برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مخصوص اخبار رشته های ورزشی در ایران

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
نفرات برتر مسابقات آزاد مینی گلف مشخص شدند
نفرات برتر دومین دوره مسابقات آزاد مینی گلف مشخص شدند.

دومین دوره مسابقات آزاد مینی‌گلف جام مدافعان سلامت، عصر امروز با معرفی نفرات برتر در بخش زنان و مردان به پایان رسید.



این مسابقات با حضور ۶۱ ورزشکار از استان‌های تهران، لرستان، خراسان رضوی، قم گیلان، مازندران، البرز و آذربایجان شرقی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار شد.



مهرداد جمشیدی در پایان این رقابت ها گفت: سردار باقری همواره به این رشته لطف داشت و از آن ‌حمایت کرد. همچنین باشگاه مینیاتور نیز بازوی توانمندی کنار فدراسیون است. با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مینی‌گلف کمک می‌کند که اوقات فراغت خوبی برای افراد سپری شود.


دبیر فدراسیون گلف ضمن تشکر از کمیته فنی و فدراسیون عنوان کرد: این حضور یک روزه آن هم از راه‌های دور علاقه عزیزان را به این رشته نشان می‌دهد و جا دارد از همه شرکت‌کنندگان تشکر کنم.



در ادامه سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته برای عزیزانمان در ۸ سال دفاع مقدس مراسم‌های قدردانی برگزار شد. امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا این مسابقات برای قدردانی از عزیزان که مدافع سلامت هستند، برگزار شد.



وی افزود: سلام و درد وزیر ورزش را خدمت شما عزیزان می‌رسانم. امیدوارم این مسابقات تداوم داشته و جوانان را شاد ببینیم. در فضای این مسابقات پروتکل‌ها نیز به خوبی رعایت شد. امیدوارم مردم در کنار ورزش فعال باشند.



مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران تاکید کرد: وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شدیم. این ایام را به یاد آن عزیزانی که محکم ایستادند و دفاع کردند، پاس ‌می‌داریم. مراسمی در وزارت ورزش و جوانان و استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار برای قدردانی از عزیزانی که در این‌ سال‌ها برای دفاع از خاک ایران تلاش کردند، برگزار خواهیم کرد.
حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف نیز عنوان کرد: از همه شما عزیزان که از راه دور و نزدیک آمدید تشکر می‌کنم. خوشحالم فدراسیون با همت یکایک شما و همکاری باشگاه مینیاتور و تحت نظارت امور ایثارگران وزارت ورزش سهم اندکی در فعالیت های ایثارگرانه اقشار مختلف به خصوص رزمندان دفاع مقدس که این روزها در مدافعان سلامت جلوه گری می‌کند، داشته است.



وی تاکید کرد: از استان‌های حاضر در مسابقات تشکر می‌کنم. مسابقه کوچکی ولی توام با عشق، علاقه و ارادت به مدافعان سلامت برگزار کردیم. برای عبور از ویروس کرونا و آنچه امروز اتفاق افتاده، نیازمند همکاری همه عزیزان است تا بار دیگر در کنار هم باشیم و به روال عادی برگردیم.



نفرات برتر در این مسابقات به شرح زیر است:



۱-آدرینا مختاری‌فر ( تهران)
۲- محیا شهسواری (تهران)
۳- آناهیتا مختاری‌فر (تهران)



بخش مردان:


۱- محمد شکیبامهر (تهران)
۲- قدرت‌الله طیبی‌فرد (لرستان)
۳- مسعود اسدیان (مازندران)



در پایان مراسم توزیع جوایز و مدال، از رستمی نماینده فدراسیون پزشکی-ورزشی، بابک مهشیدفر به عنوان نماینده مدافعان سلامت و محمد علی رفیعی کوچکترین شرکت‌کننده در این مسابقات تقدیر شد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
پس از ۶ ماه تعویق
پرونده جام حذفی تنیس بسته شد
مسابقات جام حذفی تنیس با قهرمانی تیم ولسرویسز به پایان رسید .


مرحله نهایی رقابت های جام حذفی تنیس در زمین های دهکده ورزشی چهار باغ برگزار شد که در فینال این دوره از رقابت ها تیم ولسرویسز توانست با نتیجه ۲ بر یک توسعه امین دارو را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود .

توسعه امین دارو عنوان نائب قهرمانی را تصاحب کرد و بیمه حکمت ایرانیان صبا و آکادمی مومن زاده در جایگاه سوم ایستادند.

در دیدار پایانی و مراسم اختتامیه بازی ها جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها ، داود عزیزی رئیس فدراسیون، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش وجوانان البرز و دیگر مسئولان فدراسیون و پیشکسوتان تنیس حضور داشتند.

با برگزاری مراسم اختتامیه به تیم های برتر مبلغ ۴۵ میلیون تومان جایزه و کاپ قهرمانی اهدا شد.

مسابقات جام حذفی قرار بود در اسفند به پایان برسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا شش ماه به تعویق افتاد.

