برگزیده های پرشین تولز

تبلت Zenpad 3S 10 ایسوس با چیپستی متفاوت معرفی و عرضه شد

jooorvajoor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2016
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
1
سن
34
maxresdefault-w600-10.jpg


در بازار نه چندان درخشان و رو به افول تبلت های اندرویدی، کمپانی ایسوس تقریباً از چگونگی مطلوبی برخوردار بوده و هر از چندگاهی مدل جدیدی را رونمایی و به بازار عرضه می کند.

اوایل تابستان امسال بود که تایوانی ها از محصول جدیدی به نام ZenPad 3S 10 که در واقع تبلتی ۹.۷ اینچی با تمرکز بر قابلیت های مالتی مدیا بود پرده برداشتند.

در حالی که دیوایس فوق از چیپست شش هسته ای مدیاتک MT8176 برخوردار بود، ایسوس امروز مدل جدیدی از همین تبلت، اما این بار مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ کوالکام را معرفی و عرضه کرد.

هرچند اغلب مشخصات سخت افزاری تبلت مورد بحث تغییری نکرده و مشابه با مدل پیشین، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه درونی، دوربین های اصلی و ثانویه ۸ و ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶.۰ پردازنده دستگاه را همراهی می کنند.

البته گفتنی است که گنجایش باتری این تبلت در قیاس با مدل پیشین (۵۹۰۰ میلی آمپر) به اندازه قابل توجهی رشد داشته و ۷۸۰۰ میلی آمپر توان نیروبخش دستگاه خواهد بود.

تبلت تازه ZenPad 3S 10 LTE در حال آماده تنها با رنگ خاکستری و قیمت ۴۰۵ دلار در کشور مالزی قابل خریداری است و احتمالاً در آینده نزدیک به چهره بین المللی نیز عرضه می گردد.
 
بالا