برگزیده های پرشین تولز

تاکسی در جزیره کیش

kishnets

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
595
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
کیش
تاکسی در جزیره کیش

گردشگران عزیز تور کیش می توانند برای گشت و گذار در این جزیره از تاکسی های تلفنی و تاکسی های خطی استفاده کنند که دارای نرخ مشخصی هستند. تاکسی های تلفنی سفید رنگ و تاکسی های خطی زرد رنگ هستند و گردشگران می توانند از مینی بوس و حتی اتومبیل های بدون راننده استفاده کنند.در واقع این اتومبیل ها را باتید از موسسات رنت کار اجاره کنند که هزینه آن بستگی به نوع ماشین و مدت زمان اجاره دارد. همچنین برای حمل و نقل بارهای شما نیز اتومبیل هایی در دسترس هستند که می توانید از ان ها استفاده کنید.
تور کیش پاییز 95
اگر برای گشت و گذار خود در جزیره از تاکسی استفاده کردید بدانید که سرنشین جلوی ماشین باید کمربند خود را ببندد و همچنین تاکسی بیشتر از ظرفبت ماشین مسافر سوار نمی کند زیرا این کار اکیدا ممنوع است. گردشگران عزیز تور کیش بدانند که نرخ کرایه تاکسی در جزیره از ساعت 6 الی 24 با نرخ کرایه در ساعات 24 الی 6 صبح کمی تفاوت دارد. مسیر تاکسی های خطی به صورت زیر است: بازار مرجان - بازار پردیس , خیابان فردوسی - خیابان آذربایجان , بازار سفین - خیابان کنار فاز A , بازار ونوس - بازار مروارید و... .
تور کیش نوروز 96
گردشگران عزیز تور کیش در هر جایی از جزیره که باشند در هر زمانی می توانند با موسسات تاکسی رانی که نام برخی از آنها به شرح زیر است تماس بگیرند تا تاکسی در اسرع وقت برای آنها فرستاده شود.
 
بالا