برگزیده های پرشین تولز

تجارت الکترونیک واقعی و قطعی در ایران با بیمه نامه

yunus

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 مارس 2007
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
http://www.freecardmatrix.com/referal.aspx?refid=greygene
www.freecreditcard.mihanblog.com
Join Now !!! 

A Free Home Business
Opportunity, with Zero Cost to you


کسب درآمد در اینترنت
صد در صد قطعی و قانونی در ایران

بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب .
Freecardmatrix آدرس یه سایت که محصولش یه نوع کارت که به ازای بازاریابی برای کارت اعتباری به اعضا پاداش میده البته بعد از خرید کارت . که تمامی مراحل کار رایگان و با بیمه هستش . البته این نکته رو بگم، به خاطر اینکه ما در ایران زندگی می کنیم کارتی بدست ما نمیرسه اما پولش میرسه (پاداش) و مهم اون پوله هست. چند تا از کارتهایی که شرکت به اعضا میده :

تولید کارت اعتباری ( Credit Card ) در آمریکا ۹۰۰ میلیون تیراژ دارد که برآورد شده با قدرتی که این سیستم دارد فقط در آمریکا به بیش از ۶۵ میلیون عدد ارتقاء پیدا کند.
 راستی دوستان کمپانی Free Card Matrix توسط آقای Mark Colyer و آقای Anthony uva پایه گزاری شده است که پیشبینی میشود اعضای آن در سال بیش از Multibillion Dollar سود و منفعت نسیبشان شود.
 
کسانی که با اینترنت سرو کار دارن می دونن که سایت های زیادی هستن از قبیل هایپ ها که خیلیهاشون تقلبی هستن و پولی تو کارشون نیست .
اما این سایتی رو که می خوام بهتون معرفی کنم با همه فرق میکنه .
اول اینکه رایگان هست و در اول کار و برای عوض شدن شما نباید پولی پرداخت کنی . پس سرمایه اصلی در اینجا فقط زمان هست .
مساله دوم اعتبار شرکت هست . اعتبار شرکت رو بیمه نامه SSL128 این سایت که توسط شرکت معتبر Equifax  هست تضمین میکنه و همین طور پشتیبانی شدن توسط شرکت هایی از جمله ویزا و مستر کارت . شرکتی که مراودات مالی این سایت رو بیمه کرده همون شرکتی هست که سایتهای بزرگی از جمله MSN و YAHOO رو بیمه کرده . پس خیالمون تخته تخته .
همون طور که گفتم اعتبار این شرکت از طریق بیمه نامه پر آوازه  SSL128تظمین شده و 4 شرکت بین المللی از این کمپانی پشتیبانی میکنند که از جمله آنها به ویزا کارت و مستر کارت میتوان اشاره کرد و البته آدرس و شماره تلفن شرکت هم که هست. پس می توان کار خود را به طور مطمئن و قانونی و با اعتمادی که گفتم شروع کرد. جای شکی برای سایت نمیمونه .
خوب در همین ابتدای کار من به شما پیشنهاد می کنم که کار رو جدی بگیرین تا چند ماه دیگه پشیمون نشین .در مورد قانونی بودن این شرکت باید بگم که چون ارزی از کشور خارج نمیکنه مشکلی نداره .
کارت های این شرکت به این دلیل به درد ما نمی خوره چون بیشترشون د آمریکا کاربرد دارن .
زمانی که شما دراین سایت ثبت نام کردید یا یه عبارتی درخواست صدور کارت دادین شرکت یه لینک اهدایی به شما میده که با استفاده از اون میتونید تا 10 لِوِل یا رده پورسانت دریافت کنید . البته 35 دلار کارت از حسابتون همون اول کسر میشه . (بعد از معرفی افراد به سیستم ) .
شرکت به ازای معرفی هر فرد به طور مستقیم از طرف شما به شما 10 دلار پاداش یا پورسانت می ده  و از اون به بعد هر نفر که از طریق اونها یا مجموعه اونها ثبتنام کنند تا 10 مرحله بابت هر نفر 2دلار دریافت میکنید البته بجز مرحله 4 که بابت هر نفر در این مرحله به عنوان جایزه 5 دلار دریافت می کنید .
فرض کنیم شما در مرحله اول شما 5 نفر معرفی کردید و بعد از اون دیگه کار نکنید و سیستم به همین روال ادامه پیدا کنه یعنی شما در نهایت بعد از اتمام 10 مرحله درامدی بالغ بر $24,423,475 را کسب نموده اید البته شاید به نظر غیر معقول بیاد ولی وقتی اعتبار  بالای سایت رو نگاه میکنی دیگه جای شکی باقی نمیمونه . حالا میتونی یه نگاه کوچولو به جدول زیر بندازی

