برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مرجع دانلود بازیهای ویدوئی (قوانین در پست اول)

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14
در این بازی از قدرت خدایات و تحقق سرنوشتی که در دستان شماست سخن گفته میشود. سبک این بازی پازل بوده و بازی در سپتامبر 2013 توسط iWin منتشر شده است. در این بازی شما به دنبال کشف رازهای باستانی هستید و بازی با سفری به جنگل شروع میشود. در طول بازی شما باید مهره های قدیمی را که هم رنگ هستند را حذف کنید و امتیاز دریافت کنید, سرعت وتفکر در این بازی بسیار مورد نیاز است. بازی دارای گیم پلی جذابی است و اکثر گیمرها با این سبک بازی آشنایی کامل دارند, گرافیک بازی در مقابسه با نسخه های قبل پیشرفت بسزایی داشته و وضوح بازی کاملا HD شده است. استفاده از آثار باستانی و آیتم هایی با ظاهری کهن در این بازی جلوه ی خاصی به بازی میدهد.
ویژگی های بازی گنجینه مانتزوما:

سه حالت بازی جدید
98 مرحله در حالت داستان (Story Mode) و 69 مرحله در حالت تلاش و تحقیق (Quest Mode)
حماسه نبرد رئیس در حالت داستان
هفت توتم قدرتمند و هشت پاداش منحصر به فرد
ساخت و تزئین زیگورات
ارتقاء شخصیت خود به مرحله 100

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: ویندوز XP یا بهتر
پردازنده: پنتیوم 4 یا بهتر
سرعت پردازنده: 2.2GHz یا بهتر
سیستم رم: 256 مگابایت یا بیشتر
درایور ویدئو: DirectX 9 یا بهتر
هارد دیسک: 690 مگابایت فضای آزاد هارد دیسک
سایز تصویر: 1024x768 یا بالاتر

نرم افزارهاوبازیهای روز دنیا بدون نیاز به نصب
 

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14

فایل های ضمیمه

  • 85.png
    85.png
    97.2 KB · نمایش ها: 25

rhdan

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,353
لایک‌ها
2,716
محل سکونت
اصفهان
کسی خبر نداره بازی GTA V نسخه pc کی release میشه؟

منم منتظرشم.
نسخه های 4 و3 هم برای PC لینکش کسی بده ممنون میشم.

همچنین جدیدترین بازی جنرال به بازار اومده؟ اگراومده لینک؟برای PC
command and conquer general
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
Razor که کرک کرده بود من هرکاری کردم فایل تورنت دانلود نشد که نشد.
کسی هست کمک کنه؟شاید بشه توی سایت خودم بزارم واسه دانلود.

لینک سایت Razor
 

sepehr9876

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
26
سلام این تاپیک در مورد بازی تاکسی دیوانه یا همونcrazy taxiهستش.بازی که شاید 5-6سال از عمرش بگذره ولی هنوز خاطرات خوشی رو برای مشتریاش-که شاید مشتریاش به 50میلیون نفر هم برسه)ساخته.تو این بازی که سبکش ماشین سواریه،شما نقش یک راننده تاکسی رو ایفا می کنید.چهارتا راننده تاکسی مختلف و همین طور چهار تا ماشین مختلف تو بازی هستند که به دلخواه می تونید انتخاب کنید.بعداز اینکه سوار تاکسی تون شدید باید دنبال مشتری بگردید و جلوش وایسید تا مشتری سوار ماشینتون شه.بعد هم باجهت فلش بالا میرید و تو مقصد می ایستید تا مشتری تون پیاده شه.مکانیزم امتیازدهی تواین بازی بصورتیه که هر چه قدر بیش تر مسافر جمع کنید واونا رو در زمان کمتر به مقصدشون برسونید و هر چه قدر تخلف بیشتری انجام بدید،اون قدر کرایه بیش تری از مشتریاتون دریافت می کنید.