تقی زاده نیز در پایان گفت: تنیس ایران می تواند کار های ویژه ای در آسیا انجام دهد و قطعا عملکرد تنیس بازان ایران در بازی های آسیایی مطلوب خواهد بود.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
در اوزان اول و دوم تکواندو برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم
سروی: شایسته‌ترین نفرات انتخاب می‌شوند


نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: کادرفنی تیم ملی به این نتیجه رسید که در اوزان اول و دوم برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش کنیم.

زهرا سروی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو بانوان از 20 مهرماه اظهار داشت: با وجود قطعی شدن برگزاری المپیک، هنوز فدراسیون جهانی و اتحادیه تکواندو آسیا تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای المپیک را اعلام نکرده‌‌اند. قطعا اگر تاریخ مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص بود، کادرفنی تیم ملی امکان برنامه زمان‌بندی و تعریف پیک آماده‌سازی بازیکنان را داشت و بر همین اساس اردوها ادامه پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا مجبور شدیم در اواسط اسفندماه اردو را تعطیل کنیم و با وجود پیگیری آنلاین تمرینات از سوی کادر فنی، تمرینات حضوری تاثیر و اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل و با وجود مشخص نشدن تاریخ آغاز مسابقات، تصمیم گرفتیم اردوها را شروع کنیم. اگر در 21 روز نخست تمرینات زمان برگزاری مسابقات مشخص شد، اردوها تا زمان اعزام به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، در غیر این صورت باید به شکل دیگری برنامه‌ریزی صورت بگیرد که بچه ها اردو زده نشوند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با تاکید بر برگزاری متفاوت اردوها نسبت به گذشته عنوان کرد: اردوها در حال حاضر با شرایط عادی بسیار متفاوت است. بچه‌ها از زمان حضور برای تست کرونا باید قرنطینه باشند و این موضوع کار را برای مسئولان فدراسیون تکواندو، کادرفنی و بچه‌ها سخت می‌کند. با این وجود همه نفرات از انگیزه کافی برخوردار هستند تا در شرایط سخت نیز کار را پیش ببرند.



سروی در پاسخ به این سوال که با توجه به دعوت مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی و یلدا ولی‌نژاد به اردو، دو نفر از این نفرات قرار است در مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشد، به تسنیم گفت: بر اساس آنالیز دقیق حریفان در آسیا از سوی کادرفنی و اینکه چه بازیکنی در این قاره موفق به کسب سهمیه شدند و کشورهای در چه اوزانی برای کسب سهمیه تلاش خواهند کرد، کادرفنی به این نتیجه رسید که در اوزان اول و دوم المپیک برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم. با این حال هنوز در خصوص اعزام نفرات تصمیم قطعی گرفته نشده و همه چیز به عملکرد آنها بستگی دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه برای اعزام دو بازیکن اعزامی بین این چهار تکواندوکار مبارزه انتخابی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر که مجوز برگزاری مبارزه یا مسابقه حتی در قالب انتخابی را نداریم. حتما مقید به رعایت چهارچوب‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده هستیم. اگر تاریخ برگزاری مسابقات اعلام شود، مجوز‌ها نیز صادر خواهد شد. برای حضور در رویدادی به این بزرگی نمی‌توانیم صرفا بر اساس تمرینات تخصصی با فاصله و بدنسازی، به سنجش درست برسیم. با توجه به اینکه در حال حاضر زمان داریم، باید سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهمتر باشد تا در زمان صدور مجوزها شایسته‌ترین بازیکنان در قالب مبارزه انتخاب شوند.



سروی در خصوص انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان فدراسیون برتر جهان گفت: واقعا کسب این عنوان، افتخار بزرگ، چشمگیر و ارزشمندی است که حاصل فعالیت یک یا دو ساله نیست و حاصل 40 سال زحمتی است که در تکواندو کشیده شده و فدراسیون جهانی را مجاب به انتخاب ایران کرده است. نقش مدیریت فدراسیون در این موفقیت برجسته بوده است. افتخاری واقعا ارزشمندی که آنطور که باید و شاید به آن پرداخته و دیده نشد. این موفقیت حاصل خون‌دل خوردن‌های بسیاری است. این موفقیت فقط برای تکواندو و ورزش ایران نیست و متعلق به همه مردم است تا در این روزهای سخت اندکی حال آنها بهتر شود.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نشد
آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی از امروز

دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی از روز شنبه آغاز می‌شود اما هنوز تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی مشخص نشده است.

دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ و تپانچه ایران از امروز 29 شهریور در سایت آزادی آغاز خواهد شد. ملی‌پوشان المپیکی کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر مربیان تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. این در حالی است که هنوز تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ مشخص نشده است.



الهام هاشمی که تا المپیک توکیو قرارداد داشت، با تعویق یکساله این بازی‌ها و پایان قراردادش در نیمه اول مردادماه، هنوز با فدراسیون به توافق نرسیده است.

وی که حدود 2 سال است با تیم ملی تفنگ کار می‌کند، به دلایل مختلف هنوز با با فدراسیون در خصوص قرارداد جدید به توافق نرسیده اما همچنان در تمرینات تیم ملی حضور دارد.


نکته دیگر اینکه در تیم ملی تپانچه هم محسن نصراصفهانی در تمرینات حضور دارد اما ماه‌هاست که از احمد نجفی به عنوان سرمربی تیم ملی خبری نیست.

