برگزیده های پرشین تولز

تاپیک فقط برای حوادث جاده ای ایران این تاپیک آپدیت می شود

ماهستیم

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
تاپیک فقط برای حوادث جاده ای ایران این تاپیک آپدیت می شود

اولین خبر امروز



یك دستگاه اتوبوس در مسیر چالوس به تهران با 36 مسافر به علت ناتوانی راننده در کنترل، واژگون و بابرخورد به كوه متوقف شد.
به گزارش شبکه خبر به نقل از ایرنا؛ سروان رحتمی پور فرمانده پلیس راه كرج ـ چالوس گفت: یك دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت ایران پیما با 36 مسافر ساعت 18 امروز، در جاده چالوس به كرج در منطقه ری زننین بخش آستارا به علت ناتوانی راننده در كنترل ، واژگون و با برخورد به كوه متوقف شد.

سروان رحتمی پور افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری در دم فوت نشده است ولی 5 نفر مجروح شده اند كه حال یكی ازآنان وخیم است و به بیمارستان كرج انتقال یافته است و دیگر مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند.

رحمتی پور تاکید کرد: مسلط نبودن راننده و احیانا خواب آلودگی باعث این حادثه ناگوار شده است.

رحتمی پور تصریح كرد: هم اكنون در این مسیر با حضور نیروهای پلیس راه تردد وسایل نقلیه به حالت عادی بازگشته و ترافیك روان است .

سیداحمد حسینی راننده اتوبوس مسافربری درباره علت این حادثه گفت: به علت مانور یك خودروی شخصی از مقابل، كنترل اتوبوس را از دست داده و با كوه برخورد كرده است.

وی افزود: با 36 مسافر از چالوس به مقصد تهران در حركت بوده است.


خبر بعدی

تهران - خبرگزاری ایسکانیوز : برخورد اتوبوس حامل دختران دانش آموز با تریلی در استان اصفهان ، دست کم یک کشته و 39 زخمی بر جا گذاشت.

1411ixe.jpg


به گزارش دریافتی گروه حوادث ایسکانیوز : امروز اتوبوسی که دختران دانش آموز را از اصفهان به ابیانه می برد در کیلومتر 55 کاشان به یک دستگاه تریلی خورد و واژگون شد.
به دنبال این رخداد دلخراش ، کمک رسانان پلیس ، آتش نشانی ، اورژانس و هلال احمر رهسپار نقطه مورد نظر شدند و 15 زخمی را با 10 دستگاه آمبولانس به بیمارستان های کاشان ، نطنز و بادرود فرستادند.
بقیه دانش آموزان نیز سرپایی درمان شدند و پیکر تنها قربانی به پزشکی قانونی فرستاده شد.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، تحقیق پلیس راه برای تشخیص علت اصلی بروز این رخداد ادامه دارد
 

ماهستیم

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
کارشناسان پلیس راه پس از حضور در محل حادثه و انجام بررسیهای معمول، علت تصادف را بی‌توجهی به جلو از طرف راننده اتوبوس اعلام کردند.
بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و اتوبوس در محور مشهد، هفده نفر مصدوم و شش نفر جان خود را از دست دادند.

بر پایه مشاهدات خبرنگار مهر، شب گذشته در محور مشهد در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون شش نفر از مسافران اتوبوس در دم فوت کردند و هفده نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.

کارشناسان پلیس راه پس از حضور در محل حادثه و انجام بررسی‌های معمول، علت تصادف را عدم توجه به جلو از طرف راننده اتوبوس اعلام کردند.

همچنین در حادثه‌ای دیگر در محور فارس شب گذشته به علت برخورد بین یک دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه سواری پیکان هر دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند و راننده وانت به همراه پنج تن از سرنشینان خودرو پیکان جان خود را از دست دادند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی انحراف به چپ خودرو وانت اعلام شده است.

بنا بر گفته کارشناسان هر 25 دقیقه یک نفر در جاده‌های کشور بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌دهد.



حوادث: براثر برخورد يك دستگاه كاميون و اتوبوس در محور مشهد، 17 نفر مصدوم شدند و 6 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، در محور مشهد بر اثر برخورد يك دستگاه اتوبوس با يك دستگاه كاميون، 6 نفر از مسافران اتوبوس در دم فوت كردند و 17 نفر مجروح شدند.
كارشناسان پليس راه، پس از حضور در محل حادثه و انجام بررسي‌هاي معمول، علت تصادف را بي‌توجهي به جلو از طرف راننده اتوبوس اعلام كردند.

همچنين در حادثه‌اي ديگر، در محور فارس شب گذشته به علت برخورد يك دستگاه خودروي وانت و يك دستگاه سواري پيكان هردو خودرو دچار حريق شدند و راننده وانت به همراه 5 تن از سرنشينان خودروي پيكان جان خود را از دست دادند.

علت حادثه از سوي كارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي انحراف به چپ خودروي وانت اعلام شده است.براساس گفته كارشناسان هر 25 دقيقه يك نفر در جاده‌هاي كشور بر اثر تصادف جان خود را از دست مي‌دهد.
 

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,816
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
اتوبوس چالوس رانندش سكته كرده مرده اتوبوس چپ كرده و خيلي ها مردن
همسايه ما توش بوده دستشو ا ز كتف امروز قطع كردن
 
بالا