• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تبلیغات مدرن علمی نوین

agahi90

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2015
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
20
سن
44
محل سکونت
ایران

تبلیغات آنلاین موفق چیست؟

اول از هر چیزی باید هدفمون از تبليغات مشخص شود باید با كمترين هزينه بيشترين مخاطبان را جذب كنيد. اگر اين هدف بدرستي انجام شود تبليغات، موفقيت كسب و كار شما را به همراه خواهد داشت.
...
در اين مقاله بسیار مهم نكات ضزوزی در مورد تبليغات موثر را به عرض دوستان عزیز
مي رسانيم.
تبلیغات یعنی استفاده از راهکارها و متد های جدید برای جلب نظر مخاطب


- به دنبال مخاطبان هدفتان باشيد:
يك سیکل تبليغاتي بايد روي قسمتي خاص و مشخص از خدمات يا محصولات شما متمركز شود. اشتباه رایجی كه بيشتر شرکت ها مرتكب آن مي شوند اين است كه به صورت كلي تبليغ مي كنند و روي محصولات به صورت تخصصي و تكي تبليغ نمي كنند تا بتوانند توجه مشتريان خود را معطوف به آن كالا يا خدمات كنند.

creatixA.jpg


- برتر بودن خود را نمايان سازيد:
يكي از شاه كليدهاي تبليغات موفق و موثر اين است كه براي شرکت شما جايگاهي در ذهن مخاطبان ايجاد كند. روي روش های كار كنيد كه در آنها قوي و یکه تاز هستيد. بايد خدماتي را كه شما يا محصولاتتان ارائه مي كند به اطلاع مشتري ها برسانيد تا فرصت فكر كردن و انتخاب را داشته باشد. حقيقت اين است كه تبليغات زيبا و جالب و جذاب فراواني ساخته مي شوند ولي در ارائه برتري هاي كالا يا خدمات عاجز اند و نتيجه آن يك شكست تبليغاتي است. که بغیر از هزینه های هنگفت برای مالکان آنها چیز دیگری نخواهد داشت.

creatixB.jpg


- سعي کنید افراط نکنید:
هيچ محصول يا خدماتي وجود ندارد كه به درد همه كس از هر قشری بخورد. بسياري از صاحبان مشاغل به خصوص مديران شرکت ها سعي مي كنند به همه بازارها دست پيدا كنند. اما حقيقت اين است كه اين روش دیگر كارساز نيست. و براي كسب كارهاي كوچك مي تواند فاجعه آميز و پرهزینه باشد. بنابراين به جاي اينكه فقط سعي كنيد تبليغات پر تيراژ میلیونی راه بيندازيد ابتدا بايد مخاطبان واقعي خود را پيدا كنيد!

creativn56.jpg


- يك برند داشته باشيد و آن را انتشار دهید:
وقتي كه در جاده در حال رانندگي هستيد بدون اينكه تمركز خود را از دست بدهيد مي توانيد نشان شرکت های بزرگ را به خاطر بياوريد همينطور شرکت ها و محصولات بسياري وجود دارند كه آنها را با برند و لوگويشان به ياد مي آوريم. بسياري از شرکت ها هنگام تبليغ يك آرم مناسب به عنوان نماد ندارند. تا با يك نگاه تصويري مناسب در ذهن مشتريان به جا بگذارند. علامت اختصاری که یونیک و جذاب باشد.

Road_Solutions_Gallery_homepage.jpg


- در مکان مناسب تبليغات كنيد:
ابتدا بايد بدانيد كجا و در چه مکانهای در دنیای واقعی و بخصوص دنیای مجازی تبليغ كنيد و از چه رسانه ها و چه امکاناتی استفاده كنيد بدانيد كه برنامه تلويزيوني يا راديويي مورد علاقه شما لزوماً برنامه مورد علاقه مشتريان شما نيست. بنابراين بايد علاقه مشتريان خود را بسنجید و بدانيد آيا از اينترنت استفاده مي كنند؟ چه مجله و روزنامه ای مي خوانند؟ يا اهل تماشاي تلويزيون هستند؟ براي اينكه از كسب و كار خود

ادامه مقاله در لینک زیر :

http://agahi90.ir/article-21358.aspx
 
بالا