هنوز مشخص نیست فدراسیون چرا برای المپیک توکیو تکلیف مربیان ملی خود را مشخص نمی‌کند؟

فدراسیون تیراندازی برای بازی‌های توکیو 6 سهمیه کسب کرده و احتمال افزایش سهمیه‌ها با توجه به رنکینگ جهانی بعد از مسابقات دهلی نو وجود دارد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
رسولی در پرتاب دیسک اول شد، پیرجهان در 400 متر
سپاهان، صدرنشین لیگ برتر دوومیدانی


مرحله دوم از لیگ برتر دوومیدانی شب گذشته با پیشتازی تیم سپاهان اصفهان در بخش مردان به پایان رسید.


مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور که از پنجشنبه، در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، جمعه شب با پیشتازی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۳۲ امتیاز به پایان رسید.


تاکنون تیم های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۲۱۰ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۲۹ امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند. تیمهای صنعت مس کرمان با ۱۰۰ امتیاز، دانشگاه یزد با ۴۲ امتیاز، عقاب نیروی هوایی با ۱۷ امتیاز، سلکتور ۱۵ امتیاز و مقاومت تهران با ۹ امتیاز در رده چهارم تا هشتم جدول مسابقات قهرمانی باشگاههای کشورقرار گرفتند.
مرحله دوم این مسابقات در بخش بانوان نیز از صبح امروز به مدت دو روز پیگیری خواهد شد و البته مرحله سوم و نهایی رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور روزهای ۱۰ و۱۱ مهر ماه در بخش مردان و روزهای ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بخش بانوان برگزار می شود.


حمیدرضا کیا در پرش طول، سپاهان در دو‌ ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، جلیل ناصری در 10 هزار متر، حسین رسولی در پرتاب دیسک، سجاد هاشمی در 200 متر، همایون همتی در 3 هزار متر بامانع، یونس یوسف‌وند در پرتاب نیزه، پژمان یارولی در 800 متر، محمد معتمدنیا در پرش با نیزه و مهدی پیرجهان در 400 متر بامانع از قهرمانان مسابقات دیروز بودند.


01528505.jpg

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
بستری مربی تیم ملی کشتی آزاد در بیمارستان
نایب قهرمان المپیک آتن کرونا گرفت
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.


مسعود مصطفی جوکار، نایب قهرمان المپیک 2004 آتن جدیدترین فردی از جامعه کشتی است که به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است.

او که در یکی، دو سال اخیر در کنار غلامرضا محمدی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد فعالیت می کند، تحت مراقبت قرار دارد و دوره درمان را طی می کند.

پیش از این هم حسین نوری ملی پوش کشتی فرنگی و محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی، افرادی بودند که از جامعه کشتی به این ویروس مبتلا شدند و البته بعد از مدتی بهبود یافتند.

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
در لیگ اسنوکر حرفه ای های جهان رقم خورد؛
ناکامی حسین وفایی با اختلاف یک امتیاز
حسین وفایی در رقابت های لیگ اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها پس از انجام سه دیدار با اختلاف یک امتیاز از راه یابی به مرحله بعد بازماند.

مسابقات لیگ اسنوکر حرفه ای ها 23 تا 30 شهریورماه در شهر میلتون کینز انگلستان در حال برگزاری است. حسین وفایی نخستین نماینده ایران در این رقابت ها که با توجه به قرار داشتن در میان 30 نفر برتر جهان امید اصلی ایران هم به شمار می رفت، موفق به کسب دو پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای انگلستان و ولز شد.


البته وفایی یک شکست را مقابل حریفی از کشور چین متحمل شد. وی در مجموع 6 امتیاز کسب کرد و با توجه به 7 امتیازی بودن حریف چینی با اختلاف یک امتیاز از راه یابی به مرحله اصلی بازماند.


سهیل واحدی دیگر نماینده ایران امروز رقابت های خود را آغاز می کند و در سه دیدار سرنوشت ساز برابر رقبایی از چین، اسکاتلند و انگلستان قرار خواهد گرفت.



شنبه 29 شهریورماه
سهیل واحدی – لیانگ ونبو (چین) ساعت 11:30
سهیل واحدی - گرائم دات (اسکاتلند) ساعت 16:00
سهیل واحدی – زک سورتی (انگلستان) ساعت 16:30
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
آغاز به کار نوشاد عالمیان در فرانسه از هفته جاری
نوشاد عالمیان سه شنبه هفته جاری به فرانسه سفر می‌کند تا همکاری با تیم باشگاهی‌اش در لیگ تنیس روی میز این کشور را از سر بگیرد.

نوشاد عالمیان که سال گذشته با تیم دسته دومی «تورین» در لیگ تنیس روی میز فرانسه به میدان رفت، قرار است امسال هم همکاری با این تیم را ادامه دهد.

به همین منظور این ملی پوش تنیس روی میز کشورمان سه شنبه هفته جاری عازم فرانسه می شود تا تمرین با دیگر بازیکنان این تیم را آغاز کند.



نیما برادر کوچکتر نوشاد عالمیان هم در لیگ فرانسه به عنوان لژیونر تیم رومانا بازی می کند هم اوایل شهریور ماه به فرانسه رفت و به اردوی این تیم ملحق شود.