برای دانلود بازی تاکسی دیوانه کلیک کنید.
 

Miladicaa

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2013
نوشته‌ها
426
لایک‌ها
501
محل سکونت
Tehran
password میخواد
چیه؟
 

peymanforceman

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2012
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
24
بازی Rayman Legends برای کامپیوتر : در نسخه ی قبل از این بازی کامپیوتری دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد. در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

reyman-legends-pc-games.jpg
تصاویری از محیط بازی :

reyman-legends-pc1.jpg
reyman-legends-pc2.jpg
reyman-legends-pc5.jpg

دانلود بصورت پارت های ۸۰۰ مگابایتی:
download.gif
دانلود پارت اول
download.gif
دانلود پارت دوم
download.gif
دانلود پارت سوم
download.gif
دانلود پارت چهارم
download.gif
دانلود پارت پنجم
کد:
رمز فایل : www.download0098.com

homepage.gif
منبع : دانلود ۰۰۹۸
 

peymanforceman

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2012
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
24
بازی کامپیوتری Takedown Red Sabre آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon، SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند را ***** کنید.

TAKEDOWN_banner.jpg
TakedownRedSabreE3Screens3.jpg
1372020760_takedown-red-sab.jpg


download.gif
دانلود پارت ۱
download.gif
دانلود پارت ۲
download.gif
دانلود پارت ۳
hajm.gif
حجم هر پارت بصورت ۱ گیگابایت است.
کد:
رمز فایل : www.download0098.com

homepage.gif
منبع : دانلود ۰۰۹۸
 

peymanforceman

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2012
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
24
بازی Alien Rage Unlimited : یک بازی کامپیوتری جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط CI Games ساخته و برای پلتفرم های PC / XBOX 360 / PS3 عرضه شده است . نبرد بین انسان ها و بیگانگان فضای یک ترازدی قدیمی و محبوب به حساب میاید. داستان بازی … از این قرار است که بیگانه ها به زمین حمله کرده اند و شما باید با سلاح ها و تجهیزات پیشرفته با ارتش آنها مبارزه و آن ها را نابود کنید. در بازی ۱۴ مرحله متفاوت و سخت وجود دارد . همچنین در بازی Alien Rage Unlimited ده نوع سلاح مختلف و قدرتمند وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید آن ها را به روز رسانی و قویتر کنید. در بازی Alien Rage Unlimited شما با ۲۱ دشمن مختلف مواجه میشوید. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. بازی از موتور گرافیکی Unreal استفاده میکند و گرافیک سه بعدی بسیار عالی دارد.



Alien-Rage-Unlimited.jpg
تصاویری از محیط بازی Alien Rage Unlimited :
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Alien Rage Unlimited :
OS: Windows XP/Vista/Win 7/Win 8
Processor: Intel Dual Core 2,6 GHz or equivalent AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT
DirectX: Version 9.0c


[h=3]سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Alien Rage Unlimited :[/h]
OS: Windows XP/Vista/Win 7/Win 8
Processor: Core 2 Quad 2 GHz or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460
DirectX: Version 9.0c​


راهنمای نصب بازی :
- فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.
- کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
- هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.


download.gif
دانلود پارت ۱
download.gif
دانلود پارت ۲
hajm.gif
حجم فایل : ۱.۹۰ گیگابایت
کد:
رمز فایل : www.download0098.com

homepage.gif
منبع : دانلود ۰۰۹۸
 

peymanforceman

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2012
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
24
بازی کامپیوتری GRID 2 : فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید.

GRID-2.jpg
یک ایده ی خوب :
تحت هیچ شرایطی ممکن نیست که بتوانید بطور یکنواخت رانندگی کرده و تعادتان را از دست ندهید! حتما در بسیاری از مسابقات ماشین سواری ملاحظه کرده اید که حتی بهترین راننده ها هم در بعضی مواقع دچار اشتباه می شوند و تعادلشان را از دست می دهند. پس اگر شما هم از بهتری گیمرهای سبک ریسینگ باشید ممکن است در مسیر هدفتان با خطاهای متعددی روبرو شوید. این ایده ای از واقعیت است که شما را ناخواسته مجذوب خود می کند و به معنای واقعی کلمه درگیر کننده است چون بازی تمام پتانسیل خود را به منظور القای حس طبیعی رانندگی جذب کرده است و دوست دارد بازیباز را با استرس و هیجاناتی که یک راننده در مسابقات خود پشت سر میگذارد را آشنا کند که در این مورد باید به Codemasters تبریک گفت چون آن ها کاملا موفق به پیاده سازی طرح خود در بازی شده اند. مسلما فرد کنترل کننده ی خودروها در تریلر یک گیمر حرفه ای و با با تجربه است اما همه ی این ها را کنار بگذارید و فقط به نوع رانندگی او متمرکز شوید. او اصلا دوست ندارد به جایی برخورد کرده یا به خودرو آسیبی برساند اما نمی تواند و چند باری در مسابقه هایش تعادل خود را از دست می دهد اگر به لاستیک های جلویی ماشین دقت کنید متوجه می شوید که گیمر برای کنترل ماشین تا چه حد با کلید های جهتی چپ و راست بازی می کند تا به بهترین شکل ممکن بر روی رقابت تسلط داشته باشد. تکان ها و لرزش های دوربین نیز بسیار خلاقانه صورت گرفته و فقط قصد دارد به بازیکن حس ناب رانندگی را القا کند.
نحوه ی رانندگی شما بر روی سایر رانندگان تاثیر می گذارد و اگر دوست دارید در مسیر رانندگی اذیت نشوید سعی کنید با سایر اتومبیل ها زد و خوردی نداشته باشید در غیر این صورت باید منتظر واکنش های متعددی از رانندگان باشید!
ماشین ها تنها عامل موفقیت شما در مسابقات نیستند بلکه راننده ها نیز در پیروزی شما نقش خواهند داشت. در بازی ۶۰ قابلیت مختلف برای راننده ها در نظر گرفته شده است که باعث تمایز رانندگان نسبت به هم می شود. هر کدام از این راننده ها مهارت ها و قابلیت های خاص خود را خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که با انتخاب هر یک آن ها سرعت و نحوه ی کنترل متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر راننده ها برای این که حس بهتری در زمان رانندگی داشته باشید می توانید با تغییرات مکانیکی اتومبیلتان را تقویت کرده و سیستم کنترل یا Handling بهتری برای خود داشته باشید.
Grid نیز همانند Dirt در گیم پلی از سیستم Flashback استفاده می کند که می تواند کمکی در راستای رفع اشتباهات بازیباز در مسیر مسابقه باشد. Flashback زمانی در دسترس شما خواهد بود که دچار اشتباهاتی نظیر انحراف از جاده یا تصادفات سنگین شوید که در این حالت قادر خواهید بود بازی را به چندین ثانیه قبل بازگردانیده و دوباره تلاش کنید البته زیاد به این سیستم امیدوار نباشید چون این سیستم برای همیشه در دسترس شما نخواهد بود و فقط در سطح آسان مسابقات قادر به استفاده خواهید بود البته قرار گرفتن این حالت در درجه های آسان بیشتر به منظور آموزش درست رانندگی کردن است تا رفع اشتباهات.

سازگار با سلیقه ها و ذائقه های مختلف :
کمپانی Codemasters این بار سراغ سوژه های مختلفی رفته است تا محصولش را غنی تر از گذشته به بار بنشاند. فکر نمیکنم هیچ یک از شما با ماشین های قدیمی و قدرتمند چهار دهه پیش مشکلی داشته باشید یا از جاده های خاکی گرفته تا خیابان های شیکاگو بدتان بیاید (? OK ) – تیم سازنده هدفی در راستای آزادی برای گیمر در پیش گرفته است تا هیچ وقت از تنوع مسابقات، ماشین ها و جاده ها خسته نشود. اتومبیل های استفاده شده در Grid 2 علاوه بر تنوع دوره ای و کثرت، دارای طراحی های بسیار دقیقی هستند تا بازیکن را در مقابله با هیولاهایی مثل Mustang غافل گیر کنند و شما زمانی شگفت زده می شوید که می فهمید تمام عناصر مکانیکی خودرو از قدرت موتور گرفته تا نور چراغ ها همه و همه با دقت کار شده و بسیار نزدیک به واقعیت هستند. از بحث ماشین ها که بگذریم حقیقتا مبحث مکان های مسابقه مطرح می شود که بر طبق گزارشات رسمی بازی در سه قاره ی آسیا، اروپا و آمریکا به وقوع خواهد پیوست و شما در شهرهایی مثل ابوظبی، بارسلونا، شیکاگو، پاریس و … به رقابت خواهید پرداخت و با جاده ها و پیست های متنوعی همراه خواهید بود در ضمن بازی برای علاقه مندان به فرمول ۱ نیز سورپرایزهایی خواهد داشت.
بخش single-player تنوع و لذت های خاص خود را خواهد داشت و هر قسمت مانند نسخه شماره ۱ بازی، به شکل یک مسابقه انتخابی به صورت های فرعی، مسابقات تبلیغاتی و چلنج ها خواهد بود که سر جمع گیمر را ۳۰ ساعت سرگرم خود خواهد کرد و تیم سازنده برای خلق ۳۰ ساعت گیم پلی بنا بر گفته ی تهیه کننده ارشد بازی برنامه ریزی بزرگی برای به وقوع پیوستن این اتفاق داشتند. بخش چند نفره ی بازی نیز دارای جزئیات جدیدی است که در اختیار شما یک لیست ارزیابی با تمام مشخصات و رویدادهای اتفاق افتاده در بازی قرار خواهد داد و بازیکنان در بسیاری از مناطق قادر به رقابت خواهند بود . بخش چند نفره ی بازی در این نسخه به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شده است که برای طرفداران می تواند جالب باشد.

عوامل بصری
Grid 2 از نظر کیفیت گرافیکی خیره کننده و جذاب به نظر می رسد و تیم هنری عناصر جانبی بسیاری جهت ارتقای تکنیک بصری، روی بازی سوار کرده است. تمام محیط های مسابقه از شهرها و جاده های خاکی گرفته تا پیست ها از جزئیات خوبی برخوردار هستند. در تک تک جاده ها سازندگان بهانه ای برای سورپرایز کردن مخاطبان از طریق عناصر معلق در هوا خواهند داشت که می توان به عنوان نمونه از جاده های جنگلی نام برد که گاهی مواقع نیز ممکن است شما با دیدن گرد و خاک ها و برگ های معلق در هوا حواستان را از دست بدهید.
هواپیما، پرنده ها، بالن ها و … را در هنگام مسابقات به خوبی خواهید دید و به گفته ی سازندگان حتی می توانید تکان خوردن تک تک برگ ها را نیز روی درختان ببینید (!) از دیگر نکته های اعجاب انگیز دیگر می توان به ماندن طرح لاستیک ماشین ها روی زمین نام برد که بخوبی آن ها را در زمین های خاکی و آسفالت خواهید دید. در این بحث اشکالی وارد نیست چون طرح لاستیک ها در کمتر از یک صدم ثانیه بر روی زمین نقش خواهد بست ! تغیراتی نیز در بازتاب نور روی انواع خودروها خواهید دید.
در مسیرها ممکن است درست رانندگی کرده و حتی در رتبه ی اول نیز باشید اما باید تمام حواستان به جاده باشد چون شئی در Grid 2 ناپدید نمی شود و ممکن است تصادف ماشین ها در دور قبل تکه ای از در یا بدنه ی خودرو کنده شده و بر روی زمین باقی بماند و این باقی ماندن برای شما می تواند مشکل آفرین باشد. تمامی این عناصر در به وجود آوردن عنوانی با نام بی نظیر کافی هستند و تا به اکنون می توان به جرات گفت که ریسینگی با این کیفیت محیطی به مرحله ی اجرا نرسیده بود.
این همه زیبایی با موتو اختصاصی Codemasters یعنی Engine EGO به تصویر کشیده شده است. استدیوی Codemasters تا به حال در ساخت بازی های بسیاری از این موتو کمک گرفته و برای اولین بار عنوان Colin McRae: Dirt را با آن ساخته است. این موتور در به وجود آوردن تخریب در فیزیک و نمایش جزئیات بیشتر، فوق العاده بود برای همین برای دومین بار در Dirt 2 مورد استفاده قرار گرفت و هر بار نسبت به نسخه های قبلی آپگریدهایی می شد.
چیزی که در ساخت شماره ی دوم Grid مورد استفاده قرار گرفته است Engine EGO 2.0 نام دارد و نسبت به آپگرید های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است و از قابلیت های توسعه یافته Engine EGO 2.0 می توان به نورپردازی واقعی تر و جزئیات بالاتر نام برد.


حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی کامپیوتر :
OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel HD Graphics 3000 / AMD HD2600 / NVIDIA Geforce 8600
DirectX®: ۱۱
Sound: Direct X compatible soundcard
Additional Supported Graphics Cards: Intel HD Graphics 3000, Intel HD Graphics 4000, Intel Graphics 5200. AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. NVIDIA GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series: AMD Fusion A8 or higher.​
سیستم پیشنهادی برای بازی :
OS: Windows Vista 64 Bit, Windows 7 64 Bit, Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel Graphics 5200 / AMD HD6000 Series / Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DirectX®: ۱۱
Sound: Direct X compatible soundcard​
تصاویری از محیط بازی:
GRID-2-1.jpg
GRID-2-2.jpg

download.gif
دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :
- دانلود پارت ۱
- دانلود پارت ۲

- دانلود پارت ۳

- دانلود پارت ۴

- دانلود پارت ۵

- دانلود پارت ۶

- دانلود پارت ۷
- دانلود پارت ۸

کد:
رمز فایل : www.download0098.com


homepage.gif
منبع : دانلود ۰۰۹۸
 

sepehr9876

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
26
ببخشید که حجم و پسورد رو نگفتم. حجم19.6مگابایت وپسوردir-dl.com(البته بدونwww.):)
 

gorbachof4

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,247
لایک‌ها
1,889
اصلاح میکنم(درخواست لینک مستقیم اخرین ورژن بازی مورتال کمبات پروجکت 4.9.3

درود
اساتید و خوره های بازی لطف میکنید برای بنده یی که قباله ی کهنه شدم و حدود 10 تا 15 سال پیش که مورتال کمبات روی سگا اومده بود و برای ما دهه ی شصتیا فوق العاده جذاب بود(به خصوص نسخه ی التیمات کمبات 3 ) و هیچکس حریف بنده نبود تو نسخه ی التیمات(حتی شما دوست عزیز :) )نسخه ی مورتال کمبات پروجکت دو بعدی kombat project 4.9.3 رو لینک دانلود مستقیم بدید؟؟؟؟؟ میخوام یادی از گذشته کنم.
خواهشا اگه بشه در پارتهای 1 گیگابایتی بدید.
سپاسگزار میشم منتظرم.
 
