برگزیده های پرشین تولز

isotype128

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2015
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
47
تبدیل پایان نامه به کتاب با مجوز ارشاد در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت

تلفن تماس: ۰۹۲۰۱۱۰۱۲۸۰-۰۹۱۲۵۷۰۴۷۱۵-۶۶۴۹۷۹۰۰-۶۶۹۵۸۳۳۵


thesis-to-book-300x212.jpg
تبدیل پایان نامه به کتاب با مجوز ارشاد

قابل توجه دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز، جهت کسب امتیاز (نمره پایان نامه) و مصاحبه دکترا کافیست با شماره تلفن های ۰۹۲۰۱۱۰۱۲۸۰-۰۹۱۲۵۷۰۴۷۱۵-۶۶۴۹۷۹۰۰-۶۶۹۵۸۳۳۵ تماس حاصل نمایید. صفر تا صد مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب را به ما بسپارید و کتاب خود را در با صفحه آرائی حرفه ای، طراحی جلد و با کیفیت بالا در حداقل زمان ممکن از ما تحویل بگیرید. چاپ کتاب شما، حتی با تعداد ۲۰ عدد هم امکان پذیر می باشد و نیازی به هزینه گزاف نمی باشد.
در ابتدا هدف خود از چاپ پایان نامه خود به صورت کتاب و تبدیل آن به کتاب را تعیین نمایید، زیرا بعضاً دیده شده دوستان تصور میکنند که با چاپ پایان نامه خود و تبدیل آن به کتاب فوراً با استقبال بازار روبرو شده و کسب درآمد میکنند.
عزیزانی که قصد چاپ پایان نامه خود به صورت کتاب، جهت کسب امتیاز، نمره و رزومه برای مصاحبه دکتری را دارند در نظر داشته باشند ویراستاری کتاب به دوصورت: معمولی ( از جهت نگارش و غلط املایی ) و تخصصی (از لحاظ تخصصی موضوع کتاب و بار علمی و محتوای فنی کتاب) میباشد، که ویراستاری فنی و تخصصی پایان نامه ایی که در دانشگاه با نمره بالا قبول شده و از زیر ذره بین اساتید صاحب فن به خوبی گذشته الزام صد در صدی ندارد و فقط بایستی سبک جمع آوری فصول پایان نامه تغییر یابد که آن هم نیازمند تخصص و دانش دیگریی نمی باشد و خود شما به راحتی میتوانید آنرا انجام دهید. ولی اگر قصدتان از چاپ پایان نامه به صورت کتاب ارائه دادن آن به مرکزی خاص میباشد و نمیخواهید که از آن کپی برداری و سوء استفاده شود تا جایی که امکان دارد در مطالب اصلی پایان نامه خود و فصول آن تغییری ایجاد نکرده تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید.
جهت تبدیل یک پایان نامه به کتاب بایستی موارد زیر را رعایت نمود:
۱- در فایل پایان نامه تمامی لغاتی که اشاره به پایان نامه بودن و یا گزارش کار بودن و یا پروژه تحقیق بودن دارد را با کلماتی که اشاره به کتاب بودن اثر دارد جایگزی نمود.
۲- بخشهای مربوط به نتیجه گیری و گزارشات کلاسی و درسی حذف و یا با اندکی تغییر در نگارش به گزارشی جامع با جامعه آماری بزرگتر تبدیل شود.
۳- کلمات اشاره کننده به استاد راهنما ، استاد مشاور و غیره حذف گردد.
۴- براساس موضوع و نوع پایان نامه و رشته تحصیلی برخی پایان نامه ها دارای فصول فرضیه و نتیجه گیری و یا پیشنهادات میباشند که با توجه به هدف شما از چاپ کتاب هم میتوانید حذف کرده و یا با اندکی تغییر چاپ نموده و هم میتوانید بدون تغییر ثبت اثر کرده و به چاپ برسانید.
۵-بخش مقدمه اثر خود را به اساتید زبر دست دانشکده خود سپرده تا هم از تجربه آنها در سنگیتر نمودن بار علمی اثر خود بهره برده و هم در کتاب خود قید نمائید با مقدمه استاد… ( نام بردن اساتید معتبر در روی جلد کتاب و در صفحه شناسنامه کتاب به عنوان مقدمه باعث افزایش اعتبار علمی کتاب شده و این امکان نیز وجود دارد تا ازسوی اساتید به دانشجویان جهت مطالعه و خریداری معرفی شوند)
۶- مهمترین بخش و آخرین بخش در تبدیل یک پایان نامه به کتاب بخش صفحه آرایی و طراحی جلد میباشد که صفحه آرایی به سلیقه صفحه آرا می باشد ولی جهت طراحی جلد ۲ تا ۳ طرح به شما ارائه می شود که طبق سلیقه شما انجام خواهد شد.
 
بالا