SNo
Registered User
سلام،
امروزه ارسال پیامک های تبلیغاتی یکی از متداول ترین و ارزان ترین راه های تبلیغ مشاغل، محصولات، خدمات و ... است.
شرکت های زیادی در حال حاضر اقدام به ارائه سرویس های ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه میکنند، این شرکت ها با پیشنهاد ارسال پیامک های تبلیغاتی شهر به شهر و منطقه ای، مشتریان زیادی را جذب کرده اند.
یکی از اصلی ترین معایب ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از روش های مذکور (شهر به شهر و منطقه ای) این است که شما میبایست هزینه زیادی برای ارسال پیامک در یک طیف وسیعی از افراد را بدهید که مطمئنا درصد بالایی از دریافت کنندگان این پیامک ها مخاطبین شما نیستند.
ایراد دیگر این روش ایجاد مزاحمت و نارضایتی برای دریافت کنندگان پیامک ها میباشد. که در صورت شکایت حقوقی آنان، مخابرات مجبور به پیگیری میباشد و برای شما و کسب و کارتان مشکلاتی پیش خواهد آمد!
ما این افتخار را داریم که با برداشتن گامی نو در این صنعت، مشکلات ذکر شده را برطرف کرده ایم.
کاربران زیادی به صورت روزانه وارد این وبسایت میشوند و با میل خود ثبت نام میکنند. این افراد در هنگام ثبت نام اطلاعاتی از جمله شماره تلفن همراه، سن، جنسیت، تحصیلات، شغل و علاقه مندی های خود را در اختیار ما قرار میدهند و به ما این اجازه و حق را میدهند که برایشان پیامک های تبلیغاتی مرتبط با علایقشان ارسال کنیم.
فرض کنید شما صاحب یک موسسه آموزش کنکور هستید. قصد انجام تبلیغات پیامکی برای جذب نوجوانان به موسسه خود را دارید. کدامیک از روش های زیر برای شما به صرفه تر است ؟
1- پرداخت هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی به کلیه دارندگان تلفن همراه ساکن در شهر خود
2- پرداخت هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی به نوجوانان دبیرستانی ساکن در شهر خود
نرخ ها :
امروزه ارسال پیامک های تبلیغاتی یکی از متداول ترین و ارزان ترین راه های تبلیغ مشاغل، محصولات، خدمات و ... است.
شرکت های زیادی در حال حاضر اقدام به ارائه سرویس های ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه میکنند، این شرکت ها با پیشنهاد ارسال پیامک های تبلیغاتی شهر به شهر و منطقه ای، مشتریان زیادی را جذب کرده اند.
یکی از اصلی ترین معایب ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از روش های مذکور (شهر به شهر و منطقه ای) این است که شما میبایست هزینه زیادی برای ارسال پیامک در یک طیف وسیعی از افراد را بدهید که مطمئنا درصد بالایی از دریافت کنندگان این پیامک ها مخاطبین شما نیستند.
ایراد دیگر این روش ایجاد مزاحمت و نارضایتی برای دریافت کنندگان پیامک ها میباشد. که در صورت شکایت حقوقی آنان، مخابرات مجبور به پیگیری میباشد و برای شما و کسب و کارتان مشکلاتی پیش خواهد آمد!
ما این افتخار را داریم که با برداشتن گامی نو در این صنعت، مشکلات ذکر شده را برطرف کرده ایم.
کاربران زیادی به صورت روزانه وارد این وبسایت میشوند و با میل خود ثبت نام میکنند. این افراد در هنگام ثبت نام اطلاعاتی از جمله شماره تلفن همراه، سن، جنسیت، تحصیلات، شغل و علاقه مندی های خود را در اختیار ما قرار میدهند و به ما این اجازه و حق را میدهند که برایشان پیامک های تبلیغاتی مرتبط با علایقشان ارسال کنیم.
فرض کنید شما صاحب یک موسسه آموزش کنکور هستید. قصد انجام تبلیغات پیامکی برای جذب نوجوانان به موسسه خود را دارید. کدامیک از روش های زیر برای شما به صرفه تر است ؟
1- پرداخت هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی به کلیه دارندگان تلفن همراه ساکن در شهر خود
2- پرداخت هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی به نوجوانان دبیرستانی ساکن در شهر خود
نرخ ها :
Last edited: