برگزیده های پرشین تولز

تا به حال از سئو نتیجه نگرفتید؟ تکنیک‌های بازبینی سئو را بخوانید

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
seo.png

:general408: از وقتی که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تا این حد متداول شد و هر کسی با یک گوشی هوشمند امکان دسترسی به دنیا اینستاگرام، فیس بوک و… راپیدا کرد چارچوب سئو هم تغییر کرد. فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یکی از استراتژی‌های سئو در سال ۲۰۱۵ شد و هر سال که گذشت روی این مسئله تاکید بیش تری شد.

:cool: همین تغییر و تحولات باعث شد برخی از الفبای سئو هم غافل بمانند و دچار افراط و تفریط در مدیریت شبکه‌های اجتماعی شوند. در حالی که سئو جنبه‌های متفاوت و اساسی دیگری هم دارد. بسیاری از ناکارآمد بودن تکنیک‌های سئو خود نالیدند و برخی هم از بهینه سازی وب سایت خود منصرف شدند. خلاصه آشفتگی بازار سئو نسبت به گذشته بیش تر و بیش تر شد.

هنوز هم برخی تصور می‌کنند برای کسب و کار کوچکی که درآمد زیادی ندارد سئو پول هدر دادن است. مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است خاص کاربرانی خواهد بود که تا کنون از سئو نتیجه نگرفتند. تکنیک‌های بازبینی سئو رویکرد آن‌ها را قطعا نسبت به بهینه سازی وب سایت تغییر خواهد داد.


تکنیک‌های بازبینی سئو برای آنان که از سئو نتیجه نگرفتند

:general705: فرضیه سازی
به لطف وردپرس و هزار و یک قالب رایگانی که در فضا وب وجود دارد می‌توان فرآیند سئو سایت را با فرضیه سازی پیش برد. یک لندینگ پیج تکراری و کپی شده هم کافی است تا بتوانید در فضا یک سایت ساختگی و آزمایشی تاثیر تمام فاکتور‌ها را به نظاره بنشینید.

البته همیشه فرضیه سازی نتیجه درستی به دنبال ندارد. سئو دنیایی از تناقض است و معمولا عوامل مختلفی در آن تاثیرگذار هستند. درک شما از سئو واقعی و صحیح است که باعث یا مانع موفقیت می‌شود.

بازبینی سئو بر اساس تاریخچه سایت

در یک دوره مشخص یک رتبه خاص داشته اید. بعد از گذشت مدت زمان مشخصی که کم تر روی محتوا تمرکز داشتید متوجه شدید رنک سایت افت پیدا کرده است. روی محتوا تمرکز کردید و دیدید آن طور هم که می‌گویند بازاریابی محتوا شاه نیست؛ بلکه یک هم نیاز برای ادامه کار است!
تمام این نتایج اگر روی یک نمودار رسم شوند شما با یک خط پیوسته پر افت و خیز مواجه می‌شوید که هیچ ثباتی ندارد. این نمودار مشاهدات شما بر اساس تاریخچه فعالیت سایت است. یک تکنیک کاربردی برای بازبینی سئو سایت!

تیرآخر و استراتژی‌های جدید

استراتژی کلمات کلیدی در سئو، استراتژی طراحی مجدد سایت در سئو و شیوه لینک بیلدینگ را بر اساس تاریخچه تغییر دهید و تیر آخر را خلاص کنید!
 
بالا