Last edited:

gorbachof4

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,247
لایک‌ها
1,889
اقا اگه اینو ندارید خواهشا لینک 4.8.3 رو بدید.؟
 

CPU100

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2013
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
9
Euro-Truck-Simulator-2-Going-East.jpg



با این بازی می توانید یک شبیه سازی از رانندگی با ماشین سنگین ها در جاده ها داشته باشید .
سیستم مورد نیاز
√ Operating system : Windows XP / Vista / 7
√ Processor : Intel Core 2 Duo – 2,4 GHz / AMD Athlon 64 X2 – 2,7 GHz
√ RAM: 2 GB
√ Video : 512 MB ​​(GeForce 8800 GT / Radeon HD 3870 )
√ Sound Card : compatible with DirectX9.0c
√ Optional: keyboard and mouse
√ Free hard drive space: 2 GB

دانلود مستقیم از سرور سایت با سرعت بالا


کد:

http://download2.gfu.ir/games/Euro.Truck.Simulator.2.Going.East-SKIDROW_www.gfu.ir_.part1.rar
http://download2.gfu.ir/games/Euro.Truck.Simulator.2.Going.East-SKIDROW_www.gfu.ir_.part2.rar

عکس از محیط بازی :
http://download2.gfu.ir/images/demo.jpg
http://download2.gfu.ir/images/demo1.jpg
 

gorbachof4

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,247
لایک‌ها
1,889
اصلاح میکنم(درخواست لینک مستقیم اخرین ورژن بازی مورتال کمبات پروجکت 4.9.3

درود
اساتید و خوره های بازی لطف میکنید برای بنده یی که قباله ی کهنه شدم و حدود 10 تا 15 سال پیش که مورتال کمبات روی سگا اومده بود و برای ما دهه ی شصتیا فوق العاده جذاب بود(به خصوص نسخه ی التیمات کمبات 3 ) و هیچکس حریف بنده نبود تو نسخه ی التیمات(حتی شما دوست عزیز :) )نسخه ی مورتال کمبات پروجکت دو بعدی kombat project 4.9.3 رو لینک دانلود مستقیم بدید؟؟؟؟؟ میخوام یادی از گذشته کنم.
خواهشا اگه بشه در پارتهای 1 گیگابایتی بدید.
سپاسگزار میشم منتظرم.

دانلودش کردم خیلی چرت بود.
 

saman671

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2013
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
41
محل سکونت
یه جایی رو این کره خاکی
بچه ها کسی سری کامل بازی های سایلنت هیلرو داره؟غیر از این د روم اوریجینز وشترد مموریز بقیشو اگه دارین بهم پی ام بدین به شدت دنبالشم.
 

abbaas

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2013
نوشته‌ها
306
لایک‌ها
6
محل سکونت
تهران
با سلام.این تاپیکو برای این ایجاد کردم که کسانی که طرفدار این بازی هستن dlc ها و مپ های جدیدی که گیر اوردن رو بزارن تا همه استفاده کنیم.
http://www.grandgame...ny-of-heroes-2/
این اولیش که شامل اپدیت یک و دو این بازی بهمراه یه پک 24 تایی از اسکین ها و کامندرهای متنوع .دوستانی که جدید تر دارن رو کنن.(بخصوص اوناییکه نسخه اورجینال و دارن واز استیم اپدیتارو میگیرن)عجرکم عندالله!
از زمان انتشار این بازی حدود 8 کامندر جدید و سه پک دی ال سی جهت قسمت theater of war در فروشگاه استیم موجود هستن (به قیمت فضایی!!)اگه کسی داره بزاره ما هم استفاده کنیم.کف کردیم اینقدر گشتیم.و اما لیست کامندرهای جدید
CoH 2 - German Commander: Elite Troops Doctrine
+CoH 2 - Soviet Commander: Soviet Industry Tactics
+CoH 2 - Soviet Commander: Partisan Tactics
+CoH 2 - German Commander: Luftwaffe Supply Doctrine
+COH 2 - Soviet Commander: Urban Defense Tactics
+COH 2 - Soviet Commander: Counterattack Tactics
+CoH2 - German Commander: Mechanized Assault Doctrine
+COH 2 - German Commander: Osttruppen Doctrine
 
بالا