برگزیده های پرشین تولز

تا كمر خم شدن رییس تویوتا در مقابل رسانه هاي گروهي همراه با عکس

Six

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,701
لایک‌ها
605
محل سکونت
| P | r | i | s | o | n |
ok.gif
 

mehdidj

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2006
نوشته‌ها
1,190
لایک‌ها
14
محل سکونت
Iran
شرکت خصوصی باشه یا دولتی چه ربطی به مصرف کننده داره. حق مشتری اینجا رعایت نمیشه. اینجا آسایش مردم معنایی نداره متاسفانه...

ربطش به همونی هست که نوشتم وقتی شما در محدوده کاریت چه خوب کار کنی چه بد کار کنی چه مراجعه کننده رو احترام بذاری چه نذاری همون حقوق رو میگیری دلیلی برای بهتر کار کردن معمولا نداری...
 

gasho

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2010
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
403
اگه سایپا بخواد بخاطر تصادف هر پراید عذر خواهی کنه که ورشکسته میشه

http://img3.************/files/2iu3dn272zy1y3l80kyz.jpg
http://img3.************/files/9784diwql4cinjpodc9k.jpg
 

s e v d a

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
841
لایک‌ها
1,498
محل سکونت
Earth

باور کن تا حالا پستی به این قشنگی و جوابی از این گویا تر ندیده بودم ;)

پ.ن: صدا و سیمای عزیز کشورمون هم که این خبر رو چند روز پیش تو اخبار نشون داد، یعنی صدا و سیمای عزیزمون هم دروغ گفته؟ :eek:
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
34
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
یه سری جزییات دیگه در مورد مشکلات تویوتا و جزیات دیگه :)
مدیر تویوتا شتابزدگی در توسعه را عامل مشکلات فنی دانست

رئیس تویوتا اذعان کرده است که رشد سریع شرکت ممکن است علت مجموعه مشکلات ایمنی ای باشد که به صدور درخواست بازگرداندن 8 میلیون و نیم اتومبیل برای معاینه فنی منجر شد.

آکیو تویودا در بیانیه ای شخصی که قرار است روز چهارشنبه تحویل کنگره آمریکا شود، گفت که رشد شرکت "احتمالا شتابزده بوده است."
او افزود که با رشد بازار "در مورد اولویت ها دچار سردرگمی شدیم."
یک رشته مشکلات عمده فنی در طیفی از اتومبیل های این شرکت به شدت به وجهه تویوتا لطمه زده است.
پدال گاز معیوب، گیر کردن پدال گاز به کفی زیرپای راننده و مشکلی در سیستم ترمز تویوتا پریوس - با موتور ترکیبی - ایرادهای مهمی بوده که در اتومبیل های شرکت بروز کرده است.


پوزش شخصی

آقای تویودا که نوه بنیانگذار شرکت است، گفت او مسئولیت بهبود کیفیت تویوتا را به عهده می گیرد.
او گفت: "همه اتومبیل های تویوتا نام من را بر خود دارند. وقتی اتومبیل های تویوتا آسیب می بینند، مثل این است که من آسیب دیده باشم. من بیش از هر کس خواهان ایمنی اتومبیل های تویوتا و احساس امنیت مشتریانمان هنگام استفاده از این اتومبیل ها هستم."
او اضافه کرد: "ما توسعه را با سرعتی پی گرفتیم که بیش از سرعت رشد خدمه و سازمان بود و باید صادقانه متوجه این قضیه باشیم."

آقای تویودا "عمیقا" از حوادث روی داده برای مشتریان تویوتا ابراز تاسف کرد و شخصا از خانواده مارک سیلور، افسر گشتی بزرگراه های کالیفرنیا، که در تصادفی همراه همسر، دختر و برادرزنش کشته شد عذرخواهی کرد.
آقای سیلور درحال رانندگی با یکی از اتومبیل های تویوتا بود که اتومبیل بی اراده سرعت گرفت و از جاده خارج شد.
آن حادثه یکی از علل اصلی تحقیقات دولت آمریکا درباره سرعت گرفتن ناخواسته برخی از مدل های تویوتا بود.