قرار است لیگ تنیس روی میز فرانسه از اواخر مهرماه آغاز شود.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
تضمین پزشک برای بازگرداندن احسان به میادین
پایان یک جنجال؛ حدادی به آلمان می‌رود
سرپرست فدراسیون دوومیدانی از اعزام احسان حدادی به آلمان برای انجام عمل جراحی خبر داد.


در یکی، دو ماه اخیر بحث اعزام احسان حدادی به آلمان برای درمان خار پاشنه به یکی از سوژه‌های دوومیدانی و حتی ورزش ایران تبدیل شده بود. بعد از مخالفت کمیته ملی المپیک با پرداخت هزینه‌های این جراحی در آلمان، این ورزشکار دارای سهمیه المپیک حاضر نشد در ایران این کار را انجام دهد.


گویا بعد از کش و قوس‌های فراوان فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه این عمل جراحی در آلمان را متقبل شده است. مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این باره گفت: احسان حدادی یک ورزشکار حرفه‌ای است. او نایب قهرمان المپیک، دارای چهار مدال بازیهای آسیایی و پرافتخارترین قهرمان ملی ما در تاریخ ورزش دوومیدانی است. همین سبد افتخارات دلیل موجهی است برای اینکه تمام تدابیر برای بازگشت هرچه زودتر وی به میادین صورت پذیرد.


وی افزود: با وصف اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم و حدادی نخستین ورودی را برای دوومیدانی کسب کرده است و شانس اصلی کسب مدال برای دوومیدانی به شمار می‌رود، با تشخیص کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی حدادی جهت انجام عمل جراحی عازم کشور آلمان خواهد شد. چرا که پزشک مورد نظر که پیش‌تر جراحی عضله سینه احسان حدادی را بر عهده داشت و اتفاقا با موفقیت نیز همراه بود، بابت بهبودی کامل وی و بازگشت به میادین رقابتی، همچون پیش از المپیک 2012 لندن، ضمانت و تعهد لازم را داده است که این عمل بدون هیچ مشکلی انجام و بهبودی کامل حاصل شود و احسان در کوتاهترین زمان به تمرینات آماده سازی جهت حضور در المپیک پیش رو بازخواهد گشت.

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
برگزاری مسابقات مینی گلف جام رسانه‌
مسابقات مینی گلف جام رسانه روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نقل از سایت فدراسیون گلف، مسابقات جام رسانه در باشگاه مینی گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها سال گذشته با حضور 100 نفر از اعضای رسانه برگزار شد، اما امسال به علت گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود با تعداد کمتری برگزار می‌شود.

مسابقات این دوره پنجشنبه 3 مهرماه به همت فدراسیون گلف و با همکاری باشگاه اکسیژن در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
با توجه به رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی ثبت نام این دوره با محدودیت تعداد نفرات انجام و بعد از پر شدن ظرفیت، لینک ثبت‌نام بسته خواهد شد.

در پایان این رقابت به همه اعضا گواهی شرکت در مسابقه و به افراد برتر در دو بخش آقایان و بانوان جوایزی اهدا خواهد شد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
مهسا میرزاطبیبی دوباره رکورد پرش‌با‌نیزه را جابجا کرد
پرواز 4 متری دختر ایرانی برای ثبت در تاریخ(عکس)
مهسا میرزاطبیبی با عبور از مانع ۴ متری برای دومین بار در طی یک هفته رکورد ملی و باشگاهی پرش بانیزه را شکست و باز هم قهرمان شد.



مهسا میرزا طبیبی که هفته گذشته و در جریان مرحله اول رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور با ثبت رکورد ۳.۹۱ متر به مقام اول رسید و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید، دقایقی پیش با عبور از مانع ۴ متری در مرحله دوم این مسابقات، برای اولین بار در این ماده یک رکورد تاریخی را برای دو و میدانی ایران به ثبت رساند.


او ضمن کسب مدال طلا رکورد ملی رده سنی بزرگسالان و رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید؛ رکوردی که حالا برای اولین بار به 4 متر رسیده است.


بعد از مهسا میرزا طبیبی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با 4 متر، سمیرا کردعلی از سپاهان با ۳.۱۰ متر دوم شد و کیمیا فراهانی از هیات تهران با ۲.۷۰ متر در رده سوم قرار گرفت.



01528696.jpg

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
سهیل واحدی هم از لیگ حرفه ای ها حذف شد
دورخیز حسین وفایی برای جایزه 80 هزار پوندی
سهیل واحدی در رقابت های لیگ اسنوکر قهرمانی جهان دربخش حرفه ای ها با تحمل سه شکست از صعود به مرحله بعدی بازماند.


رقابتهای لیگ اسنوکر حرفه ای ها در شهر میلتون کینز انگلستان در حال برگزاری است؛ جایی که ایران هم دو نماینده داشت. بعد از اینکه روز جمعه حسین وفایی با دو پیروزی و یک شکست و اختلاف نزدیک نتوانست به دور دوم مسابقات راه پیدا کند، روز گذشته نوبت به سهیل واحدی دومین نماینده ایران رسید.


واحدی در این رقابت ها در مقابل حریفانی از کشورهای چین، اسکاتلند و انگلستان قرار گرفت و با قبول سه شکست از راهیابی به مرحله بعدی بازماند.


بعد از بسته شدن پرونده این دو اسنوکرباز ایرانی در لیگ حرفه ای های جهان، فدراسیون بیلیارد خبر داد که حسین وفایی و سهیل واحدی به زودی در رقابت های مسترز اروپا شرکت می کنند.


این رقابت ها در مرحله نخست به صورت تک حذفی و با حضور 128 بازیکن از 31 شهریورماه در میلتون کینز انگلستان آغاز می شود. سهیل واحدی در روز نخست این رقابت ها دوشنبه 31 شهریور به مصاف رایلی پارسنز انگلیسی می رود و حسین وفایی چهارشنبه دوم مهرماه در مقابل براندون سرجنت از کشور انگلیس قرار می گیرد.
قهرمان این دوره از رقابت ها 80 هزار پوند جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ از امروز
دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ از امروز ۳۰ شهریور با حضور ۱۰ ملی پوش آغاز می‌شود.

به نقل از ایسنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ بعد از یک هفته استراحت از امروز آغاز می‌شود. در دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، مه لقا جام بزرگ، فاطمه کرم زاده ، مهیار صداقت، امیر محمد نکونام، حسین باقری، پوریا نوروزیان و امیرسیاوش ذوالفقاریان در تمرینات حضور دارند که زیر نظر الهام هاشمی و مریم طالبی تمرینات را دنبال می‌کنند.

اردوی تیم ملی تپانچه هم از هفته گذشته آغاز شده که هانیه رستمیان و جواد فروغی زیر نظر محسن نصراصفهانی تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

از اسفند ماه با شیوع کرونا اردوهای تیم ملی تیراندازی تعطیل شد و با بهتر شدن شرایط ملی‌پوشان می‌توانند در نوبت صبح تمریناتشان را زیر نظر مربیان در سالن فدراسیون انجام دهند.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
برنامه مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم 31 شهریور و اول مهرماه در رودخانه کرج به میزبانی هیئت قایقرانی استان البرز برگزار می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین‌زاده و جمشید موسی‌زاده 31 شهریورماه در بخش بانوان و اول مهرماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.
جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها روز گذشته به صورت آنلاین برگزار و برنامه مسابقات اعلام شد.



بر اساس صورت‌جلسه سرپرستان تیم‌ها کلیه نفرات اعزامی هر استان طبق بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی بایستی با در دست داشتن نتیجه تست PCR ویروس کرونا در محل حضور یابند و در غیر این صورت از حضور ورزشکار در مسابقه ممانعت به عمل خواهد آمد.

مسابقات در دو ران برگزار می‌گردد و بهترین زمان ثبت شده توسط هر ورزشکار به عنوان نتیجه نهایی مدنظر قرار می‌گیرد.



در صورتیکه تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده از یک استان در یک ماده بیشتر از یک نفر باشد، در هر ماده مقام نفر برتر استان در نظر گرفته می‌شود و امتیاز سایر نفرات در سیستم رنکینگ منظور نخواهد شد. مقام تیمی هر استان نیز با سیستم امتیاز دهی در دوبخش بانوان و آقایان محاسبه می‌شود.

قایقرانان استان‌های البرز، فارس، زنجان، گیلان، تهران، یزد، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، خوزستان و مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند و در مواد کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم به رقابت خواهند پرداخت.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
حضور نصفه و نیمه پینگ‌پنگ‌باز ایران در لیگ اتریش
امین احمدیان در حالی برای سومین سال متوالی در لیگ تنیس روی میز اتریش حضور دارد که امسال از نیم فصل دوم این رقابت‌ها به ترکیب تیمش ملحق می‌شود.

از جمله لژیونرهای تنیس روی میز ایران امین احمدیان است؛ پینگ پنگ باز ۱۹ ساله که از سه سال پیش و پس از یک دوره حضور در آلمان، به اتریش رفت و برای تیم «بادم» بازی کرد

این ملی پوش تنیس روی میز کشورمان طی دو سال گذشته تیم باشگاهی خود را به طور کامل و در تمام طول فصل لیگ اتریش همراهی کرد اما این همراهی، امسال از نیم فصل دوم مسابقات انجام می شود.



لیگ تنیس روی میز اتریش از دو هفته پیش آغاز شده اما امین احمدیان به خاطر ویزا و معضلات دریافت آن در شرایط کرونایی، از نیم فصل دوم به ترکیب تیمش ملحق می شود. لیگ اتریش حدود سه ماه دیگر وارد این مرحله از رقابت های خود خواهد شد.



امین احمدیان سال گذشته همراه با تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی المپیک (پرتغال) شرکت کرد اما در کسب سهمیه تیمی توفیقی نداشت.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
علی نژاد: وزنه‌برداری یکی از ۳ رشته مدال‌آور است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه برداری یکی از ۳ رشته مدال آور کشورمان بوده و مورد توجه وزارت ورزش است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: طبق روال همیشگی، گزارش عملکرد سال گذشته، گزارش برنامه‌های فدراسیون وزنه برداری در سال ۹۹ و اقدامات فدراسیون در سال جاری ارائه شد. گزارش حسابرس فدراسیون هم مطلوب بود و اعضای مجمع هم نظرات خود را اعلام کردند که بررسی شد. وزنه برداری ایران یکی از قطب‌های وزنه برداری جهان به شمار می‌رود و یکی از ۳ رشته مدال آور کشورمان است. وزنه برداری برای ورزش ایران مهم است و وزارت ورزش هم توجه ویژه‌ای به این رشته دارد. با وجود مشکلات مالی موجود، بودجه فدراسیون وزنه برداری را نسبت به سال ۹۸ افزایش دادیم.


علی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود صورت‌های مالی برای اعضای مجمع فرستاده نشده ، بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. من به عنوان رئیس مجمع صورت‌های مالی را در اختیار داشتم و آن را مطالعه کرده بودم. نمی‌دانم صورت‌های مالی در اختیار بقیه اعضا قرار گرفته یا خیر، اما کسی در مجمع به این موضوع اعتراضی نکرد.


وی درباره جلسه امروز خود با وزیر ورزش و جوانان که باعث تاخیر او در حضور در مجمع فدراسیون وزنه برداری شد، گفت: مجمع قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شود که ۲۴ دقیقه به تعویق افتاد. جلسه با وزیر درباره موضوعی بود که بهتر است راجع به آن صحبت نشود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پرونده جودو در دادگاه عالی ورزش گفت: فدراسیون جودوی ایران در حال حاضر تعلیق است. حدود ۱۱ ماه از تعلیق فدراسیون جودو سپری شده و تعلیق ما از نوع نامحدود بوده است. فدراسیون جودو بابت تعلیق، از فدراسیون جهانی جودو به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده است. آخرین جلسه دادگاه عالی ورزش روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد. محتویات دادگاه محرمانه بود، اما به طرفین فرصت داده شد که تا یک ماه آینده با یکدیگر مذاکره کنند و به توافق برسند. اگر توافقی حاصل نشد، دادگاه عالی ورزش رای خودش را صادر خواهد کرد.

وی افزود: باید ببینیم تا یک ماه آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فرصت یک ماه دادگاه عالی ورزش زمان مناسبی است که مشکلات میان فدراسیون جودو ایران و فدراسیون جهانی جودو برطرف شود. فدراسیون جودو و فدراسیون جهانی به دنبال تفاهم هستند و از فرصتی که برای مذاکره ایجاد شد استقبال کردند. اگر یکی از طرفین موافق مذاکره نبود، دادگاه عالی ورزش این فرصت یک ماهه برای مذاکره را در نظر نمی‌گرفت. هر ۲ طرف به دنبال مذاکره هستند، باید صبر کنیم و ببینیم این مذاکرات چگونه پیش می‌رود و چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. امیدوارم توافقی حاصل نشود، اما اگر این طور نشد، طبیعی است که دادگاه عالی ورزش رای خودش را صادر خواهد کرد.


علی نژاد درباره مصدومیت احسان حدادی (ملی پوش دو و میدانی) و تلاش برای اعزام او به آلمان برای درمان گفت: فدراسیون دو و میدانی در رابطه با عمل جراحی خارپاشنه پای حدادی، درخواستی برای من فرستاد که آن را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارجاع دادم و برای رسیدگی به این موضوع، کمیسیون پزشکان ۲، ۳ بار جلسه تشکیل دادند. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مدارک پزشکی و شرایط جسمیِ حدادی، او مُصر بود که اگر قرار است پزشک ایرانی عمل جراحی را انجام دهد، تضمین بدهد که او به موقع به تمریناتش برای حضور در المپیک می‌رسد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در نهایت جمع بندی فدراسیون پزشکی این بود که حدادی در خارج از کشور عمل جراحی خود را انجام دهد. پزشکی که پیش از این چند بار حدادی را عمل کرده بود، برای عمل جراحی بعدی هم تضمین‌های لازم را داد. فدراسیون پزشکی که متولی این کارها به شمار می‌رود و وظیفه اش حمایت از قهرمانان و ورزشکاران ملی است، منابع مالی لازم برای اعزام حدادی به آلمان و عمل جراحی او را فراهم خواهد کرد. بهتر است افراد متخصص درباره مسائل پزشکی صحبت کنند و تصمیم گیری در این باره را به مجموعه پزشکی بسپاریم و به تصمیم آن‌ها احترام بگذاریم.

علی نژاد گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیمات لازم را در این مورد اتخاذ کرد و همه چیز روال طبیعی خودش را طی کرد و اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواستند تصمیم گیری کنند، خیلی کارشناسی نبود، اما فدراسیون پزشکی ورزشی مرجع تخصصی این کار است و قبلا هم این رویه برای دیگر ورزشکاران طی شد و جمع بندی این بود که در خارج از ایران عمل جراحی انجام شود. سهراب مرادی، حمیده عباسعلی و احسان حدادی در گذشته برای انجام عمل جراحی به خارج از کشور اعزام شدند که خدا را شکر عمل آن‌ها موفقیت آمیز بود.


هجمه به ورزشکار المپیکی یا فدراسیون پزشکی ورزشی کار درستی نیست او افزود: تشخیص پزشکان ما این بود که حدادی به خارج اعزام شود. اگر مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی شرایط را برای انجام اقدامات درمانی در ایران مناسب می‌دیدند، تصمیم دیگری گرفته می‌شد. این که به ورزشکار المپیکی خودمان یا فدراسیون پزشکی ورزشی هجمه بیاورم، کار درستی نیست.

