلوگرم رامین پور عباس ، سید علی موسوی و حسین عطایی از بجنورد عناوین برتر را به دست آوردند.

در 90+ کیلوگرم علی راحتی از بجنورد ، بهزاد نظری از شیروان و سید محمد عامری از بجنورد اول تا سوم شدند.

امین اکبری مطلق رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی با اشاره به حضور 60 ورزشکار در این مسابقات یک‌روزه از شهرستان‌های استان و خراسان رضوی ، گلستان و تهران گفت: در بخش تیمی این رقابت‌ها تیم جوانان سالار با 84 امتیاز کاپ قهرمانی را بالای سر برد و گروه‌های رویال رکورد با 83 و جسم و اندیشه با 74 دوم و سوم شدند.

حسین شاطر زاده از بجنورد نیز به‌عنوان ستاره مسابقات در بخش فیزیک معرفی شد.



تاريخ اطلاعیه:دوشنبه 18 مرداد 1395 - 11:05
منبع : Iranbbf
 
بالا