روز سه شنبه همچنین روندا اسمیت از مشتریان تویوتا در جلسه کمیته انرژی و تجارت مجلس نمایندگان کنگره، از تجریه اکتبر 2006 با یک اتومبیل "لکسس" (از اتومبیل های خط لوکس تویوتا) گفت. او اظهار داشت که در آن حادثه نمی توانست از سرعت خود بکاهد و تا "آستانه مرگ" پیش رفت.
خانم اسمیت گفت که تویوتا نگرانی های او را "صریحا نادیده گرفت" و افزود که هم تویوتا و هم "سازمان ایمنی تردد جاده ها" در آمریکا باور او را دایر بر وجود نقصی در سیستم الکترونیکی اتومبیل رد کردند.

جیمز لنتز رئیس تویوتا در آمریکا در برابر این کمیته حاضر شد و در شهادت خود گفت که "ما در تحلیل و پاسخگویی" به اطلاعات ارائه شده ناکام ماندیم.
او گفت که "ضعف ارتباط در داخل شرکت و همچنین با ضابطان مقررات و مصرف کنندگان بر مشکلات افزود."
هنری وکسمن رئیس این کمیته مجلس نمایندگان پیشتر طی نامه هایی از آقای لنتز و اداره ایمنی تردد جاده ای انتقاد کرده بود.
در جلسه روز سه شنبه همچنین از ری لاهود وزیر ترابری آمریکا پرس و جو شد.

آقای لاهود در شهادت خود گفت که ماموران این وزارتخانه به تحقیق درباره "تمامی علل ممکن" سرعت گرفتن ناخواسته اتومبیل های تویوتا ادامه خواهند داد.

'افزایش فروش'

تویوتا روز سه شنبه اعلام کرد که فروش جهانی آن در ماه ژانویه - زمانی که بسیاری از فراخوان ها به علت مشکلات ایمنی صادر شده بود - نسبت به ژانویه سال قبل 15 درصد افزایش یافت.
فروش داخلی تویوتا 45 درصد افزایش یافت و افزایش فروش جهانی آن 9 درصد بود.

همزمان مشکلات حقوقی تویوتا ادامه دارد. این شرکت روز دوشنبه احضاریه هایی دریافت کرد که از آن می خواست اسناد مربوط به مشکلات ایمنی و سیاست مربوط به افشای اسناد شرکت را ارائه کند.
این احضاریه ها پیشتر توسط هیات منصفه دادگاهی در نیویورک و کمیسیون "اس ای سی" که یک نهاد دولتی آمریکا برای نظارت بر بازار است تنظیم شده بود.

شهادت

آقای تویودا ابتدا گفته بود که قصد دارد یوشی اینابا مسئول بخش آمریکای شمالی تویوتا را برای حضور در کنگره اعزام کند.
اما هفته گذشته رئیس کمیته نظارت و اصلاح دولت در مجلس نمایندگان رسما از او خواست شهادت دهد که تجدید نظر آقای تویودا را به دنبال داشت.
آقای تویودا در این کمیته با سوالات دشواری روبرو خواهد شد. او به خاطر واکنشی کند به مشکلات ایمنی و توضیحات مبهم شرکتش مورد انتقاد قرار داشته است.

رسانه های ژاپنی نیز پیشتر در ماه جاری از او انتقاد کردند که چرا در یک کنفرانس خبری که برای عذرخواهی او ترتیب داده شده بود به اندازه کافی سر خم نکرده است و این سوال مطرح شد که عذرخواهی او تا چه حد صادقانه بوده است.

منبع : بی بی سی
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
پژو 207 آي چه تفاوتي با پژو 206 دارد؟​
پلت فرم پژو207آي همان پلت فرم 206 بوده و تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و شبيه 207 شده است.
خودرو پژو 207 آي توليدي در ايران با پژو 207 عرضه شده در بازارهاي اروپايي متفاوت بوده و در واقع همان206 پلاس است.