-----------

در وبلاگی دیگه خوندم که به شرکت میل زده بود و گفته بود که چطوری شما سرمایه اولیه هر نفر رو می دید(پول پورسانتها از کجا جور میشن ) اینطوی که به شما سودی نمیمونه ؟ درجواب فرستادن :
اگر ما می خواستیم کارت خود را در تلویزون یا در مکانهای دیگه تبلیغ کنیم باید مبلغ هنگفتی خرج ان میکردیم و این ریسک را به همراه داشت که هیچ کس از کارتهای ما استفاده نکند چون اعتبار این کارت در امریکا صدق میکند ولی ما با این روش اول مشتری میگیریم بعد اونم برامون مشتری میاره و سپس ما کارت را فعال میکنیم ( سودی 3 طرفه یعنی بانک صادر کننده ، ما و شما) یا به عبارتی سودی که بانکهای صادر کننده کارت بر میدارد بیشتر از سودیست که یکنفر از طریق سیستم خود برمیدارد و بیشتر از ان ما تقسیم 1میلیاردی (جمعیت امریکا) را به چند صد میلیارد مشتری افزایش دادیم و تازه مشتریهای خارجی که از کارت استفاده نمی کنند به نوعی سود دیگری برای بانکهاست و بیشترین سودی که ما از این کارتها می بریم تبدیل هزینه تبلیغات رادیو تلوزیونی کم تاثیر به جمع کردن مشتری و بازریاب برای ماست یعنی دو نشان بایک تیر .
حتی شما میتونید سرشاخه های نتورک ها رو به این کار دعوت کنید .
همون طور که گفتم اعتبار این شرکت از طریق بیمه نامه پر آوازه  SSL128تظمین شده و 4 شرکت بین المللی از این کمپانی پشتیبانی میکنند که از جمله آنها به ویزا کارت و مستر کارت میتوان اشاره کرد و البته آدرس و شماره تلفن شرکت هم که هست. پس می توان کار خود را به طور مطمئن و قانونی و با اعتمادی که گفتم شروع کرد. جای شکی برای سایت نمیمونه .
دوست عزیز شما اصلا احتیاجی به خرج کردن پولت نداری چون این سیستم کاملا مجانیه!!! این کار انقدر قدرتمند و شیرینه که ما با هم مبتونیم توش موفق بشیم فقط یک قدم تا این قدرت بی چون و چرا فاصله داری همین الان ثبت نام کن چون هنوز اول اولشه نمیخوای که از این غافله عقب بمونی!!!
 
طریقه دریافت پورسانت ها یا پاداش ها : کسانی که در آمریکا . کانادا یا هلند زندگی می کنند میتونن از طریق کارت یا بانک پول خودشون رو نقد اما ما ایرانیان وقتی که پولمون به 50 دلار رسید به صورت چک برامون فرستاده می شه . یعنی فقط با معرفی 9 نفر به صورت مستقیم .
 
ریسک های این کار :
1. ریسک اصلی در این کار فقط و فقط زمان هست
 
بهره های این کار :
1. آزادی مالی (که همینش برای من بسه)
2. نیاز به تعادل خاصی نداره .
3. درآمد در این سایت نا محدوده . ( البته این رو بگم که در اینجا پول باد آورده برای افراد تنبل نداریم )
4. دارای بالاترین درجه بیمه و ضمانت ( SSL128 )
5. نیازی به داشتن حساب ارزی نداشته و اعتبار سایت به اندازه ای است که میتوان به فامیل و افراد خانواده خود نیز این نوع کسب و کار را گفت و چون نیازی به مبلغی نیست پس اگر نتوانست کار کند شکست مالی نداشته و برخورد خانوادگی نیز روی نمی دهد.
6. پشتیبانی شونده از طرف کمپانیهای بزرگی چون Visa و MasterCard
 
 
این هم شماره تلقن شرکت
Daily Conference Calls:
To learn more about Free Card Matrix, please dial in daily, Monday thru Friday at the following number: 1-563-843-7000 Pin: 1083722#
This call is live at - 12:00 Noon (Pacific), 1:00 PM (Mountain), 2:00 PM (Central), 3:00 PM (Eastern)

Tuesday Night "West Coast" Call 9:00pm (Pacific)
Thursday Night "Social Gathering" - 9:00pm (Eastern)
Phone # 1-435-855-1738 - access code: 2609623#


http://www.freecardmatrix.com/referal.aspx?refid=greygene

نحوه ثبت نام را در این سایت ببینید.
www.freecreditcard.mihanblog.com
 

Dariux

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2005
نوشته‌ها
180
لایک‌ها
0
محل سکونت
FWW - Coming soon
زنگه بالا رو بزن
2r6zdjq.gif
 
بالا