 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
ازسرگیری اردوی تیم ملی هندبال جوانان
مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال جوانان بعد از پایان مرحله اول لیگ برتر هندبال مردان آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نخست اردوهای تیم ملی هندبال جوانان از 20 تا 27 شهریور در تالار هندبال فدراسیون انجام شد، هندبالیست‌های جوان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران اول اسفند آغاز خواهد شد آماده می‌کنند. این اردوها بعد از تعطیلی چند ماهه به دلیل شیوع کرونا از سر گرفته شده است. مرحله دوم این اردوها قرار است بعد از پایان مرحله اول مسابقات لیگ برتر هندبال از سرگرفته شود. لیگ برتر هندبال از 18 مهر آغاز خواهد شد.

مربی تیم ملی هندبال جوانان در گفت و گو با ایسنا در خصوص آغاز مرحله بعدی اردوهای تیم ملی اظهار کرد: قرار است مرحله بعدی اردوی تیم ملی بعد از مرحله اول لیگ برتر هندبال آغاز شود. اکثر بازیکنان ما در لیگ برتر بازی می‌کنند و به این جهت برنامه‌ای به فدراسیون دادیم که تداخلی میان تمرینات تیم ملی و باشگاهی رخ ندهد. اکنون یک مرحله اردوی تیم ملی هندبال جوانان انجام شد، در حال حاضر بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند و بعد از آن هم مرحله اول مسابقات لیگ برتر انجام خواهد شد. بعد از دور نخست مسابقات لیگ برتر مجددا اردوی تیم ملی را خواهیم داشت. یعنی در یک ماه بازیکن 7-8 روز در اختیار تیم ملی، 7-8 روز در اختیار تیم باشگاهی برای تمرین و 7-8 روز هم درگیر مسابقات لیگ خواهد بود.



مهدی آزادمنجیری افزود: این روند 3-4 ماهی ادامه خواهد داشت تا لیگ برتر هندبال تمام شود. اگر به امید خدا لیگ برتر طبق برنامه انجام شود می توانیم از اواسط بهمن بازیکنان را کامل در اختیار داشته باشیم. در این شرایط بازیکنان 10-12 روز در اردو خواهند بود، 3-4 روز استراحت و مجددا اردو آغاز خواهد شد. این شرایط ادامه دارد تا وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

وی در ادامه در خصوص نهایی شدن ترکیب تیم ملی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران است، در نتیجه قرار است که تا نزدیک مسابقات تعداد بازیکنان را کم نکنیم. در نهایت برای مسابقه باید به 18 نفر برسیم اما به این دلیل که احتمال مصدومیت، آسیب و بیماری وجود دارد می خواهیم 24 نفر را در اردوهای تیم ملی داشته باشیم. چند روز مانده به مسابقات ترکیب نهایی را اعلام خواهیم کرد. این کار برای بازیکنان هم بهتر است چرا که خیلی زود از ترکیب تیم ملی خط نمی‌خورند و می‌توانند برای آینده خود تجربه اندوزی کنند و هم اگر مصدوم و یا بیمار در ترکیب داشتیم می توانیم از نفرات دیگر استفاده کنیم.


مربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: هنوز که خبری از قرعه کشی مسابقات نیست. فدراسیون آسیا هم در سایتش مجددا تاریخ دقیق مسابقات را اعلام کرد که همان اول فروردین خواهد بود. البته ما به این سبب که تعطیلی نوروز داریم از کنفدراسیون آسیا خواستیم تا مسابقات را 10 تا 15 روز به تعویق بیاندازند تا در کارهای اداری به مشکل نخوریم. اگر این موضوع انجام شود شرایط میزبانی بهتر خواهد شد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
ادامه «کاپ آسیایی فیبا» به صورت متمرکز
میزبانی بسکتبال ایران از عربستان کنسل شد؟
با تصمیم فدراسیون جهانی بسکتبال، ادامه مسابقات انتخابی در رده ملی و در قاره های مختلف به صورت متمرکز برگزار می شود.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها تعطیلی مسابقات ملی در رشته بسکتبال، فیبا اعلام کرده به منظور انجام اقدامات مقابله‌ای با شیوع گسترده کرونا و کنترل هرچه بیشتر تیم‌های شرکت کننده؛ مسابقات انتخابی فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) در قاره‌ها بجای سیستم رفت و برگشت، بصورت منطقه‌ای و متمرکز در یک کشور تحت عنوان حباب برگزار خواهد شد.


این تصمیم بر اساس پیشنهاد کمیسیون پزشکی فیبا اتخاذ شده و بر این اساس پنجره بعدی رقابت‌های بسکتبال در قاره‌ها بصورت متمرکز انجام می گیرد.

تعیین کشورهای میزبان این مناطق توسط فیبا بر اساس اولویت بندی پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت ایمنی حداکثر صورت خواهد پذیرفت. هر حباب بای شامل ۴تا۸ تیم بصورت متمرکز در یک کشور خواهد شد.

