برگزیده های پرشین تولز

adadgar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
تهران
از اواخر سال ۹۱ و همزمان با ارائه اینترنت پرسرعت روی تلفن های همراه تقاضا برای خرید گوشی های موبایل هوشمند و انواع تبلت به شدت افزایش پیدا کرد. اینستاگرام بواسطه داشتن رابط کاربری ساده و تصویر محور آن به سرعت بین جامعه ایرانی رواج یافت. اما چرا تبلیغ در اینستاگرام این قدر اهمیت پبدا کرد؟ و برای موفقیت در این شبکه اجتماعی چه باید انجام دهیم؟

تبلیغات در اینستاگرام چرا این قدر مهم شده است؟

در حال حاضر از هر دو ایرانی، یک نفر گوشی هوشمند تلفن همراه در اختیار دارد. این درحالی است که در سال ۹۲ فقط ۲ میلیون نفر گوشی هوشمند داشتند و بواسطه ارائه بستر اینترنت پرسرعت روی موبایل و همچنین همه گیر شدن اپلیکیشن های کاربردی ارتباطی این تعداد به ۴۰ میلیون کاربر تا پایان سال ۹۴ افزایش یافت. تعداد کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی نیز روز به روز در حال افزایش است. طبق تحقیقات ما جمعیت فارسی زبان اینستاگرام به 20 میلیون نفر می رسد و جالب است بدانید حدود ۶۸ درصد کاربران اینستاگرام زنان هستند. بنابراین کسب و کارهایی که محصولات و خدماتی برای این قشر از جامعه دارند می توانند با یک برنامه ریزی صحیح بخت خود را برای موفقیت در این بازار رقابتی به طرز چشمگیری افزایش دهند.

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

اگر برای حضور جدی در این شبکه اجتماعی آماده هستید باید در وهله نخست اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید و سپس با برنامه ریزی علمی و استراتژی صحیح و گام به گام خود را به شایستگی به مخاطبان معرفی کرده و آنها را با خود همراه کنید. برای طراحی هوشمندانه و پایه ریزی مناسب حرکت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام توصیه می کنیم کار را به متخصصین آگاه و باتجربه بازاریابی اینترنتی بسپارید. داشتن نمونه پروژه های موفق و مشتریانی بزرگ، شاخص خوبی برای انتخاب آگاهانه یک مشاور بازاریابی خبره است.

افزایش فالوور و هوادار در اینستاگرام اگر بی هدف باشد به هیچ وجه به شما کمک نمی کند، بنابراین به سایت ها و اشخاصی که می گویند در ازای مبلغ مشخصی هوادار بگیرید، اعتماد نکنید. باید بدانید پتانسیل هر کسب و کاری متفاوت است و میزان جذب هوادار به عوامل زیادی بستگی دارد. شما باید از طریق تولید محتوای جذاب و همچنین انتشار تبلیغات هدفمند در صفحات ارزشمند اینستاگرام، مخاطب خود را بیابید و پس از جذب برای حفظ آنها و تبدیلشان به مشتری و خریدار نهایی تلاش کنید.

چرا بینا برند انتخابی آگاهانه است؟

«بینابرند» با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب بازاریابی و برندینگ، تاکنون ده ها کمپین تبلیغاتی شاخص در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شرکت ها و برندهای صاحب نام اجرا کرده است.

بینابرند مشاوری دلسوز و بیناست و برای موفقیت کسب و کار شما برنامه دارد. هدف ما صرفا افزایش هوادار و فالوور صفحه شما در اینستاگرام شما نیست. ما با توجه به نوع مخاطبان و اهداف شما، پیام و سناریوی تبلیغاتی را طراحی می کنیم و در جامعه ای بزرگ آن را به صورتی جذاب منتشر می کنیم. اما این تازه آغاز راه است.

خلاقیت در تولید محتوای هدفمند و ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان در اولویت بازاریابی در شبکه های اجتماعی قرار دارد. از این رو بینابرند برای حضور موفق و بالابردن میزان تعامل هواداران در کنار شماست و برای تبدیل آنها به مشتری نهایی برنامه ریزی می کند.

به جمع مشتریان ما بپیوندید
our-clients2.jpg
 
بالا