برگزیده های پرشین تولز

dargahe dolari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
33
تبادل لینک رایگان

همانطور که در بحث قبلی سایتتبادل لینکهوشمند خدمت تان در موردتبادل لینک هوشمندچیست گفتیم امروز هم در این مقاله میخواهیم به طور کلی در مورد اینکهتبادل لینک رایگانچیست و تاثیر تبادل لینک در سئو سایت و هم چنین تبادللینک رایگانو روش تبادللینک اتوماتیکصحبت کنیم.

خب همانزوری که خودتان بهتر میدانیدتبادل لینک رایگانبرای هر سایتی میتواند مفید باشد و تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه و بازدید سایت ها میتواند داشته باشد اما باید ببینیم کهتبادل لینک اتوماتیکبه چه صورت انجام میشود و بهترین روش برای تبادل لینک برای سایت ها و وبلاگ ها به چه صورت است که باهم بررسی خواهیم کرد.

یکی از قوانینی که باید در تبادل لینک رعایت شود پرهیز از تبلیغات بنری زیاد و تبلیغات پاپ آپ زیاد در سایت است که باعث میشود سایت هایی که به آنها درخواستتبادل لینکمیدهید از انجام این کار خود داری کنند و آن هم دلیلش این است که باعث میشود بازدید کنندگان از تبلیغات سایت شما خسته شوند و سایت هایی که آنها را به شما ارجاع دادند نیز از چشم شان بیفتند. پس به یاد داشته باشید که تبلیغات زیاد برای تبادل لینک با وبلاگ ها و سایت های دیگر به این نحو نشدنی است!

درتبادل لینکباید قانون تولید محتوا ارزشمند رابه یاد داشته باشید زیرا که کاربران همیشه به دنبال مطالب مفید و سودمند هستن و سایت هایی که مطالب تکراری و بیهوده دارند را بی ارزش میپندارند.

با توجه به توصیف هایی که در موردتبادل لینکبا سایت های پر بازدید گفتیم میرسیم به سیستم هایتبادل لینک رایگان اتوماتیک. سیستم های تبادل لینک هوشمند برای این منظور فراهم شده اند تا وبلاگ ها و سایت ها بتوانند به راحتی با قرار دادن لینکی در سایت خود از بک لینک های قوی و با کیفیت استفاده کنند. شما میتوانید به راحتی سایت خود را در این سایت ها با توجه به عنوان و توضیحاتی مختصر در مورد سایت تان درج نمایید و از این طریق بازدید کننده و تبادل لینک اتوماتیک با سایت های دیگر دریفت نمایید.

قابل توجه است که برای درج بک لینک سایت تان در سایت هایتبادل لینک هوشمندنیازی به این نیست که حتما در سایت تان تبلیغات بنری و تبلیغات پاپ آپ را کنار بگذارید! شما در این سیستم ها میتوانید از انواع تبلیغات نیز استفاده نمایید و از از آنها بهره مند شوید.

http://freetabadolelink.ir
 
بالا