برگزیده های پرشین تولز

تبدیل عکس به تابلو فرش

yekfarsh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
38
تبدیل عکس به تابلو فرش از جذاب ترین و منحصر به فردترین هدیه هایی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ماندگاری، ظرافت و زیبایی نهفته در تابلو فرش از جمله دلایلی است که منجر به افزایش اسقبال عمومی برای سفارش و تبدیل عکس به تابلو فرش شده است. به عبارت دیگر، دیدن تصویر خود و یا عزیزان بر روی تابلو فرش حسی از زیبایی و جاودانگی را به ارمغان می آورد که کیفیت بافت و مواد اولیه مورد استفاده در آن، تضمین کننده زیبایی و لطافت فرش است.
custom_tableau_carpet.jpg

رنگ بندی شفاف، بافت ریز و قابل شستشو بودن از دیگر ویژگی هایی است که تبدیل عکس به تابلو فرش را در میان مردم و به خصوص نسل جوان مورد پسند قرار داده است. از سوی دیگر فرش و تابلو فرش به عنوان یکی از قدیمی ترین هنرهای ایرانی، از بهترین و لوکس ترین وسایل مورد استفاده در تزئین منزل محسوب می شود که زیبایی و هنر را در بهترین ترکیب ممکن به تصویر می کشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش با استفاده از بهترین الیاف، رنگبندی عالی، در کمترین زمان و با هزینه مناسب تخصص ماست. فقط کافیست با مراجعه به صفحه راهنمای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش و اطلاع از چگونگی فرایند تبدیل عکس به تابلوفرش،‌ عکس مورد نظر و ابعاد آن را تعیین کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.
 
بالا