به گزارش ایسنا، اوستا گودرزي ـ عضو هيات علمي دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت - با بيان اين مطلب افزود: سطح تكنولوژي پژو207آي پايين‌تر از پژو 207 بوده و اين خودرو همان 206 پلاس است.

وي افزود: پلت فرم پژو207آي همان پلت فرم 206 بوده و تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و شبيه 207 شده است.

او با بيان اين‌كه ابعاد و اندازه فاصله محورهاي پژو207آي با پژو206 انطباق داشته، ولي با پژو207 نمي‌خواند، خاطرنشان كرد: به عنوان مثال فاصله دو محور در خودرو پژو 207 واقعي 2590 ميلي‌متر، اما در پژو 206 برابر با 2443 ميلي‌متر است و فاصله دو محور اعلام شده براي پژو207آي نيز 2443 ميلي‌متر و منطبق با پلت‌فرم پژو206 است.

اين مدرس دانشگاه درباره تاريخچه توليد پژو206 پلاس گفت: شركت پژو فرانسه در سال 2008 در سايت برزيل 206 فيس ليفت را با تغييراتي در بدنه به عنوان پژو 207 برزيل توليد و در بازارهاي آمريكاي جنوبي، مكزيك، اروگوئه و آرژانتين تحت عنوان 207 كامپكت عرضه كرد كه در آن زمان اين كار با اعتراض‌هايي روبه‌رو شد كه اين خودرو اصالت و تغييرات لازم براي تغيير نام تجاري از 206 به 207 را ندارد كه به دنبال آن پژو با عقب‌نشيني، همان خودرو را تحت عنوان 206 پلاس در فرانسه توليد كرد.

وي افزود: پس از آن پژو در سال 2009 پژو207 برزيل را در فرانسه تحت عنوان 206 پلاس براي بازارهاي اروپاي شرقي به عنوان رقيب خودروهايي همچون رنو لوگان عرضه كرد. پژو 207آي توليدي در ايران نيز همان پژو206 پلاس است كه تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و سطح تكنولوژي و مكانيك آن بسيار پايين‌تر از پژو 207 واقعي است.

گودرزي درباره تفاوت‌ پژو207 عرضه شده در بازارهاي اروپا با پژو206 گفت: پلت فرم متفاوت، تفاوت در تكنولوژي موتور، به كارگيري فرمان الكتريكي، بهبود سيستم تعليق و ارتقاي سطح ايمني خودرو از جمله تفاوت‌هاي اين دو مدل خودروست.

وي خاطرنشان كرد: تمام اطلاعات مربوط به پژو206 پلاس و پژو207 حتي در سايت‌هاي عمومي همچون ويكي پديا نيز به صورت مستند موجود است.

این عکس را هم ببینید .
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
ربطش به همونی هست که نوشتم وقتی شما در محدوده کاریت چه خوب کار کنی چه بد کار کنی چه مراجعه کننده رو احترام بذاری چه نذاری همون حقوق رو میگیری دلیلی برای بهتر کار کردن معمولا نداری...

اصلا دولت واسه چی تو جوامع تشکیل میشه. واسه کشورداری و نهایتا آسایش مردم. اگه قرار باشه دولت به فکر آسایش مردم نباشه همون بهتر که دولتی وجود نداشته باشه. میریم به سبک انسانهای نخستین زندگی میکنیم جونمونم راحته والا.
در واقع شما هم داری تایید میکنی که یه جورایی حرف زوره. همینه که هست میخوای بخواه نمی خوای باید: 1- بالای 50 میلیون پول بدی ماشین خوب سوار بشی، 2- بنزین لیتری 400 تومان هم بزنی (مثلا سومین صادرکننده نفت هم هستیم)، 3-احتمال تصادف کردنت نسبت به کشورهای دیگه بالاترین باشه 4- همیشه تو ترافیک گیر کنی، 5- ...