مسابقات انتخابی بسکتبال در قاره‌ آسیا تحت عنوان «کاپ آسیایی فیبا» برگزار می‌شود که تیم ملی بسکتبال ایران هم زمستان سال گذشته دو مسابقه خود را انجام داده بود.

تیم ملی بسکتبال ایران قرار بود ۲۷ نوامبر میزبان عربستان سعودی باشد و سپس ۳۰ نوامبر در سوریه به مصاف تیم ملی این کشور برود. همچنین قرار بود تیم ملی ایران در ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ در دوحه مهمان تیم قطر باشد که با تصمیم جدید فیبا آسیا مسابقات انتخابی به شکل دیگری برگزار می‌شود.


در روزهای اخیر میزبانی از عربستان سعودی در تهران و لزوم کنسل نشدن این میزبانی با فشارهای سیاسی در دستور کار وزارت ورزش و فدراسیون قرار گرفته بود که با تصمیم جدید فیبا احتمالا این میزبانی به صورت کامل لغو می شود. البته در صورتی که ایران بتواند میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده بگیرد، همه تیم ها باید به تهران سفر کنند؛ اتفاقی که با توجه به آمار شیوع ویروس کرونا کمی بعید به نظر می رسد.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
پرواز کایت رشته محبوب در دوران کرونایی
رییس انجمن پرواز کایت معتقد است این رشته در دوران کرونایی محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، شاید اصطلاح «کایت سواری» بارها به گوش علاقه مندان به ورزش و مردم ایران خورده باشد؛ اما پرواز کایت انجمنی در فدراسیون همگانی است که وظیفه جداگانه ای دارد. چندی قبل رییس فدراسیون همگانی تصمیم گرفت تا با انتصاب یک رییس جدید برای انجمن پرواز کایت، این رشته را احیا کند. این انجمن مدتی است زیر نظر فدراسیون همگانی و با ریاست سوزان دولت آبادی فعالیت خود را از سر گرفته تا ابتدا در بُعد همگانی و شاید پس از مدتی در بُعد قهرمانی، علاقه‌مندانی را برای خود جذب کند.


سوزان دولت آبادی رئیس این انجمن گفت: ورزش مفرح پرواز کایت در بین خانواده‌ها به محبوبیت چشمگیری رسیده و این ورزش مفرح باعث شور و نشاط اجتماعی و تحکیم وحدت خانواده ها شده است.
وی درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا روی رشته پرواز کایت عنوان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و دغدغه روحی حاصل از این موضوع در افراد جامعه که منجر به ایجاد استرس و پرخاشگری است، ورزش پرواز کایت می تواند تاثیر بسزایی در سلامت روانی جامعه داشته باشد. از این رو اعضای پرتلاش این انجمن و همچنین نمایندگان متناظر استانها طبق برنامه اعلامی از سوی انجمن پرواز کایت اقدام به برگزاری جشنواره و همایش هایی با این رویکرد کرده اند.


01529340.jpg



ریس انجمن پرواز کایت افزود: در زمان برگزاری پویش ملی آماده باش فدراسیون ورزش های همگانی که از ۱۰ مرداد لغایت ۳۰ شهریور انجام گرفت، انجمن پرواز کایت همسو با اهداف این پویش در جهت گسترش این رشته سیاستگذاری و برنامه ریزی کرد که بنا به گزارش کارشناسان این حوزه خانواده‌های بسیاری به جمعیت علاقه مند به این رشته اضافه شدند. البته نظارت و ارزیابی از فعالیت های نمایندگان متناظر استان ها به عمل آمده و متعاقبا رتبه بندی استان ها اعلام می شود تا نمایندگان کم فعالیت دلیل عدم فعالیت خودشان را در بازه زمانی مشخص به صورت مکتوب به فدراسیون ورزش های همگانی اعلام کنند. قرار است در هفته دفاع مقدس نیز جشنواره‌ای با شعار ما ملت امام حسینیم مسابقاتی را همراه با جوایز نفیس برگزار کند.


دول آبادی در ادامه گفت: افرادی که آشنایی چندانی با این رشته ندارند، تصورشان از این فعالیت یک بادبادک ساده است؛ در صورتی که پرواز کایت فعالیتی بسیار گسترده تر دارد. این رشته در دنیا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و به همین منظور با تلاش اعضای این انجمن چندین زیر مجموعه به آن اضافه شده است.
 

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
پارکورکار ایران قهرمان جهان شد
یاسین همتی عنوان قهرمانی پارکور جهان را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، یاسین همتی‌نژاد، پارکورکار جوان ایران توانست در رقابت‌های جهانی پارکور که به صورت مجازی برگزار شد به عنوان باارزش قهرمانی دست پیدا کند.

این رقابت‌ها با حضور 70 پارکورکار برتر جهان برگزار شد که در نهایت داوران 8 نفر را انتخاب کردند که همتی نژاد در آرای داوران جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

این پارکورکار در بخش آرای مردمی هم چهارم شد تا در مجموع به عنوان قهرمان جهان انتخاب شود و به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند. این مدال اولین مدال ایران در رقابت‌های جهانی پارکور محسوب می‌شود.

همتی‌نژاد علاوه بر کسب عنوان قهرمانی توانست عنوان پدیده مسابقات را هم به دست بیاورد. این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.
 
بالا