یه کم کلی تر به قضیه نگاه کنید خواهشن.
 

Damn

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,428
لایک‌ها
630
محل سکونت
In Lousy time
سینا ترکوندی دمت گرم
 

lamia.boy

Registered User
تاریخ عضویت
16 مارس 2007
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
0
تنها چیزی که من میتونم بگم اینه که برای خودم متاسفم که تو ایران به دنیا امدم !
 

Dariush

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,412
لایک‌ها
4
محل سکونت
پاسارگاد
بزرگترین کار رو رییس ایرانخودرو کرد. ایشون موفق عده ای از هموطنانمان را در پژو 405 به فیض عظیم شهادت آنهم با آتش برساند. کی تویوتا میتواند چنین کاری بکند؟
 

P-khakestari

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2007
نوشته‌ها
1,361
لایک‌ها
290
سن
64
یه خورده خجالت بکشید ... این حرفا کدومه؟
خودرو ملی افتخار ملی:
aV2FYkA.jpg

01.jpg

01.jpg

011640.jpg
 
Last edited:

farzan.B

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
2,662
لایک‌ها
1,244
یه خورده خجالت بکشید ... این حرفا کدومه؟
خودرو ملی افتخار ملی:
aV2FYkA.jpg
:D
اگه بتونه لنگه ی اینو بزنه که می پرستمش !:D
با حال کار شده ...
 

phoenix_i06

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,125
لایک‌ها
175
محل سکونت
آمریکا
به نظر شما کار بزرگی انجام داده؟! 8-9 میلیون تا ماشین خراب عدد کوچکی نیست. یعنی اگر تعداد سرنشین های ماشین رو بطور متوسط 2 نفر بگیریم حدود 20 میلیون نفر به خاطر این شرکت در خطر جانی قرار گرفتن! تا همین الان برای حداقل 40 تصادف منجر به مرگ به خاطر عیب ماشین از تویوتا شکایت شده. وقت این همه آدم قراره برای ریکال و تعمیر گرفته میشه. تازه از اون طرف اعتبار یکی از نماد های صنعت ژاپن رو به خطر انداختن.

از ژاپنی ها بعیده که هنوز هیچ کدام از مسئولانشون برای این افتضاح خودکشی نکردن. تا کمر خم شدن که برای ژاپنی ها عادی هست. تو خیابون به یه ژاپنی سلام بدی و احوال پرسی کنی تا کمر خم میشه و احترام میزاره!
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
به نظر شما کار بزرگی انجام داده؟! 8-9 میلیون تا ماشین خراب عدد کوچکی نیست. یعنی اگر تعداد سرنشین های ماشین رو بطور متوسط 2 نفر بگیریم حدود 20 میلیون نفر به خاطر این شرکت در خطر جانی قرار گرفتن! تا همین الان برای حداقل 40 تصادف منجر به مرگ به خاطر عیب ماشین از تویوتا شکایت شده. وقت این همه آدم قراره برای ریکال و تعمیر گرفته میشه. تازه از اون طرف اعتبار یکی از نماد های صنعت ژاپن رو به خطر انداختن.

از ژاپنی ها بعیده که هنوز هیچ کدام از مسئولانشون برای این افتضاح خودکشی نکردن. تا کمر خم شدن که برای ژاپنی ها عادی هست. تو خیابون به یه ژاپنی سلام بدی و احوال پرسی کنی تا کمر خم میشه و احترام میزاره!

بله کار خاصی نکرده. یعنی انجام دادن این کار تعجب نداره، انجام ندادنش (معذرت خواهی نکردن) خیلی تعجب داره. بابا جون پژو 405 درق و درق آتیش میگرفت ککشونم نمیگزید. حتی یه عذر خواهی کوچیک من یکی که ندیدم.
آتیش گرفتن ماشین علاوه بر راننده و سرنشینان واسه رهگذر ها هم خطر جانی داره!
 
بالا